"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,

Mijn rood verbrande plekken beginnen gelukkig weer wat weg te trekken, maar het doet nog wel pijn onder de douche. Beetje dom om zo lang in de zon te liggen lezen.
Ach ja, er zijn ergere dingen.

Ik merk dat ik sinds ik weer terug ben van vakantie weer volop bezig ben met het zwanger worden. Op vakantie was ik het ook niet helemaal kwijt, maar leek het wel wat verder weg te staan. Nu twijfel ik of de alcoholische drankjes tijdens de vakantie mijn ei verlaat kunnen hebben, dus wiebel ik voor de zekerheid nog maar even door.
Weet één van jullie misschien wat de invloed van alcohol is op je ei?

Ik zal me ook nog even voorstellen voor jou Veertie:
Ik ben 28 jaar en nu bijna een jaar getrouwd. In januari ben ik gestopt met de pil en ik zit nu in de 7e ronde (en vind het wel erg lang duren).
Ik woon in het oosten van het land samen met mijn man. Wij gaan voor ons eerste kindje.

Liefs,

Twinkel3

hey meiden,

weer gewerkt vandaag en orgen lekker een dagje vrij.
vannacht keilast gehad van rugpijnen voelde echt dat mijn ongi doorkwam
het is nog geen rood bloed maar dat zal morgen wel komen.
@pink:k**zooi,echt jammerhoe lang was je cyclus dit x?42dagen?
@anoek:gelukkig dat het weer wat beter gaat
@twinkel:weer gewend in nederland? je mistte ons wel he hahahanog een week toch voor jou??
@veertie:ik woon in het gezellige brabant hahaha,ik ben 26jaar bijna 27(volgende maand)
we gaan nu ronde 8 alweer in pfffffff en heb het wel gehad hoor.

xxx

@Anoek, het zullen vast de hormonen zijn, want volgens mij wil je echt niets liever dan een kindje, haha!! Wat lief dat je mannetje zo zijn best doet om je je wat beter te laten voelen, heerlijk toch? Laat je maar lekker verwennen...

@Twinkel, ik ben er ook erg mee bezig en ik heb mezelf voorgenomen dat ik me deze maand niet gek ga maken, ja je leest het goed, het is een voornemen, maar ja, toch het proberen waard toch? Ik ben namelijk erg gespannen de laatste tijd, heb al een aantal maanden last van hyperventilatie, het ging een stuk beter, maar deze laatste maand en vooral de laatste twee weken waren erg spannend, dus klachten verergeren meteen...

@Mier, is er nog hoop dat het niet doorzet?

@Veertie (is het nou Veertie of Veertje?), ontpillen kost inderdaad tijd, voor je gevoel heb je haast, maar je lichaam moet eerst die rotzooi kwijt en daar kun je best last van hebben, had ik in ieder geval wel.....

@Nina, hoe is het met jou??

En waar zijn Nicky, Elly, Poppie, Ukkie, Karen, Deksel en .........vergeet ik nog iemand??

Pink

Hallo meiden druk geweest hier! Ik had vanavond even geen tijd om mee te kletsen. Wat leuk dat iedereen zich voorsteld krijg ik een beetje mee beeld bij jullie. Het is idd raar dat we elkaar niet kennen en toch dit soort dingen delen, fijn toch! Ik heb heel erg het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt, steeds maar steken en krampen onder in mijn buik. Die pil doet toch meer ben ik bang dan je denkt. Dat van dat ovulatieverlof heb ik nog nooit gehoord maar misschien dat dat in de toekomst, als het echt te lang gaat duren, een uitkomst is! Ik ga daar nu nog niet aan denken eerst maar eens goed ontpillen. Ik ga eens naar bed morgen ergggg vroeg op!

Liefs Veertje/Veertie (ik wilde graag Veertje maar dat bestond al en Veertie nog niet vandaar!)

Hey meiden,
Leuke dag gehad? Ik ben aan het genieten van de laatste dagjes vakantie en ga zometeen even lekker languit in bad liggen, heerlijk!!!!
Mijn mannetje en ik zijn eind vh jaar 8 jaar bij elkaar en we regelen ieder om de beurt iets, dit jaar ben ik aan de beurt en ik heb al iets heel leuks geregeld!!!
Ik heb nu al moeite om niks  te verklappen, want het is pas in december.

Willen jullie ook even kijken waar we naar toe gaan? Klik op onderstaande link en dan op de Nederlandse vlag en dan op 'kamers' en dan op kamer 10 het villaatje.

www.hoteldeklughte.nl

Romantisch he?

Pink

Hallo,

Wauw, dat ziet er superromantisch uit  zeg Pink. En een leuk idee ook hoor zeg, dat je om het jaar elkaar verrrast. Wij vieren binnenkort onze 1e trouwdag. Nog maar eens even bedenken wat we dan gaan doen.

@Mier, mijn NOD is over 1,5 week verwacht ik.
De afgelopen maanden heb ik weinig alcohol gedronken en duurden mijn cyclussen tussen de 28 en 31 dagen. Deze maand heb ik wel een aantal glaasjes meer gedronken tijdens de eerste twee weken, maar ik weet dus niet of dit invloed heeft gehad/ kan hebben op mijn eisprong. Niemand van jullie die hier iets van weet?

Vandaag lekker wezen shoppen met een paar oud-studievriendinnen.
Eén van de vriendinnen heeft sinds kort een kleine en die was ook gezellig mee.
Tsja, dan kriebelt het echt van alle kanten.
Ik moest me maar een beetje van de domme houden tijdens alle babypraatjes, want ik ben volgens mij al veel te wijs voor iemand die er zogenaamd nog helemaal niet mee bezig is (hahaha). Gelukkig geen vragen gekregen van wanneer willen jullie ofzo? Dus geen vervelende smoesjes hoeven te bedenken. Dat was wel fijn.

Verder geniet ik nog even van mijn vakantie. Ik hoop dat het weer ook nog een beetje zomers blijft.

Liefs,

Twinkel3

@pink; zo dat ziet er super de luxe uit zeg,echt gaaf,en eind van het jaar is ook weer zo.
                    van het jaar weer op wintersport denk ik,lekker snowboarden,ben toch nog niet
                    zwanger!! als ik tegen die tijd wel zwanger ben dan zal het geen snowboarden
                    worden voor mij  natuurlijk.
                    wel erg leuk zeg dat jullie iets doen zeg (dat doen wij nou nooit)hahaha
                    ben je ook altijd zo dat je nooit iets voor je kan  houden,als ik  een cadeautje
                    heb gekocht voor zijn verjaardag dan heeft die  vaak al voor zijn verjaardag  al
                    gekregen
                     ben trouwens heeeeeeeeel erg ongesteld,vanmorgen kwam ik uit de douche  
                    en het stroomde er zo uit bah  ik heb vannacht echt zo n buikpijn en  
                    rugpijn gehad,echt  niet normaal
                    heb jij daar ook last van??

@twinkel; nog anderhalve week,dus nu komen de spannende dagen er weer aan
                            voel je misschien al iets,en denk je dat het  raak is??
                            ik had echt een gevoel dat het niet raak was bij mij,en ik had ook weer
                            gelijk,maar een gevoel zegt ook niet altijd alles.

xxx

Terug
Bovenaan