"Wiebel-meiden" 2

Hey Twinkel,

Gezellig even! En ja, dan kriebelt het zeker...
Ik heb besloten vanaf nu geen ontwijkende antwoorden en smoesjes meer te bedenken als mensen gaan vragen of wij nog niet zwanger zijn ofzo. Ik ga gewoon zeggen: Nee, helaas nog niet. Dan is het meteen duidelijk en hoef ik me niet meer in allerlei bochten te wringen om smoesjes te bedenken, want daar voel ik me ook niet meer prettig bij!

Ik heb geen idee hoe het zit met je ei ,maar ik heb wel eens gelezen dat alcohol van invloed kan zijn op je ei, dus ging ik er automatisch vanuit dat'ie dan later zou komen.

Is jouw temperatuur ook altijd zo duidelijk? Die van mij was de hele tijd 37.0 en maandagochtend ineens 36.7 en toen wist ik wel hoe laat het was en ja, het klopte als een bus....
Ben in ieder geval heel blij dat ik tot nu toe steeds een duidelijke eisprong kan ontdekken in mijn temperatuurlijst.

Wanneer onze wiebeldagen weer beginnen? Tja, geen idee, kan over 10 dagen zijn, maar kan ook over 26 dagen zijn. Ik hou mijn slijm in de gaten en zodra het wat rekbaarder wordt begin ik met ovutesten. Misschien iets rustiger voor mezelf??
Ik temperatuur de komende week ook lekker niet, hij is toch laag en dat kan ik achteraf wel op de gok invullen, zit toch tussen 36.6 en 36.8 in de dagen voor mijn vruchtbare periode. Ja, ik krijg er handigheid in...

Echt romantisch dat hotelletje he? We zitten dus niet in het hotelletje zelf, maar in het villaatje dat erbij hoort. Heb er nu al zin in. Tweepersoonsbubbelbad, hemelbed, ...... MMMMMMMMM!!

Ha die Mier,

Nee, ik kan ook écht niks voor me houden!! Was de bedoeling om het tot december vol te houden, maar als ik eind van de week red, is het knap!! Ik vind het zelf namelijk zo leuk dat ik het graag wil delen, vandaar dat ik het jullie laat zien!!!

Ik heb wel een beetje buikpijn en maar een beetje hoofdpijn deze keer, dus het valt mee. Was maandag even heel emotioneel, maar ja, de spanning van de afgelopen twee weken en natuurlijk de hormonen van ongesteld erbij, tel maar op!!
Bij mijn vorige superlange cyclus van 44 dagen had ik heeeel veel last, toen was ik ook heel veel ongesteld, maar zoals ik al eerder zei had ik het vermoeden dat er toen wel iets geweest is, want zo heftig heb ik het namelijk nog nooit meegemaakt...
Ik heb me er al bij neergelegd dat het nu niet raak is en ik probeer voor mezelf na te gaan hoe ik het wat makkelijker voor mezelf kan maken zodat ik iets minder druk voel. Straks weer lekker aan het werk en de zinnen weer wat verzetten, ik denk dat dat wel scheelt, want in de vakantie zit je hele dagen niks te doen en dan heb je veel tijd om na te denken en bij elk pijntje, steekje, enz te denken wat is dit nou weer?

Pink

ja die stomme hormonen hahaha

ik heb eigenlijk nooit geen slijm/afscheiding ook niet bij mijn vruchtbare dagen.
is dat raar??hummmm wordt daar nou weer onzeker van

twinkel hoe lang ben jij nou gestopt??ook eind januari/begin februari??

xxx

Nee, da's niet raar hoor Mier!! De één heeft dit, de ander dat. Sommige meiden voelen hun eisprong heel duidelijk, anderen weten precies wanneer hun ei is, door regelmatige cyclus en weer anderen (ik word bijna een expert) kunnen het merken aan hun slijm. Gelukkig dat ik dat heb, kan ik het toch nog een beetje ergens uit opmaken. Natuurlijk blijf ik ovulatietesten gebruiken, maar zo krijg ik wel een idee wanneer het ongeveer is en hoeven we niet vanaf dag 10 onnodig veel te wiebelen.
Maar jij hebt ook positieve ovulatietesten toch? Of in ieder geval een twee streepjes te zien, dat is ook genoeg. Als'ie nog niet helemaal positief is, kan het zijn dat je die dag 2x moet testen omdat het een paar uur later wel helemaal positief kan zijn.

Dus niet druk om maken hoor!! (zegt het onzekere monster haha)

Pink

ik heb nu 3 x ovulatietesten gebruikt,de 1e x was echt vetpositief maar de laaste  2 maanden waren er wel 2 streepjes te zien maar niet zo positief als de 1e x maar jij denkt dat dat niet uitmaakt dan??dus zal wel gewoon een eisprong hebben??
ga nu allemaal zo aan mezelf twijfelen,omdat we gewoon op de goede momenten wiebelen maar dat het niet luktmijn zussen hebben allebei 2 kindjes en hun waren echt zo zwanger (1x ongesteld geweest) dus had ook echt totaal niet verwacht dat het wat langer zou gaan duren,eigenlijk hooguit een maand of 4 maar niet dus....
wat een zeur ben ik ook he  sorry voor mijn geklaag

nu was jou cyclus 42 dagen toch??vorige x was die toch iets langer??
en wat een rare huisarts heb jij eigenlijk,wil je niet overstappen of zo,of valt die voor de rest wel mee??mijn huisarts is echt heel aardig ben ik wel blij mee hoor en een vrouw dus die snap je toch beter heb ik het idee.

xxx

Hey meiden,

Daar ben ik ook weer. Het is hier gisteravond weer lekker druk geweest. Wij waren bij vrienden, dus ja... dan gaat het wel wat lastiger.

@Pink, wat leuk dat jullie elk jaar iets romantisch doen met jullie jubileum. Wij hebben dat de eerste paar jaar nog gedaan, maar daarna niet meer. We zijn nu bijna een jaar getrouwd en dan willen we graag een weekendje weg. Ik zal zo eens dat hotelletje van jou bekijken. Misschien is het ook wel iets voor ons

@Mier, er staat hier op het forum ook een topic over slijm. Geloof "ff een vraagje" of zoiets. Nee, niet iedereen heeft dat in dezelfde mate. Ik kan bijv geen draden trekken, maar een vriendin van mij wel. En blijkbaar maakt dat niet uit.
En wat betreft die ovu-testen, zoals Pink aangeeft kan de piek later zijn geweest tussen 2 testen in, dus dat je bij een 2e streep een paar uur later nog eens moet testen voor een vetpositieve. Ik denk dat dat bij jou het geval is geweest dat je piek net tussen 2 testen in heeft gezeten. Dus niks om onzeker over te zijn.
Ik heb trouwens mn laatste ongi ook zo ontzettend last gehad, echt enorme krampen zoals ik nog niet eerder heb gehad. Ook ik heb het vermoeden dat er toen iets is geweest wat niet goed gegaan is.... Ik was ook minstens 2 dagen te vroeg.
Ik ga in elk geval heel hard duimen voor de volgende ronde voor julle!

@Twinkel; voor jou zit de wiebel-periode er net op of niet? NOD rond de 24e of heb ik dat verkeerd onthouden?

Vandaag is weer beter. Heb wel ontzettend slecht geslapen.... mug op de kamer, rare dromen en steeds wakker.
Gistermiddag zijn we nog even de stad in geweest en we konden het voor het eerst niet laten... We hebben een pakje gekocht bij de Prenatal! Zo klein en schattig. Dit wordt het eerste pakje dat de beeb aan gaat krijgen! Nu nog 1,5 week en dan heb ik de eerste afspraak bij de VK. Ik hoop dat alles goed is.

Liefs  

Hoi meiden ,
@pink:leuk idee hotelletje gezellig,heerlijk zo even weg,nu maar hopen dat je het niet perongeluk verklapt.

Nou ik ben begonnen met ovulatie testen,wilde er eigelijk niet aan,maar het geduld wordt wat minder, en ik kijk zo erg tegen me volgende ongi op i.v.m pijn dat ik het daarom ook doe,nou ben benieuwd!
Ben het zat ja jullie ook dat afwachten zal het of niet,en kreeg een folder binnen van
gardo (hier grote baby winkel) en ja dan wil ik uitzoeken kijken lijkt me te gek,maar heb de folder nu maar na 1x bladeren maar weg gedaan.

gr nina

hey meiden,

pink ben jij ook zo erg ongi?? echt niet normaal,er komt toch bloed uit echt niet normaal
'hebben jullie nog wat meegemaakt vandaag,ik niet echt,heel de dag gewerkt,morgen nog een dagje en dan lekker weekend.

xxx

Terug
Bovenaan