"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,

Gisteren niet op het forum geweest. De schilder is bij ons aan het werk en dus was ik druk met kopjes koffie zetten e.d.. Gisteravond was schoonmama op visite, dus kon ik ook niet achter de PC kruipen. Ik vind het toch raar als ik hier een dag niet kom.

@Mier: ik ben in november 2006 gestopt met de pil en toen nog wel even met condoom gevreeen. Vanaf half januari zonder condoom - dus vanaf toen ben ik gaan tellen.
Ik zit nu (minimaal) een week voor NOD en weet het dus niet precies. Toen ik temperatuurde met behulp van FF wist ik precies wanneer ik ongi moest gaan worden, maar dat weet ik nu dus niet. Verder geen last van kwaaltjes of iets dergelijks (tja, nu je het zegt al twee avonden erg moe, maar dat heb ik al wel eens vaker gehad, dus daar zoek ik maar niet teveel achter). Ik ga er maar gewoon vanuit dat het (wel weer) niets zal worden. Aan de ene kant wil ik niet zo negatief zijn, aan de andere kant denk ik ook... waarom dan nu wel. We zullen wel zien, maar ik begin nu onderhand mijn geduld toch wel wat meer te verliezen.

@Pink: mijn temperatuur was idd ook altijd heel duidelijk. Hij zakte een aantal dagen voor NOD wel weer. Toch houd je dan nog wel wat hoop, totdat de RD's weer doorbreken. Ik kan me trouwens wel voorstellen hoor dat je geen smoesjes meer verzint waarom je nog niet zwanger bent. Zolang ik het nog volhoud smoes ik er nog maar wat op los, maar als het een jaar of langer gaat duren... dan ga ik denk ik ook wel vertellen hoe het ervoor staat. Een aantal mensen in mijn omgeving weten het ook al wel dat we al een tijdje bezig zijn (een paar vrienden, schoonzusje en collega).
Dat is ook wel fijn, kan ik het wanneer ik wil van me af praten.

@Anouk: leuk zeg, het eerst pakje. Ik was van de week met vriendinnen bij de Babywalz. Daar hadden ze ook zoveel leuke kleding, kinderwagens, speelgoed, etc. etc. Echt heel erg leuk. Ik heb de catalogus ook maar mee naar huis genomen (tegenover mijn vriendinnen maar gesmoesd dat ik de gids meenam voor een zwangere vriendin). Nu maar hopen dat ik er zelf snel uit mag gaan bestellen.
Hoe voel je je nu? Word je nog overvallen door twijfelgevoelens, of begin je al steeds meer aan het idee te wennen dat je over een maandje of 8 mama bent?

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi allemaal! ben er even uitgeweest, 2 dagen...moest voor mijn werk even weg vandaar. Gisteren zat ik op de verjaardag van mijn vader te kletsen met allemaal buren, nichtjes e.d. van mijn ouders en die hebben allemaal net kinderen, ja dan gaat het nog erger kriebelen, geduld hebben! Ik voel me al een week niet echt lekker, steken en krampen. Ik moet maandag toch naar de dokter voor iets heel anders maar ga dan toch eens vragen wat dat zou kunnen zijn.... Het kan gwoon niet zo zijn maar toch hihi!   Ik ga nu eerst jullie verhaaltjes eens lezen nog niet echt aan toe gekomen. Liefs!

Hey dames,

Ik ben heel slecht geweest, heb namelijk het hotelletje al verklapt aan mijn vriendje.... Kon niet wachten haha, erg he?

@Mier: Ik was bijna niet ongi deze maand, maar 1,5 dag ongeveer, 't is nu lekker allang weer over, ook geen echte hoofdpijn zoals gewoon, heerlijk!!!

@Anoek: Wat schattig, het eerste pakje, dat zal altijd bijzonder blijven!! Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte hoor!!

@Twinkel: Het is niet zo dat ik stop met smoesjes verzinnen omdat ik vind dat het lang genoeg duurt ofzo. Mensen in mijn omgeving weten wel dat ik graag kinderen zou willen, tot nu toe kon het niet omdat vriendje nog studeerde. Nu hij inmiddels allang een baan heeft, heb ik gewoon geen zin om weer iets anders te bedenken, snap je? Ik heb nu geen geloofwaardige smoesjes meer, dus zeg ik gewoon dat we wel graag zouden willen. Dat zegt ook voldoende, hoeven ze ook niet door te vragen.

@Nina: Hoe gaat het met jou? Is je pijn al wat minder erg?

@Veertie: Vind je het nog een beetje gezellig hier? Normaal is het hier veel drukker, ik moet eerlijk zeggen dat ik rond mijn ei en in afwachting van NOD ook meer te vertellen heb dan op dit moment.

Straks na de vakantieperiode zal iedereen er wel weer zijn denk ik, ben benieuwd hoe het met Poppie, Karen, Elly, Nicky en Ukkie gaat.....

Liefs Pink

Halloooooooooo, waar is iedereen?????

Ga zo ook weg, naar een vriendin, gezellig even kleppen enzo.

Gezellige avond allemaal en tot morgen?

Pink

Ha Pink! Ja hoor ik vind het nog steeds gezellig. Ik zou ook graag mee willen praten over wanneer mijn NOD is, maar helaas er is nog geen touw aan vast te knopen. Ik tast dus volledig in het duister! Ik heb dus ook erg weinig te melden maar ik lees wel alles hoor! En leef met jullie allemaal mee vind het alleen nog moeilijk jullie uit elkaar te houden wie wie is en wie wat had hahahaha moet steeds terug lezen!

Morgen ben ik hier niet heb een vrijgezellen feest maar niet echt een waar ik zin in heb.... pfffff Fijne avond allemaal!
Liefs, Veertie

Het is hier inderdaad rustig.
Voor mij (waarschijnlijk) nog een week tot NOD. Dus het zal wel weer een spannende week worden. Nog niets te merken van eventuele kwaaltjes ofzo, maar ja... het is ook nog wel vroeg om eventueel wat te kunnen voelen. Rustig afwachten maar weer.

Ondertussen staat er bij mij een heerlijke chocoladetaart in de oven (je zou eens moeten ruiken). Echt een aanrader hoor. Het recept stond deze week in de Allerhande.
Lekker eenvoudig en met chocola, dat is bij mij altijd goed!

Geniet nog even van jullie weekend.

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,
Het is inderdaad rustig,het ligt er maar net aan waar iedereen in ze cyclus zit he.
@pink;ja me pijn is al een week gelukkig weg,alleen als ik ongi ben,zit nu in me klus week.

Nou ik ben met de ovulatie testen bezig hoopte zo toch wat versneld zwanger te worden,maar nou komt er weer geen 2 e streep,krijg meteen twijfels,maar het kan ook net tussen de ene dag testen en de andere in hebben gezeten denk ik dan maar.

Nou ga ik mischien iets raars zeggen maar ik snap niet,waarom ben je dan 3 dagen voor je ovulatie vruchtbaar,dat is dan toch pas als ie is geweest?of heeft te maken met de zwemmers dat die nog een weg moeten afleggen,het zal wel.

Nou hoop dat me mannetje zo wakker wordt want ik moet er deze dagen wel even goed tegen aan,en hou de regel voor me zelf aan om de dag ,want dat was het beste las ik ,dus ja als het nu niet gebeurd is er al bijnga 2 dagen voorbij,maar wil hem niet het gevoel geven dat het een opdracht wordt,dus weet hij ook niet waneer me vruchtbare dagen zijn.

Meiden fijn weekend,het weer had wel wat beter mogen zijn,het niet koud maar de zon??????????

gr nina

Hey meiden,

Gisteren hele dag weggeweest, dus vandaar even geen tijd. Nu even tussen de bedrijven door, want gaan zo naar verjaardag.

@Nina, Ja je bent een paar dagen voor je ei vruchtbaar. Dit heeft met de levensduur van het zaad te maken. Spermacellen kunnen wel tot 72 uur overleven in je baarmoeder en zo dus wachten op je eisprong en het eitje 3 dagen na een vrijpartij bevruchten. Een ei is slechts 12 tot 24 uur vruchtbaar. Dus na je eisprong moet je erg snel zijn. Beste kans geeft de dag voor je eisprong. Beetje helder geworden nu?

@Twinkel; jammie klinkt lekker..... ben alleen erg beroerd vandaag, dus denk dat ik van de lucht alleen al nog beroerder zou worden, ha ha. Das wel een shit, ik ruik zo goed en etenslucht maakt me echt misselijk. De ene dag is wel erger dan de andere. Vandaag heb ik dus een slechte dag.

Gisteren hebben we het grote nieuws aan mn schoonouders verteld ook door middel van boekjes. Ze zijn helemaal enthousiast, zo leuk!! Het is ook wel bijzonder hoor om het te vertellen. Aan beide kanten is het het eerste kleinkind! Vanmiddag vertellen we het mn broertje. Kan ook niet wachten om het aan mijn oma te vertellen. Ze is nu in de 80 en ik denk dat ze het helemaal geweldig zou vinden. Maar wacht in dit geval toch even tot na een week of 12, als de "gevaren-tijd" voorbij is.

Meiden, fijne dag vandaag!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan