"Wiebel-meiden" 2

Ha meiden! Hier een berichtje van mij vanaf mn vakantie. Het is hier, usa, erg warm. 40 graden is meer regel dan uitzondering. Pfff! De natuurparken die we bezocht hebben zijn erg mooi. Verbazend hoe het, terwijl het zo warm is toch nog zo groen kan zijn.

ik heb wel heel erg veel last van misselijkheid, echt vervelend. En de enige manier waarop de misselijkheid weggaat is eten, maar als je ergens geen zin in hebt...nouja, hoop dat het snel overgaat.

ik ben de maandag voordat we op vakantie gingen naar de vk geweest. Alleen een soort kennismakingsgesprek gehad. 6 september echo, spannend!

we hebben nog niets voor beeb gekocht. Ten eerste zijn de kleertjes hier nogal truttig, daarnaast willen we wachten tot na de echo.

onze ouders vertellen we het als we terug zijn. We laten ze dan een vakantiefoto zien: een foto van de echo.

nou meiden, tot zover mijn bericht. Op 4 september ben ik weer in het land, dan ga ik alles bijlezen.

succes met zwanger worden voor degenen die het nog niet zijn.

liefs, ukkie26

Hé Ukkie,

Goed om weer wat van je te horen. Je zit dus helemaal in de USA. Waarschijnlijk heb je het hier wel verteld, maar ik wist het even niet meer. Leuk dat je wat van je laat horen.
Ook al last van misselijkheid? Anouk ook al. Dat lijkt er dus echt bij te horen.
Geniet nog even van je vakantie daar. Wanneer kom je eigenlijk terug?

@Hoe is het met de andere meiden? Ben ik nu de enige in afwachting van haar NOD?
Nog ongeveer een weekje te gaan en dan weten wij ook meer. Tot op heden nog geen vermoedens van een zwangerschap hoor.

Fijne zondag nog.

Liefs,

Twinkel3

Volgens mij ben je echt de enige Twinkel die nu wacht op NOD!!
Ik zit nu op dag 6, dus hoef me nog nergens druk om te maken......

Morgen weer aan het werk, ik heb er wel weer zin in na 6 weken vakantie. Jij hebt nog even Twinkel!!

Pink

hey meiden,

effe een paar daagjes niet geweest,druk gehad.
gisteravond lekker uit eten geweest met vrienden,onbeperkt steengrillen,erg leuk.
@twinkel;ja idd je bent de enige,ik zit vandaag ook op dag 6 dus heb nog even te gaan
@pink;hoe is het?ongi al weg?bij mij wel dus kan weer gaan wiebelen

xxx

Hallo!!

@Ukkie, Amerika?!! Ik wist helemaal niet dat je met vakantie was, ha ha! Lekker hoor! Dus die kleine van jou heeft ook al wat van de wereld gezien net als die van mij
Ik ben ook wat misselijk, meer een weeig gevoel en moet ook direct eten zodra ik wakker wordt, anders gaat het denk ik binnenkort een keertje mis... Het schijnt wel zo te zijn dat het hormoon vanaf de 7e week flink gaat pieken, dus denk dat we ons daarom nu pas beroerder gaan voelen. Jij loopt een weekje voor op mij of niet?

@Twinkel, bij ons hoort het er helaas bij, maar niet bij iedereen hoor!!! Wie weet heb jij straks wel geluk?! Nog een week tot je NOD,spannend weer hoor. Je kan nu ook eigenlijk nog helemaal niks voelen hoor! Ook daarin verschillen vrouwen van elkaar. IK kreeg 3 dagen voor mn NOD een vreemd zeurderig gevoel in mn onderbuik, dat was het enige, dus ja.... het was meer mn gevoel dat zei dat ik zwanger was. Ik hoop voor je dat je straks ook lekker een posi test hebt en de anderen natuurlijk ook!!

@Mier en Pink, wiebel ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier alles wel ok! We hebben nu iedereen die we het vroeg wilde vertellen verteld op 1 goede vriendin na, die bellen we vanavond (woont te ver weg om even langs te gaan). Voor de rest weten mn ouders, schoonouders, broertje en zijn vriendin, bevriend stel en een supergoede vriendin van mij het. Ingehouden of niet, ha ha!! Je wilt het het liefst van de daken schreeuwen, zeker als je het echt net weet. Dat wordt nu inmiddels al wat minder omdat ik merk dat ik nog helemaal niet de behoefte heb om het met jan en alleman te delen. Oja en jullie weten het natuurlijk!!!!!!!!

Morgen moet ik ook weer werken. Zie er wel tegen op, want 's ochtends ben ik echt niks waard en dan moet je nog vroeg op ook.... Heb ook helemaal geen zin, vind het wel lekker zo.

Liefs Anoek

Hee meiden,

Daar was ik eindelijk weer.
Ik ben een paar weken niet geweest want mijn pc was gecrashed en is nu nog niet helemaal in orde dus ik weet niet of ik hieer vaak kom want dat pikt ie af en toe niet.
We zijn ook een weekje op vakntie geweest en heb daar mijn ei gehad.
Ik zit dus nu weer op het wachtbankje tot de 31ste.
We hebben aardig wat afgewiebeld dus hopen dat het raak is dit keer.
Ik heb nog niet alles bijgelezen want ik moest dan heel wat inhalen.
Ik zag wel dat er wat meiden bijgekomen waren wees welkom.
nou ik ga dit eerst ff proberen te plaatse en dan horen jullie hopelijk weer snel wat van me als het lukt.

Gr: Poppie2

Ha meiden, eens even een vraagje aan jullie. Ik had gisteren die vrijgezellendag en nu sta ik nogal bekent als iemand die wel een wijntje lust. Jullie begrijpen ik wil dit nu wel minderen maar dat valt zo op! Ik heb echt nog geen zin om het te vertellen aan iedereen (mijn beste vriendinnen weten het natuurlijk wel kan mijn mond daar echt niet tegen houden!) Hoe zijn jullie daar mee omgegaan. En tja ik weet het is misschien tegen heilige huisjes schoppen maar zolang ik nog niet weet of ik in
verwachting ben wil ik eigelijk wel mijn wijntje blijven drinken (ik bedoel geen flessen maar zomaar een wijntje) of is dat heel stom? Ik heb geen idee hoe andere "ik wil graag zwanger worden" vrouwen dat doen.

Hoi Veertie,

Ik denk niet dat je enige bent die daar mee rondloopt, ha ha!! Ik weet niet of het een apart topic was of dat we het bij de wiebel-meiden besproken hebben, ik weet het niet meer.... Maar goed, ik heb eigenlijk geen alcohol meer gedronken sinds we probeerden zwanger te raken. Voor mij was dat vrij makkelijk want ik dronk al jaren niet echt veel meer. Aan de andere kant, was ik een echte roker... Geen alcohol, maar wel sigaretten dus... ook niet al te best. Beide zorgen er voor dat jij of je mannetje minder vruchtbaar kan zijn. Met de nadrukn op kan, want ik ben zwanger geraakt terwijl we beide rookten en mn man nog wel eens een biertje dronk. Ik ben nu dus wel gestopt met roken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Deze stap was voor mij makkelijker dan stoppen terwijl het misschien nog maanden zou kunnen gaan duren. Dat trok ik gewoon nog niet. Mn man en ik hebben wel afgesproken dat als het langer dan een maand of 3-4 zou duren we zouden stoppen. Dit bleek niet nodig, ha ha. Wel zijn we nu allebei gestopt.
Misschien keuren jullie het af dat ik gerookt heb terwijl ik zwanger was (maar het niet wist), maar voor mij is dit de beste manier geweest.
Dus Veertie, wat betreft drinken, ik zou geen flessen achterover slaan, maar je kan best wel een keer een wijntje drinken. Zeker in de eerste 2 weken van je cyclus. En als je beste vriendinnen het al weten, wat maakt het dan uit wat de rest verder denkt?? Doe wat voor jou het beste voelt meid!

X

Terug
Bovenaan