"Wiebel-meiden" 2

Hallo Anoek, Pfff blij te horen dat ik daar niet alleen in ben. Vind dat best lastig net wat jij ook al aanhaalde wat als het nog maanden gaat duren!!!!! Ik ga nog best wel eens uit en dan om heel de avond op een spa-tje te staan.... Ik vind het wel een goed voornemen om als het na 4 maanden nog niet gelukt is de wijn eens te laten staan. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is!!!! (omdat ik hem dan zoiezo al moet laten staan). Ik kan me voorstellen dat het met roken, dat doe ik dan niet, waarschijnlijk nog moeilijker moet zijn. Bedankt voor je advies!
Liefs Veertie

Hey meiden,

Ik drink alleen de eerste weken van mijn cyclus soms een drankje (t/m 3e week hooguit, ja heb je met zo'n lange cyclus he, dan kan dat!). Heb het weekend een drankje gehad, maar daarvoor 3 maanden niks gehad, ik vind af en toe een drankje lekker, maar soms heb ik er gewoon geen zin in. Vanaf mijn ei tot NOD (tot nu toe WOD wel ongesteld dag) drink ik geen alcohol, maar dat komt ook omdat ik er ook niet veel om geef.

Wij zitten nog niet in de wiebelperiode, vandaag dag 6. Ga mijn lichaam goed in de gaten houden en we wiebelen pas fanatiek als ik merk dat mijn vruchtbare dagen zijn. Ik hoop dat ik het net zo goed merk als afgelopen maanden. Afgelopen ronde hebben wij bijna 4 weken om de dag gewiebeld, vakantie en ik wist niet wanneer ik mijn ei zou krijgen. Krijg nu gelukkig wat inzicht, maar ok. Ik geloof ook niet dat het de kwaliteit van de zaadjes ten goede komt als je bijna 4 weken om de dag wiebelt. En pas de laatste 2 keer was het in de vruchtbare periode. Wat denken jullie, zou dat van invloed kunnen zijn??

Morgen weer werken, maar vanavond niet vroeg naar bed, dat werkt niet!!

Liefs Pink

Hallo meiden,

Ben nieuw hier, dus weet nog niet precies hoe alles werkt.

Wij zitten in ronde 3 en 25 augustus is mijn NOD. Vind het nu weer erg spannend en niemand in mijn omgeving is ervan op de hoogte.

Heb een aantal berichtjes van jullie gelezen en  vind dit een gezellig forum, vandaar mijn berichtje. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.

Groetjes,
Sa_79

Hallo Sa_79, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd laten we maar zeggen! Zo te zien komen we van hetzelfde "bouwjaar" (1979).
Ik zit inmiddels in de 7e ronde voor ons 1e kindje en aankomend weekend heb ik weer mijn NOD. Ik hoop dat het nu een keertje raak mag zijn voor ons!

@Anoek, fijn om te lezen dat jij ook pas 3 dagen voor NOD wat begon te merken.
Ik heb ook wel van die vage dingen hoor (beetje branderig gevoel laag in de buik, veel moe en veel plassen), maar dat heb ik al wel vaker gevoeld en toch gewoon ongi dus.
Ik hang dus maar niet teveel hoop op aan al die "kwaaltjes". Het is toch gewoon weer afwachten. We hebben afgelopen maand trouwens wel erg veel gewiebeld (ook heel veel dagen iedere dag), dus dat is waarschijnlijk niet op en top geweest voor de zaadjes van mijn man, maar ja... we hadden gewoon veel zin op vakantie!
We zullen wel zien.
Hoe hebben jullie dat trouwens gedaan? Iedere dag of ook om de dag? En de hele cylclus, of alleen tijdens de vruchtbare dagen? Jeminee, wat een vragen he!

Bij de andere meiden breekt zo de wiebeltijd weer aan he. Ik zal voor jullie duimen dat het een vruchtbare ronde mag worden!

Veel liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal!
Ben vanmorgen even naar de dokter geweest heb een vreemde bobbel op mijn arm maar ook al 3 weken buikpijn dus ik denk ga het gewoon eens vragen wat dat zou kunnen zijn. Toch wel spannend want ze ging voelen aan mijn buik, denk nee stel je voor dat het wat is (kan me al bijna niet voorstellen dat ze dat kan voelen!) Maar goed waarschijnlijk mijn darmen die nogal reageren op het stoppen met de pil, een van jullie ook last van gehad? Hoop maar wel dat dat overgaat echt vervelend. Het "grappige" is dat ik een echo moet laten maken van die bobbel op mijn arm hahahaha verkeerde plek!

Hallo Sa_79, ik ben hier ook nog niet zo lang het zijn hier wel gezellige kletskousen! Dus lucht je hart hier dat is echt lekker!

Knuf Veertie

hey meiden,

ik heb een beetje een rotdag vandaag,want vandaag is het een jaar geleden dat mijn vader in het ziekenhuis opgenomen was,en niet wetende dat het al aflopende zaak was,pfffffffffff wat een rotdag,nu begint de rotdagen te komen,mijn vader is 3september vorig jaar overleden aan kanker,helemaal uitgezaaid,en zeiden in het ziekenhuis dat het maar gewoon een verstopping was en 8 dagen later dat het kanker was!!! en 6 dagen nadat we het hoorden van de kanker was hij al overleden

twinkel;de spannende dagen komen er al aan hoor hahahanog 4 daagjes he

hoe is het met de rest???

en een welkom voor de nieuwe,weet de naam niet meer sorry  ....79???

dikke knuffel voor iedereen

xxx

Ohh, Mier, wat inderdaad een rotdag voor je, alles komt weer naar boven natuurlijk!! Wat erg dat het zo snel is gegaan met je vader.... Hebben jullie nog wel afscheid van elkaar kunnen nemen? Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent, gewoon over je heen laten komen hoor, dat mag echt!! Kun je er goed met je moeder over praten? En met je mannetje? Dat is ook heel fijn, dan kun je je lekker laten gaan. Ik denk aan je...

Liefs Pink

Twinkel, het schiet op he? Je wilt er niet teveel aan denken en je wilt niet bij ieder kwaaltje denken dat dát door een zwangerschap komt, maar je doet het toch!! Volgens mij zijn we wat dat betreft allemaal gelijk!!! Ik hoop dat het raak is voor jullie, wat zegt je gevoel? En wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt?? Spannend.....

Sa_79, gezellig dat je ook mee komt kletsen, het is hier een heel leuk forum, je kunt hier gezellig praten, klagen, advies vragen en ook over andere dingen praten dan alléén maar zwanger worden (al gaat het daar wel om natuurlijk...)

Ik zit nu op dag 7 (bij een cyclus van 28 - 44 dagen) dus ik verwacht nog geen intensieve wiebelperiode. Mier, jij kunt weer 'los' of niet soms???

Anoek, vandaag ook misselijk geweest? Ik hoop dat je er snel vanaf bent!!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan