"Wiebel-meiden" 2

Hey Veertie,

Ik weet wel dat iedereen anders reageert op het stoppen met de pil, maar dat van die bobbel is wel heel gek! Inderdaag echo en bobbel op de verkeerde plek, haha!! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Ik was een week bijna depressief toen ik was gestopt met de pil, echt verschrikkelijk!! Het stomme is dat je het zelf wel weet, maar dat je er niks aan kan veranderen!

Na het ontpillen voelde ik me ineens veel en veel prettiger. Ik kan het niet echt uitleggen, maar ik voelde me echter op één of andere manier. Niet echt duidelijk he? Maar het is moeilijk onder woorden te brengen.

Liefs Pink

Hey meiden,

@Miertje, kan me voorstellen dat het voor jou een rotdag is vandaag en dat de komende periode moeilijk zal zijn. Bedenk wel dat je je niet hoeft te schamen voor je verdriet. Geef jezelf de ruimte en ik hoop dat je genoeg steun in je omgeving kan vinden om deze tijd door te komen. Natuurlijk zijn wij er ook voor je, maar die echte schouders kunnen we je helaas niet live bieden. Sterkte meid.

@Pink, vandaag viel de misselijkheid wel mee gelukkig. Was er zo bang voor. Vorige week was ik voor een uur of 12-13 echt helemaal niks waard. Vanochtend wakker gebleven toen mn mannetje wegging en eerst een droge cracker gegeten. Toen langzaam opgestaan en daarna slappe thee met gember en droge biscuits gegeten. Moet zeggen dat dat best goed ging. Voelde me niet top, maar was ook niet heel erg misselijk. Ben de eerste werkdag goed doorgekomen, ook zonder vragen waarom ik gestopt ben met roken, ha ha!
Hoe was jou eerste werkdag weer?

@Twinkel, wat bedoel je met een branderig gevoel? Wanneer is je nod nu precies, de 25e??? Ik duim in elk geval dikke duimen voor je!

@Veertie, hihi echo op de verkeerde plek... Ik hoop wel dat het allemaal niks ernstigs is. Succes in elk geval.

@Sa_79, welkom hier en klets gezellig mee!

Pffff ben wel helemaal bekaf.... vermoeidheid begint nu wel te komen. Werken is wel anders dan thuis zijn hele dag. Straks vroeg maar naar bed.

Liefs Anoek

hoi pink en anoek,

bedankt voor jullie lieve berichtjes,de tranen stonden gelijk weer in mijn ogen.
ik kan er goed met mijn zussen over praten,alleen die hebben er op het moment ook weer erg moeilijk mee,met mijn vriend en moeder kan ik er ook wel over praten,alleen mijn vriend vind het ook moeilijk en weet niet zo goed hoe hij zich moet gedragen want hij heeft zulke dingen nog   nooit meegemaakt,maar hij is er voor me dus dat is het belangrijkst.
voor mij zal ongeveer dit weekend weer de wiebelperiode worden denk ik.
ga geen testen gebruiken,en jij pink??
en anoek begin je al een buikje te krijgen,leuk hoor
mijn schoonzusje is over 20 dagen uitgerekend

xxx

Hoi allemaal!

Met de bobbel zal het hopelijk allemaal wel mee vallen die echo is voor de zekerheid hopelijk niets aan de hand! Waarschijnlijk een vetophoping of zo iets....

Ik ben ook 2 weken echt niet te genieten geweest na het stoppen met de pil. Ik herken het dat je zegt 'dat je het weet maar er niets aan kan doen'. Was echt onhebbelijk denk ik...weet ik wel zeker! Dat is gelukkig wel voorbij. Ben wel erg lusteloos laatste dagen zou door die darmen kunnen komen geen idee.....

Jee mier dit zal zeker een rot dag voor je zijn ik wens je veel sterkte! Ik heb mijn ouders gelukkig nog lijkt me echt vreselijk ze te moeten missen.

Liefs Veertie

Ha ha... herken het ook wel. Ik was vooral erg emotioneel na het stoppen met de pil en ook wel een beetje humeurig.
Kan jullie wel vertellen dat je je borst nat kan maken voor als je zwanger bent, of liever gezegd je vriend/ man
Ik heb door de hormonen een erg kort lontje en kan echt om niks uit mn slof schieten en kan er echt niks aan doen... Vind het soms echt rot voor mn mannetje, maar ja hij pikt niet alles, dus soms hebben we een flinke discussie. Vandaag ook lelijk gedaan tegen een muts van de stationskiosk....

@Mier, weet je.... het zou heel mooi zijn als je nu zwanger zou raken. Misschien moet het wel zo zijn. Hoop dat het zo mag zijn voor jullie. Je hoofd moet er nu natuurlijk wel voor staan, maar wellicht kan het wiebelen je ook troost bieden.

Liefs

Haha Anoek daar ben ik ook bang voor! Als ik ongie ben kan iedereen beter maken dat hij weg is ooo wat kan ik me dan toch kwaad maken om niets! Steeds weer neem ik me voor dat niet te doen, maar zoals jullie vast ook weten, daar heb je niet over te zeggen! Gelukkig kan mijn vriend een hoop hebben. Ik ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken als het eenmaal zover is! Meiden ik ga eens slapen. Tot de volgende!

Hoi,meiden,
Ik moet het even kwijt,ik heb weer wat maar wat?
Volgens mij had ik het weekend me ei,en had deze 2dagen last van me buik rommelig ongi gevoel,en steken,raar gevoel links,nou ondek ik net (even vies praatje) dat ik naar de wc ging met afvegen rose slijm,geen echt bloed.
Ik snap er niks van ongi moet ik over 2 weken pas worden.
iemand een idee wat het kan zijn? dan hoor ik het graag.

gr nina

Hallo allemaal,

Nina, zou het misschien een ovulatiebloeding kunnen zijn? Je kunt het denk ik wel googelen, ik heb hier al wel eens over gelezen.

Mier, hier een heel dikke knuffel van mij. Het zal deze dagen niet makkelijk zijn en je zult er veel bij stil staan, maar zoals de anderen ook al schreven: huil dan maar lekker even uit, het is logisch dat het zoveel pijn doet.

Anoek, tsja wat is een branderig gevoel. Een beetje vergelijkbaar met priklimonade ofzo (hihihi). Het is niet de eerste keer dat ik dit voel een aantal dagen voor mijn NOD, dus ik hang er maar niet teveel hoop aan op.

Pink, het is inderdaad nog maar even tot NOD. Ik heb er zelf eerlijk gezegd niet teveel vertrouwen in, maar de hoop is er nog  wel hoor!  Ik ga denk ik zondag testen als ik nog niet ongi ben. Het is dan dag 30 en mijn mannetje is dan ook thuis.

Veertie, hoe is het nu met je arm? Ik hoop dat er ook snel op een andere plek echo's worden gemaakt bij je!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan