Hallo meiden,
Niet schrikken hoor, verder nog geen nieuws, maar gewoon weer even een berichtje van mij. Het wordt nu toch echt spannend!
Vandaag dag 29 en de voorgaande cyclussen waren 29 ,28, 30, 35, 31, 33, 26 en 28 dagen (volgorde van juli tot november). De laatste maanden wel wat meer regelmaat dus in mijn cyclussen.
En nu maar denken he. Zou het zo zijn? Of wordt het nu weer een lange cyclus? De eerste twee weken v/d cyclus heb ik op vakantie (stevig) gedronken, heeft dit mijn cyclus langer gemaakt? Twijfel, twijfel, twijfel - wat kan een mens toch piekeren!
Aan de ene kant lokken de testen, maar ik wacht toch liever tot morgenvroeg i.v.m. meer concentratie in de urine. Enne, ik heb er nog maar twee in huis, dus ik ben er nog even zuinig op.
Vandaag ben ik de hele dag de hort op geweest (kermis), dus dat leidde gelukkig wel af. Flink aan de appelsap en ice-tea gezeten, maar ik voel me nu net zo duf als wanneer ik wel heb gedronken. Zodadelijk dus maar een kop warme melk en dan naar bed. Ik hoop morgenvroeg echt positief te kunnen testen, maar ben ook wel een beetje bang voor een tegenvaller. Ach ja, er iets aan veranderen doe je toch niet.
Of ik ben zwanger of niet en als het niet zo is komt die tegenvaller er toch wel aan.
Nou het blijft dus nog even spannend.
Sa_79, ik duim ook voor jou!
Liefs,
Twinkel3