"Wiebel-meiden" 2

oh ok
de temp gaat dan na je eisprong omhoog toch??en wanneer zakt die dan weer??

xxx

Mijn temperatuur zakt op de dag voordat de RD's helemaal doorzetten. Dus als mijn temperatuur zakt, voel ik me een paar uur later al vreselijk ongesteld en is het al wel wat gekleurd, maar ik verlies dan nog geen echt bloed, da's pas de volgende dag.
Maar we gaan er van uit dat 'ie deze maand hoog blijft toch???

Pink

ja idd,hij MOET hoogblijven hahaha
hoe doe jij het met wiebelen?? ja sorry voor de rare vraag maar ben benieuwd,dus bedoel elke dag of om de dag of ...??

xxx

Ja gek he? We praten er hier over alsof we het hebben over hoevaak we sporten per week ofzo!!! Wij doen het in onze wiebelperiode om de dag en vorige keer de laatste drie dagen elke dag, dat was de dag voor de positieve ovulatietest en de twee dagen daarna. Maar we waren toen al begonnen op dag 11 (op vakantie, dan ligt de frequentie sowieso hoger...) tot en met dag 29. Ik weet niet of dat ook slecht is voor de zaadjes als je het zo vaak doet. Ik heb nu ook geen idee wanneer onze wiebelperiode begint, slijm is weg, dus ik weet het niet. Maar het is weekend, dus....................!!

Pink

hahaha ook een soort van sport toch??
wij hebben het tot nu toe sinds we gestopt zijn met de pil elke dag in de wiebeldagen gewiebeld,dus wil het nu een x dus niet doen,kijken ofdat het zo wel lukt.
je gaat de gekste dingen bedenken,kussen heb ik al geprobeerd,testen,veel wiebelen,maar nee niks helpt dus dit maar eens proberen.
bij mij is er ook niks meer te zien maar denk wel dat het rond deze dagen zal zijn maar ik heb tot nu toe een vrij regelmatige cyclus dus dan kan je er toch wat meer vanuit gaan wanneer je wiebelmomenten zijn denk ik.
ik hoop dat je ook je wiebeldagen heb en dat we ook door mogen gaan.

xxx

He meiden,
Zo ben er weer,even een dipje gehad.
Er is veel geschreven in een paar dagen,ga het straks allemaal even rustig lezen.
Nou na druppels bloed had en rose afscheiding wist ik het even niet meer,na 2 weken de voor ongi te zijn dus ik had zo iets zwanger kan het dan niet wezen,maar wat dan,
toen zat ik er toch mee omdat het kort is dat ik die behandeling heb gehad en er van binnen toch gerommeld is de zenuwen sloegen echt eveb om me oren had echt zo iets nee he zal het niet goed zitten van binnen en wat alls ik straks weer naar z.h moet.
Heb toen maar z.h gebeld voor me rust, het kon zo veel zijn iritatie,zwangerschap,
en nog wat van die dingen maar niet om druk voor te hoeven maken,dus daar hou ik me aan vast,zwanger geloof ik niet,zou te vroeg zijn na 2 weken na me ongi,dus wacht ik af.
Allen het vreemde is dat ik wel vreemde klachten heb dat ik zou kunnen denken zou het dan toch?
maar ja het lichaam speelt wel vaker een spel.
dus moet ik afwachten tot volgende week zaterdag dan moet me ongi weer komen.

gr nina

Hallo meiden,

Niet schrikken hoor, verder nog geen nieuws, maar gewoon weer even een berichtje van mij. Het wordt nu toch echt spannend!
Vandaag dag 29 en de voorgaande cyclussen waren 29 ,28, 30, 35, 31, 33, 26 en 28 dagen (volgorde van juli tot november). De laatste maanden wel wat meer regelmaat dus in mijn cyclussen.

En nu maar denken he. Zou het zo zijn? Of wordt het nu weer een lange cyclus? De eerste twee weken v/d cyclus heb ik op vakantie (stevig) gedronken, heeft dit mijn cyclus langer gemaakt? Twijfel, twijfel, twijfel - wat kan een mens toch piekeren!

Aan de ene kant lokken de testen, maar ik wacht toch liever tot morgenvroeg i.v.m. meer concentratie in de urine. Enne, ik heb er nog maar twee in huis, dus ik ben er nog even zuinig op.

Vandaag ben ik de hele dag de hort op geweest (kermis), dus dat leidde gelukkig wel af. Flink aan de appelsap en ice-tea gezeten, maar ik voel me nu net zo duf als wanneer ik wel heb gedronken. Zodadelijk dus maar een kop warme melk en dan naar bed. Ik hoop morgenvroeg echt positief te kunnen testen, maar ben ook wel een beetje bang voor een tegenvaller. Ach ja, er iets aan veranderen doe je toch niet.
Of ik ben zwanger of niet en als het niet zo is komt die tegenvaller er toch wel aan.

Nou het blijft dus nog even spannend.

Sa_79, ik duim ook voor jou!

Liefs,

Twinkel3

Nou meiden, we weten nu meer, maar helaas weer niet wat we gehoopt hadden.
Vanmorgen de test uit de la gepakt, naar de WC en ja hoor... de RD's waren er weer.
Nog niet vollop, maar het zal straks wel weer door gaan zetten.
De test is dus ongeopend de la weer in gegaan.
Even uitgehuild bij m'n mannetje en ja, we proberen de moed weer bij elkaar te rapen en gaan weer verder voor de volgende ronde.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan