"Wiebel-meiden" 2

OHHHH Twinkel, wat een teleurstelling!!!!! Ik weet hoe je je voelt..... Lekker uithuilen bij je mannetje hoor!! Dat mag, want de teleurstelling wordt elke keer groter! En je had zo''n goede hoop... Nu maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde, al denk je daar misschien nu nog niet aan!!

Liefs Pink

Ohhh Twinkel.... Wat ontzettend klote... Ik had zo'n goede hoop voor je.
Stomme RD's ook
Heeft het goed doorgezet??? Het zou theoretisch gezien kunnen dat je rond je nod wat bloed verliest, terwijl je zwanger bent... Wat jij vertelde deed me heel erg denken aan hoe ik me voelde vlak voor mn nod... dus dacht dat het wel eens heel goed raak zou kunnen zijn...

Ik kan me goed voorstellen datje even hebt moeten uithuilen. Ook gewoon lekker aan toegeven en de schouder van je mannetje gebruiken. En ons natuurlijk, want wij zijn er ook voor je. Sterkte meid.

Dikke knuffel

Hallo,

Nou, heb het weer overleeft. Op een verjaardag gisteravond was het iemand opgevallen dat ik niet meer rook en meteen kreeg ik de vraag of ik zwanger was....Heb gewoon met alle gemak glashard staan liegen; NEE... Ha ha en over een paar weken horen ze dat het wel zo is.

Pink, ik weet wie het geweest is en hebben daar ook al over gesproken. Denk ook dat mn collega's het niet zo snel gelezen hebben, maar toch....Wat betreft de timing. IK wil daar hier niet al te veel over zeggen. Ik denk inderdaad dat ze niet zo blij zullen zijn met mijn mooie nieuws.Hoe het precies zit,leg ik nog wel een keer uit of ik stuur je wel een bericht via Hyves (inbox). Ik kan nu al de bibbers voor het gesprek krijgen hoor...

Nina, misschien was het wel een ovulatiebloeding of verloor je nog wat bloed van je vorige cyclus... Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hoor. Vertrouw op het advies van het zh. Zwanger lijkt mij ook n beetje onwaarschijnlijk als het 2 weken na je ongi was. Ik denk dan eerder aan je ei. Is het nu weg? Hoe lang heeft het geduurd?

Sa, je houdt ons nog lang in spanning... Hoe staat het bij jou?

Miertje, ik zal me niet meer druk maken

Liefs

Hey Anoek,

Ik hoop dat het gesprek meevalt op je werk. Ik blijf erbij dat zwanger zijn iets is in je privéleven en dat je baas het daar maar mee moet doen. Het is JOUW toekomst, en het leven bestaat niet alleen uit werken. Hij heeft zelf vast ook kinderen en is daar vast ook heel blij mee...... Dus een beetje menselijk nadenken kan iedereen toch? En ja, je weet het met vrouwelijke werknemers.... Da's bij ons ook zo. Van de 100 werknemers zijn er zeker 85 vrouwen (jonge vrouwen) dus bij ons zijn er zeker altijd een stuk of 6 dames tegelijk zwanger. Nou is mijn werk niet zo  carrieregericht als dat van jou, dus dat maakt het voor mijn baas wel makkelijker om vervanging te zoeken.
Ik duim voor je....... En maak je er nog niet druk om hoor!! Geniet gewoon van het zwanger zijn!!!

Liefs Pink

Aaaah nee Twinkel gatver wat een rot bericht daar hadden we niet op zitten hopen! Die Rd's je zou ze toch wat! Misschien een heeel klein beetje steun...lekker met mij de volgende ronde in....

Anouk wat een gedoe bij jouw ik heb het even terug gelezen maar dat valt allemaal niet mee. Je bent bang dat ze op je werk moeilijk gaan doen dat kan ik me wel voorstellen. Bij mij op het werk heb ik al vaker van mijn baas te horen gehad (ik werk samen met een andere vrouw zij doet 3 dagen en ik 2 duo baan dus die ander 3 dagen werk ik voor mezelf) "ik ga eens mannen aan nemen want die vrouwen met al die kwalen en zwangerschappen" dus ik weet hoe het voelt! Maar geef de moed neit op je hebt daar toch het recht om zwanger te worden, nog even zeg!!!!! Geen stress om hebben da's slecht voor jullie gezondheid!

Liefs, Veertie

Hallo meiden,

Ja, gelukkig heb ik jullie ook nog hoor om alles even een beetje van me af te kunnen schrijven.

De RD's zetten nu wel door hoor. Vanmorgen wat last van krampen gehad, maar dit zakt nu wel weg. En ja Anoek, ik had ook wel positieve voorgevoelens hoor.

De hele week al een beetje prikkelend gevoel in de bm, en ik begon me ook steeds misselijk te voelen als ik een tijdje niet gegeten had. Dit had ik vanmorgen trouwens nog net zo goed. Moest ook echt even wat eten, want m'n maag stond op kop.
Maar gezien het doorzetten van de RD's hoop ik ook maar niet op een innestellingsbloeding ofzo.

Gelukkig las ik net dat Miena na 1,5 jaar nu zwanger is, dus dat geeft weer goede moed. Dus Veertie, samen met jou naar de volgende ronde.

Sa_79, weet jij al wat meer?

Liefs,

Twinkel3

Echt genieten dit weertje!!!!! Morgen weer aan de slag, maar nu nog even lekker niks doen!!!

Pink

@twinkel; wat balen zeg,ik had echt goede hoop voor je.ook weer naar ronde 8 met mij samen.deze maand had je niet getempt toch??

@pink;hoe is het bij jou met het tempen?? ik was vanmorgen een beetje erg laat wakker dus niet getempten wel  op dag 13 nog welgister was die weer 36.5 dus ben benieuwd wat die morgen is.

@anoek;je eigen niet druk maken over je werk he??heb je wel gewoon een vast contract??

xxx

Terug
Bovenaan