"Wiebel-meiden" 2

Hey Mier,
Hier geen draderig slijm meer, maar ook nog geen positieve ovulatietest. Temperatuur vanmorgen 36.7, de vorige dagen 3.6 en 36.5. Gisteren 36.8 maar toen had ik ontzettende hoofdpijn toen ik wakker werd, dus dan is'ie sowieso hoger. Had vanmiddag lichte steekjes rechtsonderin. Ik ben een beetje bang dat we onze kans gemist hebben, gisteravond namelijk niet gewiebeld, omdat ik nog steeds heeeeeele erge hoofdpijn had. Was er duizelig en misselijk van, dus dat wiebelt niet prettig.
Vanavond maar aan de wiebel en kijken wat mijn temperatuur morgen doet. Ik was er zo van overtuigd dat ik deze maand  mijn vruchtbare dagen zou herkennen en dan een ovulatietest zou doen, maar ik weet het niet hoor!

Pink

Hé meiden,

Twinkel wat ontzettend vervelend dat de rd's verschenen zijn! Toen ik je berichten van de week las, dacht ik echt dat het goed zat bij je!

Eerlijk gezegd vond ik het vanochtend erg lastig om iets op het forum te plaatsen... Want ik had vanochtend een positief bericht. Kan het nog niet echt geloven en vind het ook nog beetje lastig er blij mee te zijn. Ik kom net kijken...

Hoop écht dat het de volgende ronde bij jullie allemaal raak is!

Liefs,
Sa

zou het??
dat zal dan best op tijd zijn dan he??
ik weet het niet hoor,heb ook maar weer 2 dagen achter elkaar gewiebeld.
we zullen wel weer zien.

xxx

hee sa 79

lees is het nou goed?? ben je zwanger??

wat top en snel zeg

geniet er lekker van

xxx

Sa??? Lezen we het nu goed? Ben je zwanger???

Schreeuw het van de daken dan zou ik zeggen! We gunnen het elkaar hier wel hoor!
Laat je weten of we je kunnen feliciteren???

@Mier, je bent vast al aan de wiebel, ha ha  Het is nu wel over met het druk maken hoor. Het is nu eenmaal zo en het valt ook niet te plannen hé? Ik heb wel een vast contract dus daar zit het probleem niet. Ik vertel het nog wel eens.

@Pink, ik denk dat je NU moet wiebelen.... die steekjes kunnen op je ei duiden!!
Hoop dat je hoofdpijn inmiddels wel over is!

Meiden weltrusten en tot morgen

Liefs Anoek

Sa zwanger?!!!!! super geweldig!!!! Goed nieuws zo aan het einde van het weekend. Morgen allemaal weer aan het werk meiden? Wel een mooi weekend gehad nou ja, met het weer dan. We moeten positief blijven toch!!!!
Liefs Veertie

Meiden,

hier ben ik weer even. Gaat weer wat beter, misselijkheid is minder. Ik leef wel nog steeds op yohgurt en crackers en een beetje avondeten, maar het gaat.

wat lees ik, een zwangere? Sa, onwijs gefeliciteerd, geniet ervan! Hoop dat je niet al te veel last gaat krijgen van kwaaltjes...

twinkel, balen dat de RD zijn gekomen, het zag er zo hoopvol uit!

en anouk, krijg je een echo bij je eerste afspraak bij de vk? Ik hoop het voor je, dat geeft toch zekerheid. Anders moet je zo weer een paar weken wachten.

morgen gaan we waarschijnlijk naar naar universal studio's in los angeles, leuk! Niet te veel achtbanen denk ik, ivm misselijkheid en als je zwanger bent mag dat ook niet altijd...

nou, ik ga zo mn bed maar eens opzoeken (moe!). Tot snel.

liefs, ukkie 26

Hé meiden,

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Volgens mij kan ik wel zeggen dat ik zwanger ben. Gisterenochtend en vanochtend gaf de digitale test (bedankt Anouk voor de tip!) zwanger aan.

Voelt nog wel erg onwerkelijk. Heb vanochtend de HA gebeld. Ze stelde zelf voor een afspraak te maken, dus woensdag ga ik er even langs.

Hoop het ook zo voor de anderen dat jullie ook snel positief testen! Véél succes!

Liefs,
Sa

Terug
Bovenaan