"Wiebel-meiden" 2

Nou Sa... een dikke vette gefeliciteerd hoor!!!!!!!!!!!!!!!! Ja het is ook onwerkelijk, sterker nog dat is het voor mij met ruim 8 weken nog steeds. Geniet er lekker van samen met je ventje en hopelijk krijg je niet al te veel last van kwaaltjes.
Daarnaast moet je nog even met glitters strooien (dat is tarditie op dit forum) om zo je geluk aan de andere meiden te geven!!!!!!!!!!!!!

Ukkie, wanneer kom je eigenlijk terug? Balen dat je je niet helemaal fit voelt, maar zo te horen kan je het prima handelen en gaat het alweer beter. Hoop dat je snel opknapt. De meeste meiden zijn er na 12 weken wel vanaf.

Ik heb vandaag mn intake gehad bij de verloskundige. Hebben van alles doorgenomen en heel veel vragen beantwoord. Ook hebben we veel informatiemateriaal gekregen en een knuffeltje. Heel leuk.
Tja, de echo.... ze hebben geprobeerd een buikecho te maken om te kijken of we al wat konden zien, maar van te voren werd al gezegd dat de kans erg klein was omdat het nog te vroeg is. Met een inwendige echo kunnen ze het wel zien, maar dat doen ze bij de praktijk niet. Helaas was er nog niks te zien. Het kindje zit nog lekker verstopt achter mn schaambot en is daardoor uitwendig niet te zien. Ik had gedacht heel erg teleurgesteld te zijn, maar dat viel wel mee. Vind het natuurlijk wel jammer, maar goed over 3 weken weer proberen met de termijn echo en dan is er zeker wat te zien. Zelfs ook veel meer, want dan is het kindje al helemaal gevormd. Dus moet nog even geduld hebben! Ik hoef me ook geen zorgen te maken, zolang ik geen krampen en bloedverlies heb, is er niks aan de hand. Mijn gevoel zegt ook heel sterk dat het allemaal goed zit, dus daar vaar ik dan ook maar op!

Heel verhaal, maar moest het even kwijt! Hoe is het met jullie? Allemaal weer gewerkt?

Liefs Anoek

Hallo Sa_79,

Wat geweldig zeg, ZWANGER! Gefeliciteerd meid.
Tuurlijk is het dubbel als de één net weer ongesteld is geworden en de ander zwanger is, maar ik gun het je echt van harte hoor meid! Van harte gefeliciteerd.
Trek je niet teveel aan van mijn gemok hoor, jij hebt gewoon het recht om er superblij mee te zijn hoor meid. Geniet er maar van!

En Mier, ik had idd ook niet getemperatuurd afgelopen cyclus, maar gezien mijn cyclusduur hebben we echt wel goed gewiebeld. Deze maand ben ik ook niet van plan om te temperaturen of ovulatietesten te gebruiken hoor. We gaan gewoon weer met goede regelmaat aan de wiebel. Ik heb er al 4 maanden temperaturen opzitten, dus het vertelt mij niet zoveel meer. Ik lijk wel gewoon een eisprong te hebben, dus ik maak me geen zorgen over mijn temperatuurverloop.
Als ik eind dit jaar nog niet zwanger ben, dan ga ik denk ik nog wel 2 maandjes temperaturen ofzo, voordat ik naar de ha ga.

En Ukkie, wat een lef zeg, nog in de achtbaan. Ik word al misselijk bij het idee.
Afgelopen weekend op de kermis ben ik ook alleen maar in het reuzenrad geweest, bij de andere attracties werd ik al misselijk van het kijken alleen (haha).

Nou, het werkleventje is bij mij ook weer begonnen. Deze week ben ik op school nog volop aan het voorbereiden en volgende week komen de kleutertjes weer.
Ik begin ze nu toch wel te missen hoor.

Liefs,

Twinkel3

hey meiden,

vandaag gewerkt,en ben ziek thuis gekomen,hoofdpijn (mijn hoofd heeft heel de dag gegloeid) keelpijn,mijn neus zit helemaal dicht,oorpijn,pfff dat was het wel ongeveer.

twinkel; ja dat tempen kom ik ook niet echt verder mee,temp al 8 dagen aan een stuk 36,5 ja en net getempt maar was 37,4 omdat ik niet lekker ben.
weer lekker aan het werk?schattig al die kleutertjes he?mijn neefje zit in groep 2 en haal hem bijna elke woensdag van school,echt zo schattig.

anoek; jammer dat je nog niks kon zien,maar   over een paar weekjes dan zie je een heel mooi wondertje,gaaf hoor.

en sa79;geniet er lekker van hoor,het is je gegund

nu wij nog pink en twinkel

xxxx

even een nieuwe banner gemaakt,als ik van 25 dagen uitga dan nog 12 dagen en 27 dagen 14dagen

Sa!!!!! Je meent het!!!! Zwanger..... geweldig!!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan, het is je gegund!!! Voel je niet schuldig ofzo, we zijn hier allemaal met één doel: zwanger worden. Ohhhhh, maar ik wou wel in jouw schoenen staan op dit moment......

Ik had gistermiddag een negatieve ovutest, vanmorgen twee streepjes, de LHstreep vager dan de teststreep, vanmiddag weer negatief, dus de LHpiek zal wel vannacht zijn geweest denk ik. Gisteravond gewiebeld en zometeen weer haha, afwachten wat mijn temperatuur doet...... Ik hou jullie op de hoogte!!! Zat ik toch redelijk goed met mijn slijm he? En een vaag streepje duidt toch op of net geweest of bijna een LH piek.

Meiden morgen schrijf ik meer, ga nu slapen. Oh nee, nog niet, eerst nog andere belangrijke zaken....

Liefs Pink

dat is lekker op tijd zeg pink,ben blij voor je
ik heb geen idee met mijn ei,vanmorgen weer hetzelfde met de temp
eigenlijk moeten we vanavond nog wiebelen maar ben echt niet lekker maar ja ik denk dat we toch maar effe snel moeten wiebelen

slaap lekker en wiebel ze

Terug
Bovenaan