"Wiebel-meiden" 2

oh dan zou het hoog genoeg kunnen zijn

ga je morgen testen?? ben benieuwd hoop dat je nu goed posi test dat je nog effe goed aan de wiebel kan

xxx

ik wil 3 of 3 en een half blijven werken,zo n 28 uur,dus een halve/hele dag minder

Nou dan willen we toch allemaal best veel blijven werken. Anoek, 32 uur zal voor jou dan zeker uitkomen op 4 dagen?
Iedereen  moet doen waar  'ie zichzelf het meest prettig bij voelt. Als je het met oppas maar goed kan regelen dan lijkt het mij ieder zijn eigen keuze. Moest er niet aan denken om te stoppen met werken, maar zoals ik zeg, iedereen is vrij in die keuze en dat respecteer ik ook.

we gaan straks weer naar wiebelmeiden 3 zeg,pfffffff wat kletsen we wat af he
twinkel hoe is het??
ga je morgen testen pink?gek he van die strepen,hummm
bij mij was het de laatste  2 maanden ook zo vaag,die strepen waren ook niet echt positief,dus misschien ook wel later geweest,of zo,hummm vreemd
nou wiebel ze van het weekend hahaha

xxx

Ik kan je wel vertellen Mier dat ik er zó ontzettend van baal!! Ik had echt de hoop dat mijn ei geweest was, nu is het maar weer afwachten wat er gaat gebeuren. Ik wil eigenlijk vanavond ook een keer testen en in ieder geval morgenochtend. Ik word hier echt zo onzeker van en ben zo bang dat het ons niet gaat lukken. Die gedachte heb ik steeds vaker en ik weet dat ik rustig moet afwachten, maar ik ben bijna een jaar van de pil af (september) en in dat jaar hebben we zeg maar meer dan genoeg gewiebeld, maar niks gebeurd.........

Pink

Ben benieuwd wie als eerste de Wiebelmeiden 3 topic opent....

Pink

Anoek, je had het over 2 eitjes, kan dat?

ja pink ik snap je echt heel goed,dat gevoel heb ik ook wel (ik denk dat dat vrouw eigen is) ik ben dan geen jaar van de pil af maar ook wel een hele poos ( 8 maanden )
de 1 is echt in no-time zwanger en de ander duurt het wat langer,nou en jammer genoeg behoren wij ook daarbij.
ik hoop eigenlijk wel dat je ei is geweest en dat je dan hetzelfde met je nod met mij zit,tenminste dat betekend dat je ook een mooie cyclus heb.
en anders hoop ik echt dat je echt goed positief in dezer dagen test,en dat je nog effe goed kan wiebelen.
pfffff wat zit het vrouwelijk lichaam toch raar in elkaar he??

xxx

Terug
Bovenaan