Hallo meiden,
Hier was is weer hoor. Gisteren druk geweest met het voorbereiden op school en hierna hadden we een BBQ. Na drie glazen wijn was ik echt zo dronken als een tor, dus ik lag gisteravond om half 9 al in bed. Ik kan er niet zo goed meer tegen blijkbaar.
Verder gaat het al wel weer iets beter met mij hoor. Vandaag nog geen traan gelaten, maar het was best even zwaar deze keer. Ik vind het steeds moeilijker worden wanneer er over zwangerschappen e.d. gepraat wordt, vooral wanneer de ander niets van onze zwangerschapswens weet. Mijn collegaatje is nu zwanger van de tweede en er wordt op het werk nu veel over zwanger zijn gekletst. Dat steekt me wel eens. Gelukkig weet de desbetreffende collega ervan (ben wel heel blij voor haar hoor) en kan ik het onder 4 ogen best met haar delen. Mijn beste vriendin is nu bijna uitgeteld (was zwanger in onze 1e ronde) en met haar kan ik gelukkig ook lachen en huilen, dus ik kan mijn "ei" gelukkig wel kwijt hoor!
@Pink, dat slijm klinkt me wel als vruchtbaar slijm in de oren. Men zegt dat hierna vaak je eisprong komt. Toch nog maar even doorwiebelen dus.
Heb jij altijd veel van dat slijm? Bij mij is het niet meer zo duidelijk te zien sinds we wiebelen voor een kindje (vreemd he).
@Mier, het wachten is voor jou weer begonnen. Ik zal hard voor je duimen en hoop dat je snel bij de zwangere wiebelmeiden hoort (ik wil wel graag met je mee hoor!)
@Anoek, goed hoor dat je het op je werk hebt verteld. Het luchtte jou denk ik ook wel op. Nu hoef je er ook niet meer om heen te draaien. Leuk dat ze gewoon positief reageerden (vind ik trouwens ook niet meer dan normaal hoor, maar je hoort nog wel eens anders).
Ik kan me nog herinnerren dat jij graag veel wilt blijven werken. Gewoon doen hoor meid, als jij je daar het prettigst bij voelt. Ik wil wel graag minderen (2 dagen in de week), maar ik vind wel dat je elkaar in elkaars waarde moet laten m.b.t. werken, borstvoeding e.d.. Iedereen maakt zijn eigen keuzes die het beste bij hun past en als jij een leukere mama bent met 32 uur op je werk dan moet je dat echt blijven doen hoor. Helaas lees ik op het forum ook wel eens van die aanvallende verhalen wanneer mensen er anders tegen aankijken. Niks van aantrekken hoor, als jij ook met dit soort dames in aanraking komt.
@Ukkie, nog een paar dagen en dan ben je weer in Nederland. Leuk dat je ons vanuit de USA op de hoogte houdt hoe het met je gaat. Wanneer ga jij weer aan het werk?
@Veertie, hoe is het nu met jou? Hoever ben jij nu in je cyclus?
@Sa_79, alles goed met jou? Voel je je al steeds meer en meer zwanger? Volgens mij ben je nu net je 6e zwangerschapsweek in gegaan of niet?
Veel liefs en groetjes,
Twinkel3