"Wiebel-meiden" 3

Twinkel,
Normaalgesproken voor mijn ei ongeveer een week constant 36.6. Deze keer zat ik tussen de 36.4 en 36.7 en had ik twee keer eerder heel draderig slijm en twee strepen op de ovulatietest. Vanaf vorige week woensdag rond de 37.0. Vorige cyclussen ook na mijn ei tussen de 36.9 en 37.2. De dag voor NOD gaat'ie naar 36.7 en dan weet Pinkie weer genoeg!!! Ik hoop dus dat'ie deze maand hoog blijft.....
Heb de neiging om de laatste dagen niet te tempen, zodat ik niet door de temperatuur al weet dat ik ongesteld ga worden, snap je wat ik bedoel? Ik wil niet al geconfronteerd worden met dat feit, terwijl ik nog niet ongesteld ben. Beetje valse hoop kweken dus!!

Mier, da's echt de lekkerste chips!!! Geniet ervan..

Pink

bij mij meestal dus 36.5 36.6 en na verhoging   36,8 36.9 37.0
ik snap wel wat je bedoel ja dat had ik ook ja,toen was het opeens weer 36.5 en ja wist weer genoeg ja

ga lekker genieten van de croky hahaha

xxx

hebben jullie dat trouwens weleens dat je erger aan een topic??
nou ik dus wel,eindelijk raak na 6 maanden!!! sorry hoor ze is  15 april gestopt en nu 4 weken zwanger dus dat is toch maar een kleine 3 en een halve maand??
ik gun het haar echt en iedereen,maar vind het een beetje lullig over komen voor mensen die wel wat langer bezig zijn.

xxx

Hoi hoi,

Al druk geweest hier! Moest nu al veel bijlezen. Hoop dat ik alles onthouden heb, ha ha!!

@Mier, laat de chips maar lekker smaken! Mijn keus zou het niet zijn (PRINGLES!!!), maar doet wel goed. Fijn dat je er weer klaar voor bent, maar flink balen en teleurgesteld mag je ook zijn hoor.

@Ukkie, ohhhh herkenbaar. Mijn buik begint nu ook al 's middags uit te zetten. Dit zijn natuurlijk je darmen, want het kindje is pas een paar cm... ik ben ook steeds bang dat iemand het recht op de vrouw afgaat vragen... en weet niet of ik het glashard kan ontkennen. Ik loop nog wel in wat strakkere kleding, maardan met jasje erover heen. Of een wat wijder bloesje, hihi. Nu is het wel zo dat ik gestopt ben met roken, dus ik kan nog een ander excuus aanwenden. Wat overigens ook wel meespeelt. Ben al wel wat aangekomen en dat is daardoor denk ik en mn borsten, ha ha!!
Bij mij op het werk weet nu alleen nog mijn leidinggevende het omdat ik het niet meer zonder gewetensvragen vol kon houden omdat er toch eea nu al geregeld moet worden. Ik heb over 1,5 week mn termijnecho en daarna wil ik het gaan vertellen als ik 12 weken ben. Dat is dan zo ongeveer. Hoop trouwens dat je snel op gesprek mag en dat je zwangerschap geen invloed gaat hebben op de beoordeling of je geschikt bent.
Wat betreft bloedprikken... Moest dat nuchter??? Heb ik ook niet gedaan  Zal wel niks ernstigs zijn, misschien had je juist net iets met veel suiker gegeten.

@Pink, ja ik zie zelf al wel wat, maar dan idd heel laag, net boven de schaamstreek zeg maar. Je kan ook mn baarmoeder al voelen. Die groeit goed, ha ha. Verder wat ik net schreef dat mn buik uitzet in de loop van de middag, maar dit zijn mn darmen. Hoort er wel bij hoor, maar is geen babietje.
Klinkt goed je temp. Ik ga hard duimen dat ie zo hoog blijft!!!

@Twinkel, jij dus nu op het wachtbankje. Ik duim voor je dat je nu ook eens aan de beurt bent!

@Veertie, ook de spannende wachtweken zijn voor jou weer aangebroken. Toi toi toi.

@MIer, heb dat topic ook gezien en vond het ook een beetje overdreven. Maar net als met missmama heb ik zoiets gewoon niet reageren. Ik vind het niet gepast om te doen alsof je er keilang op hebt moeten wachten. Een half jaar is niet eens lang, dat is normaal. En volgens mij heeft ze er 4,5 maand over gedaan, dus geen half jaar. De reactie zullen nog wel komen denk ik.

Meiden, ik wacht gewoon op jullie hoor! Ik vind het hier veel leuker, op zwangerforum wordt echt weinig gepost. Dus hopelijk verhuizen we snel samen naar zwanger zijn "Wiebel-mama's"!! Ik duim me helemaal suf!

Dikke knuffel

Anoek, thanx voor het duimen!!!!

Ik vind het zelf best een beetje lastig. Ik ben dus nu bijna een jaar van de pil af en toen zijn we er nog niet bewust mee bezig geweest, maar het er gewoon lekker op aan laten komen ( niet tempen, geen ovulatietesten, gewoon lekker onbezorgd wiebelen....) 'Pas' sinds mei zijn we dus helemaal bewust bezig, da's dus 5 maanden, maar vanwege lange cyclussen dus de 4e ronde. Voor mijn gevoel zijn we dus al veel langer bezig, maar 'op papier' is het pas de 4e ronde. Snap je wat ik bedoel??

Pink

ja idd ik reageer gewoon niet,dat betekend dat ze na 4 en een halve maand postitief getest heb dus na 3 en een halve maand zwanger,het zou misschien wel de 6e ronde kunnen zijn maar niet elke ronde hoeft een maand te betekenen,ik ga nu naar ronde 9 maar ben geen 9 maanden bezig,ben 7 maanden bezig.
ach ja ik vind het gewoon een beetje dom over komen en kan me eraan ergeren,maar goed.
wel leuk zeg dat je al iets begint te zien,lijkt me echt zo mooi he
hoe is het op je werk??

xxx

ja pink bij jou is het anders jou cyclussen zijn best lang dus een ronde is bij jou wel een maand,bij mij niet want soms heb een maand 31 dagen en ben soms al na 25 dagen ongi dus dat scheelt al bijna een week.
maar goed,vind het echt een beetje  schijnheilig

en de chips is lekker hoor,pringles is trouwens ook lekker anoek,welke vind je lekker??
ik vind die paarsige wel lekker,maar weet niet hoe die heet,en oranjekaas maar die is er bijna nooit hahaha

mmmmmmmmmmmmmm

xxx

@MIer, doe mij maar Pringles Originals!! In de eerste weken dat ik wist dat ik zwanger was,kon je me niks wakker maken voor paprika-pringles, ha ha! Dat is nu gelukkig over!
Op mnwerk gaat het goed. Opgelucht dat mn leidinggevende het weet en ik kan prima mn mond houden. Ik kijk wel uit naar het moment dat ik het wereldkundig kan maken en er over kan praten en niet tijdens gesprekken met moeders doen alsof ik niks weet, ha ha!!

@Pink, ik snap dat je af en toe je twijfels hebt. Wanneer mag je weer terug naar de ha?
Gezien jouw cyclus lijkt me dat ze je nu toch wel willen gaan helpen, dan mag je gewoon eerder staat overal geschreven. Je hebt nu toch al een maand of 3 aan temperaturen? Of wil je die stap nog niet zetten? Hoe is jouw mannetje er onder eigenlijk? Ik wil je helemaal niet naar de ha praten hoor, maar je hebt gewoon zo'n wisselende cyclus dat ik er persoonlijk "gek" van zou worden...Hoop dat je me niet verkeerd begrijpt want het is echt als steun bedoeld.

Liefs

Terug
Bovenaan