"Wiebel-meiden" 3

Hey meiden!!
Wat een weertje ineens!! Het lijkt wel herfst!!
Vandaag lekker gewerkt, de leerlingen waren heel erg druk!!

Mijn temp was vanmorgen weer 37.1, houden zo!!!

@ Mier: Heb je voor jezelf al een lekkere zak Maltesers of M&M's gekocht? Die heb je dubbel en dwars verdiend hoor!! Baalt je mannetje net zo als jij of is hij daar te nuchter voor? Het is in ieder geval fijn als je het kunt delen met elkaar!!

@Pippie: Ik vond helemaal niet dat je zeurde over twee dagen verschil hoor!! Ik wou je er alleen op wijzen dat je best blij mag zijn met  je cyclus. Aan de andere kant, om zwanger te worden maakt het misschien ook helemaal niks uit!! Met een onregelmatige cyclus is het moeilijker in te schatten wanneer de wiebeldagen zijn en als de cyclus vaak lang is, heb je minder kansen per jaar (ik heb ongeveer 8 of 9 kansen per jaar i.p.v. 12)

@ Twinkel: Volop aan de wiebel!! Deze periode zonder temperaturen? Laat je maar niet te veel zien deze dagen op het forum, je hebt andere dingen te doen.....

@ Anoek: Hoe is het met je buikje? Kun je het al een beetje zien? Dat kan al heel snel toch in het driehoekje zegmaar, dat zet dan al vrij snel op hoorde ik van anderen.

@ Veertie, jij hebt de wiebeldagen weer gehad toch? Dus nu ook maar weer afwachten!! Ik moet nog een dikke week denk ik.

Pink

Hey Ukkie,

Ik denk dat de kans groot is dat het komt omdat je gegeten hebt van tevoren hoor!! Het komt heel precies met je suikerspiegel en eten. Niet van uit gaan dat het iets anders is hoor!!

Wanneer ga je het op je werk vertellen? Gelukkig voor jou dat de mode nu wat langer en ietsje wijder is, haha!!

Pink

Ha Pink,

ik hoop maar dat de suikerspiegel komt door het eten. Ik heb daar totaal geen verstand van...

Ik wil het voorlopig nog niet op werk vertellen, omdat ik gesolliciteerd heb naar een andere (hogere) functie. De gesprekken schijnen binnenkort te zijn, ik hoop dat ik word uitgenodigd (zoniet, dan kan ik het direct vertellen). Maar: mn buikje groeit wel iets (misschien ben ik de enige hoor, die het ziet, maar toch...), dus als-ie verdacht groot wordt dan vertel ik het voordat ik een eventueel soll.gesprek heb. Ik heb op 1 oktober nog een controle bij de verloskundige, het liefst zou ik het daarna vertellen (ben dan 14 weken). Maar als je het echt al ziet...dan maar eerder.

Oftewel: hangt ervan af (antwoord dat je op ongeveer elke vraag kunt geven)

En jij? Nog steeds een hoge temp? En wanneer was je ei? Spannend hoor! Hoop voor je dat het raak is!

Ukkie26

@ukkie; weer lekker aan het werk dusik heb deze week ook maar lekker 3 daagjes
en hoop idd dat het ook nu wel senl raak is,ik ga weer helemaal voor oktober!!!!

@pink; trek straks onder gtst een lekkere zak chips open hahaha,en mijn vriend baalt er natuurlijk ook van maar die is veel nuchterder als mij,en hij zal het nooit laten blijken dat hij er ook mee zit,hij is niet zo n uiter.

xxx

Hey Ukkie, ik had vorige week maandagavond en dinsdagochtend een positieve ovulatietest, vanaf woensdag was mijn temp 37.0 en hoger, dus ziet er goed uit!!

Ik hoop voor je Pink dat jouw temperatuur mooi hoog blijft!!!

Hoe zagen jouw vorige cyclussen eruit in temperatuurverloop?

Liefs,

Twinkel3

croky bolognese mmmmmmmmmmmmmmm

mooie hoge temp zeg,dat haalt die bij mij niet hoor

vanmorgen 36.5

xxx

Terug
Bovenaan