Hoi meiden,
@mier :jammer dat het weer niet zo mag wezen he,het is iedere keer weer een teleurstelling,en de maand duurt ook zo lang voor je weer kans hebt vindt ik!
@Pink: spannend je hoge temp,raar he dat je met je temp toch zo veel uit kan halen,afwachten.
Nou bij mij gaat alles nog goed gelukkig,en dat scheelt een hoop in me humeur,heb wel angst als ik ga plassen zo van asl er maar geen bloed is.
Ik moet zeggen dat het best mee valt glijmiddel te gebruiken,had echt zo iets van bah wordt het zo natte bende maar nee,ja het is wel wat glader maar ja,heb ook geen pijn meer heb nog niet een keer de wonden gevoeld,zou het dan toch helpen?
Zouden de wonden dan echt zulke droge plekken zijn?
Nou zaterdag heb ik me ei dus hoop dat alles goed gaat,hou ook me temp bij en de ovulatie testen,hoop dat ik zo meer kans heb want ik ben het net zo als jullie zat!!!!
het wachten ik wil baby shoppen.
Nou ik heb wel veel positiefen dingen gelezen over gebruik van glijmiddel,en zw worden dat de kans bestaat dat het makkelijker gaat de zaadcellen kunnen beter naar boven klimmen nou we zullen zien,( wat mij wel is opgemerkt even raar praatje dat als ik nu na de sex ga opstaan niet alles er uitloopt normaal wel,zou het door de glijmiddel dan beter blijven zitten?)
We wachten het af mocht het helpen horen jullie dat zeker .
Gr nina