"Wiebel-meiden" 3

hoi veertie,

een hele dikke knuffel van mij,en heel veel sterkte en hoop dat jullie er  snel samen uitkomen.

heel veel liefs mier

@veertie:
jeetje meis,wens je heel veel sterkte de aankomende tijd,en hoop dat jullie er samen uitkomen.     gr nina

ja nina idd de maand duurt weer lang dan he
ik denk dat ik vanaf volgende week alweer mijn vruchtbare dagen heb

voor jou komen de spannende dagen weer aan zeg,ga hard duimen,en ben blij dat het met het glijmiddel niet zo zeer doet zeg,tenminste dat je niet zo last heb van de wondjes.

xxxx

de chips was heerlijk hahaha
geen snoep en chips voor anoek hahaha

rustig hier,ga nog maar wat tv kijken en dan zo maar lekker naar bed

en morgen jarig

xxxxx

Mier alvast van harte gefeliciteerd
Ik heb misschien ook volgende week mijn vruchtbare dagen, gaan we gelijk op

Veertie, heel veel sterkte, hopelijk komen jullie er samen sterker uit, en kun je weer snel terug komen, heel veel succes.

Hier gaat alles goed ben alleen erg snoeperig sinds 2 dgn, heel vervelend want ik ben druk bezig met lijnen, maar die drang naar zoetigheid........... is zo sterk!!
Op zich gaat het lijnen wel goed ben vorig jaar oktober  begonnen en nu 23 kilo kwijt.
Ben benieuwd wat de echo donderdag laat zien, ik hoop op een eitje van in ieder geval 13mm.

Tot snel groetjes van Kyra

Er is er één jarig hoera, hoera...

HIEP HIEP HOERA!!!!

Mier, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik hoop dat je een superleuke dag hebt vandaag. Krijg je nog veel visite?

Liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal,

Nou wij zitten nog steeds in onze wiebelperiode hoor. Gisteravond een beetje een vervelende avond gehad. Ik had gisteren rekbaar slijm, dus ik wilde wel graag...
Maar m'n mannetje was er niet voor te porren (moe, lange dag gehad). Ik was zo teleurgesteld en moest ineens huilen (waar ik ook van baalde waardoor ik nog  meer moest huilen).

Op zich hebben we al wel veel gewiebeld deze dagen, maar ik had dat rekbare slijm nog niet gezien. Toen de tranen weer gedroogd waren wilde mijn mannetje dan nog wel even.
Nou, toen kon ik me er echt niet meer toe zetten. Ik werd vanmorgen met dikke ogen wakker. Goed gekoeld met koude washandjes, zodat ik niet met dikke ogen naar school hoefde te gaan.

We proberen het in ieder geval tot het eind van de week nog om de dag te doen en dan is het gewoon weer afwachten.

Ik hoop natuurlijk gewoon dat ik niet ongi ga worden, maar als de RD's dan toch gaan komen zou het wel erg bitter zijn als ze vandaag over twee weken komen (dan zouden we dus toch de vruchtbaarste dag hebben gemist).

Nou, we zullen wel zien.

Nu gaat het al wel weer wat beter met me hoor .

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan