Pink,
wat ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden! Het leek zo goed te gaan met je hoge temp! Ik baal echt met je mee hoor, en hoop van harte dat het snel raak is of dat de HA iets (nuttigs) voor je kan betekenen. En ik denk dat je ook (al) een jaar bezig bent hoor! Als je vanaf het stoppen met de pil regelmatig gewiebeld hebt en ook in de vruchtbare periode, had je toch elke maand een kans.
Mier, wiebel ze! En altijd ruim nemen hoor, de vruchtbare dagen. Het wisselt nogal...(maar met ovutesten kun je ze zo vinden natuurlijk).
En hoe is het met de rest? Druk aan de wiebel? Nog mensen op het wachtbankje? Ik hoop dat er binnenkort weer een wiebelmeid zwanger is! Zou leuk zijn (een positief bericht van 1 van ons).
Ik heb besloten volgende week op mn werk te vertellen dat ik zwanger ben. Ben dan 13 weken, dus dan mag het wel een keer. Heb alleen nog niets over mijn sollicitatie gehoord, dus stel dat ik op gesprek mag komen...dan weet de commissie dat ik zwanger ben. Maarja, daar heb ik me maar bij neergelegd. Als de baan voor mij bedoeld is, dan krijg ik 'm toch wel, ook al ben ik zwanger. En zo niet, dan niet. Het is op dit moment toch niet het belangrijkste in mn leven...
(ik weet dat dit erg nuchter klinkt, het heeft me ook een flinke tijd gekost er zo nuchter tegenaan te kijken hoor!).
Morgen vertel ik het drie collega's waar ik nauw mee samenwerk, volgende week dinsdag dan het team. En dan doet de tam-tam het werk verder wel (lekker makkelijk).
Meiden, ik ga afwassen (bah), blousje strijken (ook bah) en lekker slapen (JAAAA). Tot snel!
Liefs, Ukkie26
PS: Anouk, heb jij nou deze week een echo? Of volgende week?! Laat even weten hoe het was!