"Wiebel-meiden" 3

O'nee he.

Wat ontzettend balen zeg!

Sorry maar ik weet even niet in welke ronde je zit?

Ik ben nu ook voor de 3e maand aan het tempen. Ik vind het niet zo heel erg vervelend om te doen.

x-vlinder

Hey Vlinder,
Ben nu een jaar van de pil af, hebben eerste maanden gewoon gewiebeld en we zien wel, maar nu vanaf mei met temperaturen en ovulatietesten in de weer, want mijn cyclus zit tussen de 28 en 44 dagen, dus weet niet automatisch wanneer de goede dagen zijn.
Omdat we sinds mei 'superbewust bezig zijn' tel ik nu de 5e ronde, maar eigenlijk dus al een jaar.
Temperaturen is op zich niet zo erg, valt me ook mee, want ik zie positief resultaat als ik naar mijn lijstjes kijk, maar ja, er werkt toch iets niet denk ik....

Pink

balen balen balen balen balen
ohhhhhhh ik snap het gewoon echt niet hoor,wat moet je toch weer teleurgesteld zijn,ik had zo n goede hoop voor je met zo n mooie temp

xxx

hey vlinder,

ja ben weer aan de wiebel maar toch maar gewoon om de dag.
ik denk dat er vanaf  morgen de vruchtbare dagen zijn,want dan zit ik op dag 11 dus met 25 dagen,maar kan ook later zijn dus maar deze week om de dag wiebelen,het zal toch ooit wel een x raak moeten zijn!!!!!!!!!!!!!!!
nou weer effe genoeg geklaagd!!

xxx

Pink,

wat ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden! Het leek zo goed te gaan met je hoge temp! Ik baal echt met je mee hoor, en hoop van harte dat het snel raak is of dat de HA iets (nuttigs) voor je kan betekenen. En ik denk dat je ook (al) een jaar bezig bent hoor! Als je vanaf het stoppen met de pil regelmatig gewiebeld hebt en ook in de vruchtbare periode, had je toch elke maand een kans.

Mier, wiebel ze! En altijd ruim nemen hoor, de vruchtbare dagen. Het wisselt nogal...(maar met ovutesten kun je ze zo vinden natuurlijk).

En hoe is het met de rest? Druk aan de wiebel? Nog mensen op het wachtbankje? Ik hoop dat er binnenkort weer een wiebelmeid zwanger is! Zou leuk zijn (een positief bericht van 1 van ons).

Ik heb besloten volgende week op mn werk te vertellen dat ik zwanger ben. Ben dan 13 weken, dus dan mag het wel een keer. Heb alleen nog niets over mijn sollicitatie gehoord, dus stel dat ik op gesprek mag komen...dan weet de commissie dat ik zwanger ben. Maarja, daar heb ik me maar bij neergelegd. Als de baan voor mij bedoeld is, dan krijg ik 'm toch wel, ook al ben ik zwanger. En zo niet, dan niet. Het is op dit moment toch niet het belangrijkste in mn leven...
(ik weet dat dit erg nuchter klinkt, het heeft me ook een flinke tijd gekost er zo nuchter tegenaan te kijken hoor!).

Morgen vertel ik het drie collega's waar ik nauw mee samenwerk, volgende week dinsdag dan het team. En dan doet de tam-tam het werk verder wel (lekker makkelijk).

Meiden, ik ga afwassen (bah), blousje strijken (ook bah) en lekker slapen (JAAAA). Tot snel!

Liefs, Ukkie26

PS: Anouk, heb jij nou deze week een echo? Of volgende week?! Laat even weten hoe het was!

zo al bijna 13 weken,leuk zeg
ben benieuwd wat ze op je werk zeggen,en ja er zijn belangrijke dingen in het leven,mooi gezinnetje bijvoorbeeld.

wanneer heb je de echo??of heb ik dat gemist

ik neem het idd ruim van de week hahaha

xxx

We moeten het maar weer achter ons laten en weer positief verder gaan, al is dat soms wel moeilijk hoor!! Ik had ook echt wel goede hoop, had nog niet eerder zó'n hoge temperatuur gehad na mijn ei, maar ja, zelfs dat zegt niks dus...
Was wel blij dat het vanmorgen meteen begon en doorzette, hoefde ik niet meer in spanning te zitten.

Ukkie, wat spannend om het aan je collega's te vertellen!!!

Mier, je weet wat je te doen staat deze week!!!

Liefs Pink

Ha,

vandaag precies 12 weken, het schiet inderdaad al op!
Ik denk dat mn collega's echt superverbaasd zijn. Ze verwachten het (nog) niet. Mn mannetje is een stukje jonger dan ik (24 nu) en heeft echt net zn studie af. Op werken denken ze dat we eerst een flinke spaarrekening gaan opbouwen, ander huis enzo...ze moesten eens weten.
Ik laat morgen weten wat mn 3 collega's ervan zeiden, volgende week dinsdag hoe de rest (inclusief teamleider) reageerde.

Echo had ik op 6 september (toen we net terug waren van vakantie), met 10w3d. Op 1 oktober moet ik weer naar de vk (ben dan 14 weken), dan doen ze geen echo maar gaan ze hartje luisteren (hopen dat het goed gaat, toch spannend hoor!) en uitwendig voelen denk ik (waar baarmoeder ligt ofzo).

Terug
Bovenaan