Pink, wat enorm klte zeg. Wat zal je verdrietig en teleurgesteld zijn. Ik hoop dat je snel weer de kracht vindt om door te gaan. En je mag ook best toegeven aan je verdriet hoor, daar is niks mis mee. Sterkte meid.
Mier, ik zal straks nog even kijken naar je nieuwbakke neefje! En wiebel ze, want je moet nu echt weer aan de bak.
Nina, tja... aan de ene kant fijn dat je eisprong zo duidelijk is, je vruchtbare dagen zijn zo heel goed te herkennen en dat kan niet iedereen zeggen. Dat het pijn doet en je bloedverlies is natuurlijk wel minder. Hoop dat je er uit eindelijk het positieve in kan zien.
Vlinder, in welke ronde zit jij nu ook al weer?
Ukkie, ja heb morgen de termijn-echo en dan wordt de definitieve zwangerschapsduur vastgesteld. Vind het allemaal wel spannend, ondanks dat ik al eerder een echo heb gehad. Ik hoop ook dat ze al met de doptone het hartje kunnen laten horen! Heb jij je echo nou al wel of niet gehad? En heb je het hartje al gehoord?
Ik voel me sinds dit weekend echt een stuk beter. Niet meer misselijk, dus geen kruimels meer in bed omdat ik eerst een cracker moet eten. Dusss, ben er blij mee. Heb nu wel meer last van emo-buien, maar dat neem ik dan maar voor lief, ha ha! Ik ga volgende week ook mn collega's informeren (rond de 12e week). Er komt uiteindelijk toch een moment dat je het moet vertellen. Hopelijk laten ze het niet meewegen bij het besluit of je op gesprek mag komen. Ik duim voor je.
Nou ik ga zo lekker nog ff douchen en dan slapen!!
Liefs Anoek