"Wiebel-meiden" 3

ja laat het maar weten,hahaha ze moesten is weten
over 2 weekjes weer dan,spannend,dan hoor je je ukkepuk

weer vol goede moed weer een ronde verder,maar je mag er best verdrietig en teleurgesteld om zijn hoor
wij gaan van de week weer ons best doen

xxx

Pink, wat enorm klte zeg. Wat zal je verdrietig en teleurgesteld zijn. Ik hoop dat je snel weer de kracht vindt om door te gaan. En je mag ook best toegeven aan je verdriet hoor, daar is niks mis mee. Sterkte meid.

Mier, ik zal straks nog even kijken naar je nieuwbakke neefje! En wiebel ze, want je moet nu echt weer aan de bak.

Nina, tja... aan de ene kant fijn dat je eisprong zo duidelijk is, je vruchtbare dagen zijn zo heel goed te herkennen en dat kan niet iedereen zeggen. Dat het pijn doet en je bloedverlies is natuurlijk wel minder. Hoop dat je er uit eindelijk het positieve in kan zien.

Vlinder, in welke ronde zit jij nu ook al weer?

Ukkie, ja heb morgen de termijn-echo en dan wordt de definitieve zwangerschapsduur vastgesteld. Vind het allemaal wel spannend, ondanks dat ik al eerder een echo heb gehad. Ik hoop ook dat ze al met de doptone het hartje kunnen laten horen! Heb jij je echo nou al wel of niet gehad? En heb je het hartje al gehoord?
Ik voel me sinds dit weekend echt een stuk beter. Niet meer misselijk, dus geen kruimels meer in bed omdat ik eerst een cracker moet eten. Dusss, ben er blij mee. Heb nu wel meer last van emo-buien, maar dat neem ik dan maar voor lief, ha ha! Ik ga volgende week ook mn collega's informeren (rond de 12e week). Er komt uiteindelijk toch een moment dat je het moet vertellen. Hopelijk laten ze het niet meewegen bij het besluit of je op gesprek mag komen. Ik duim voor je.

Nou ik ga zo lekker nog ff douchen en dan slapen!!

Liefs Anoek

Ha Anouk,

oh, spannend, morgen termijn-echo! Echt leuk!

Ik had mn echo al op 6 september bij 10w3d, krijg over 2 weken een standaard-controle (dus geen echo denk ik), wel gaan we dan naar het hartje luisteren (dat heb ik tot nu toe alleen maar zien kloppen op de echo).

Succes en veel plezier met je echo morgen, en laat je 'DE' datum weten?

Ik ga nu echt afwassen en strijken, en dan gauw naar bed.

Dag!

Ukkie26

He meiden,

Ben ik ook weer een keer!!

Pink,  KL@#tTE voor je! Ik hoop dat je toch weer vol goede moed de volgende ronde in kunt gaan!

I
Ik had vanmorgen een positieve ovutest?!?! Volgens mijn berekeningen zou dit nog niet moet zijn, maar gelukkig zijn we al weer om de dag aan de wiebel en nu ook nog maar een paar dagen er tegen aan. Ik vind het ook moeilijk hoor meiden, wanneer zijn nu de beste dagen om te wiebelen, vooral na zo'n positieve ovutest. Ik denk toch maar vandaag, morgen en misschien nog overmorgen, maar ja, misschien is dit weer slecht voor de zaadjes? Dilemma....

Maar goed niet zeuren, ik heb een positieve ovutest en daar ben ik blij mee.
Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD nu gaat zijn, ik denk dan 1 oktober ipv de 3e.

Meiden, ik kom morgen weer even kijken als ik wat meer tijd heb.

Groetjes Pippie

Hallo meiden,

Ik had weer even een aantal berichtjes te lezen, en helaas Pink zag ik dat de RD's weer langs zijn gekomen. Wat een flinke teleurstelling! Ik had nog wel zo'n goede hoop voor jou.

Ik had gisteren ook ineens een superhoge temperatuur (37,7), maar dat kwam omdat ik ziek was. Ik heb echt flink gebraakt en veel op de WC gezeten. Buikgriep denk ik.
Vanmorgen was mijn temperatuur weer normaal (36,9) en voel ik me ook wat beter. Mijn mannetje heeft het ook te pakken, maar die voelt zich nog beroerd en ligt nog in bed. Vandaag was toch mijn vrije dag, dus kan ik weer wat bijkomen.

Mier en Pippie, jullie zijn dus weer aan de wiebel! Hopen dat het een vruchtbare ronde is deze keer!

Anoek, jij hebt vandaag de termijnecho hè. Ik hoop dat je een mooie duidelijke echo hebt en dat alles er goed uitziet. Laat je het nog even horen?

Kyra, wat vervelend dat jouw man zich er anders bij voelt als jij. Als jij het gevoel hebt dat je gezin nog niet compleet is dan wil je denk ik alles in het werk stellen om weer zwanger te raken. Ik hoop dat je snel zwanger bent dan komen zaken als IVF en IUI nog niet ter sprake.

Ukkie, heb je het inmiddels al verteld aan je collega's? Zo ja, waren ze erg verbaasd?
Het schiet al weer op hè met je zwangerschap. De weken vliegen echt voorbij.

Liefs,

Twinkel3

Hallo

Heb een goed gesprek met mijn man gehad, maar dat vertel ik morgen wel, want ik moet zo werken.

Groetjes van Kyra

Joehoe!!!!!!!!!!!! Alles was helemaal goed! We hebben onze uk weer mogen bewonderen. Zo leuk. Hij is echt gegroeid in 2 weken tijd. We konden nu al echt armpjes en beentjes zien, een echt kindje. Hij spartelde echt! Ik ben nu 10 weken en 5 dagen, zelfde als vorige keer met de echo. Uitgerekende datum is 10 april! Gezien mijn cyclus kan de duur dus prima. Ik was zelf maar uitgegaan van de gemiddelde cyclusduur van 30 dagen. Betekent overigens dat ik een paar dagen voor mn eigenlijke nod positief getest heb... Anyway, ik heb geen idee hoe het nu precies zit en wanneer mn ei nu was, maar mag de pret niet drukken, ha ha!!

Kyra, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hebben jullie het over het nu gehad of over hoe ver jullie willen gaan?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan