"Wiebel-meiden" 3

Wauw Anoek, dat was zeker supergaaf vandaag!
Heb je ook mooie echofoto's mee naar huis gekregen?

Ik ben blij voor je dat alles er zo goed uitzag. Geniet er maar lekker van meid!

Liefs,

Twinkel3

Wow Anoek, wat geweldig die echo!!! Dus je zit nu helemaal blij op de bank met een fotootje in je hand van kleine uk!!!!

Ik ga nu zeker weten nog een maand temperaturen voordat ik naar de HA ga, hoewel ik gisteren nog twijfelde. Ik hou me gewoon aan de afspraak met de HA, dan heb ik recht van spreken als ik graag verder wil kijken toch?

Mier, wiebelse zou ik zeggen. Ik hoop echt voor je dat dit jullie ronde is.....

Pink

Pippie, als ik een positieve ovulatietest heb, dan wiebelen we die dag en de volgende. Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong de dag na de positieve test, dus die laatste keer wiebelen heeft dan waarschijnlijk geen effect meer, maar ik neem graag het zekere voor het onzekere. Wiebelse.......

Twinkel, op welke dag zit jij nu??

Pink

Dag 23 alweer Pink, dus mijn NOD komt weer in zicht.

Als ik volgende week dinsdag (dag 30) nog geen RD's heb gezien ga ik denk ik toch wel wat meer hopen...

Liefs,

Twinkel3

schiet alweer op dus voor jou Twinkel, ik duim voor je....

Wat een lief baby'tje dat neefje van jou Mier!!

Ik duik een lekker warm bad in, misschien kijk ik straks nog even om het hoekje...

Pink

Heb 1 fotootje meegekregen maar die is niet echt duidelijk. Op het beeldscherm zag je echt armpjes en beentjes en op de foto niet. Foto is zo genomen dat de lengte van hoofdje tot kontje gemeten kan worden. Als de beeb bewoog kon je helemaal alles goed zien. Heb nu dus 2 echo-foto's; 1 van 8 weken, 5 dagen en eentje van 10 weken, 5dagen.

Twinkel, spannend voor jou weer hé?

Pink, je hebt wel gelijk hoor. Als je die afspraak heb gemaakt, heb je zeker recht van spreken. Je moet doen waar jij en je vriend zich het beste bij voelen.

Liefs Anoek

Ha!

Leuk he, Anouk, een 10w echo. Bij ons was ook al echt veel te zien: armpjes en beentjes die bewogen. Bij ons zijn de beentjes ook echt goed op de foto te zien! Gelukkig dat alles goed is!

Ik heb vandaag 3 collega's verteld van mn zwangerschap. Ze reageerden allemaal blij, positief enzo. Gelukkig maar. Donderdag de teamleidster, dinsdag de rest...

Ik heb vandaag een uitnodiging ontvangen om op sollicitatiegesprek te komen! Zowaar! Er waren namelijk heel veel reacties (20 ofzo) op 3 plekken, dus ik had mn kans al aardig laag ingeschat. Nouja, de eerste hobbel is genomen. Nu maar heeeeeel goed voorbereiden op het gesprek (is pas 12 oktober, dus ik heb nog even) en dan maar het beste ervan hopen.

Meiden, ik ga douchen en mn mandje in (drukke dag gehad, morgen drukke dag voor de boeg).

Tot snel,

Ukkie26

hey meiden,

net thuis van het werk,erg lange dag gehad vandaag 12 en een half uur op het werk geweestnu lekker zo slapen

verder niet veel nieuws,vandaag pas dag 11

en bedankt voor de leuke reacties pink,twinkel en anoek  leuk he hyves en mail
hihi

xxx

Terug
Bovenaan