"Wiebel-meiden" 3

Hallo,

Ik zie dat het rustig is vanavond bij de wiebel meiden. Ik kon ook nog niet eerder schrijven dus vandaar. Beetje druk de laatste dagen. Gelukkig wel tijd om te wiebelen. Gisteren weer begonnen en vanmorgen mijn eerste ovulatietest gedaan. Helaas nog geen smiley te zien dus nog niet vruchtbaar.

Hoop snel er wel een te zien.

Tot morgen waarschijnlijk.

x-vlinder

ps

Zullen we even een overzichtje maken? Ik weet nog niet zo goed wie wie  is (behalve bij Mier) en waar mee bezig is en dan staat alles even op een rijtje.

Ik zal een beginnetje maken zodat jullie aan kunnen vullen:

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

Hai meiden

Ben net terug van mijn werk, nog even wat lezen en schrijven en dan lekker naar bed.
Anouk, we hebben besloten nog een jaar zo door te gaan met clomid en eventueel injecties en zien volgend jaar juni weer verder.
Mijn man wil absoluut geen IVF of IUI dat is voor hem de grens, ik zelf liever ook niet maar ja ik weet ook dat je als je voor een keuze staat het misschien lastig wordt, maar goed zo ver zijn we nog niet.
Eerst morgen de echo.
O ja wat leuk zeg dat je je kindje weer gezien hebt, elke echo blijft bijzonder.

Groetjes Kyra

Vlinder goed idee zo'n lijstje
.

Ik zal een beginnetje maken zodat jullie aan kunnen vullen:

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 00:56:56'));

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

goed idee heb me er ook weer bijgezet

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 08:19:24'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

goed idee heb me er ook weer bijgezet

Hallo meiden,

Vanmorgen weer naar m'n werk geweest. De buikgriep is nu wel over, mijn mannetje is vandaag nog thuis gebleven - die moest gisteravond nog braken.
Zielig stel hè (hahaha).

Het was wel weer fijn om alle lieve kindjes te zien (die helemaal blij waren dat ik er weer was), alleen heb ik een verschrikkelijke directeur op school die absoluut geen sociale vaardigheden heeft. Van haar geen woord gekregen vandaag, maar gelukkig wel van lieve collega's. Oh, ik irriteer me steeds meer en meer aan deze directeur!!!
Maar goed, hierin ben ik niet alleen. Een aantal collega's is samen met mij al wel zover dat we stappen willen ondernemen, maar dit moeten we wel goed aanpakken dus nog even goed overdenken. GRRRRRRRRRR, gelukkig heb ik verder wel hele lieve kindjes in de klas en een aantal erg leuke collega's, dus daar haal ik nog wel plezier en voldoening uit!

Zonet voelde ik wat lopen (vies praatje), dus ik gauw naar de WC. Was echt megaveel witte vloed. Ach ja, we zullen zien. Nog ongeveer een weekje tot mijn NOD.

Liefs,

Twinkel3

Ben vanmorgen bij de gyn geweest en helaas geen eitjes gegroeid, moet vrijdag weer komen.
Mijn vriendin is vanacht bevallen van een zoon, alles gaat goed.
Ik ga zo weer werken dus ik hou het kort.

Groetjes van Kyra

Hoi meiden,
Zo kon even niet lezen en reageren had gezellig avonddienst vreselijk.
@Pink:Toch ongi ,ik had het niet verwacht i.v.m je temp zo hoog was zegt het dan niks meer die temp?ontzetend balen.

@Anoek: wat leuk dat je voor de echo bent geweest ,lijkt me een heel bijzonder moment
Waneer nu weer of krijg je er niet meer? ben daar niet zo in thuis?

@kyra:fijn dat jullie toch verder gaan,hopen dat het lukt binnen die tijd,als ik zo om me heen kijk bij mensen in me omgeving die ook bezig zijn in z.h,zie ik wel dat het heel veel van je vraagt om dat maar steeds te doen ,en je relatie moet volgens mij wel heel stevig zijn,want ze hebben allemaal op een moment een dip en daar moet je relatie wel tegen kunnen,vindt fijn dat je toch verder kan.

Zo ik zit in me wacht periode,lijkt wel of dat steeds langer duurt,volgende week vrijdag moet ik ongi worden dus het is weer echt afwachten.

Vraag: gaat je temp omhoog na de inestelling of er voor al ,mocht er een kans zijn op zwangerschap?

groetjes nina

Terug
Bovenaan