"Wiebel-meiden"!!!

haha ja triest... eigenlijk is het gewoon heel zielig... maar goed... ik hoop niet dat ze thuis ook zo onvriendelijk en vijandig is???

Ik denk dat we er beter over op kunnen houden, hahaha

liefs karen

mijn vriendje wil nog even computeren,dus ben ik weer weg,tot morgen en slaap lekker voor straks allemaal
liefs mier

ja idd,we houden er maar over op
we spreken elkaar morgenavond wel weer ok
liefs mier

Nou vooruit dan maar... gaat ie ook mee kletsen op het forum  haha... de mijne las net mee en vond dat we maar een stelletje zeikwijven zijn ahhaha....
Slaap lekker en we spreken elkaar morgen wel weer!

Liefs karen

Iedereen alweer naar bed??

Ik ben even een paar uurtjes niet geweest en ik moet me eerst suf lezen voor ik kan reageren, ha ha!!

Poppie, klote dat de test negatief was. Hoop dat de RD's snel komen en je verder kan. Hoe voel je je eronder?

Ik neem aan dat jullie het over het topic "Ik ben het echt helemaal zat.." of zoiets, van die meid die in de 15e ronde weer ongi was geworden? Zo ja, ik was de eerste die reageerde, was gewoon helemaal verbaasd over die reactie. Maar ja... laten we het hier gewoon gezellig houden!

Mier, ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden met de ovu-testen. Hoop dat het succes gaat brengen deze ronde!

Trouwen! Ik ben nu ruim een half jaar getrouwd en ik kan nu nog steeds helemaal wegdromen als ik aan die dag denk. Het was zo super! Je straalt gewoon van geluk!
Geniet nog lekker van de voorpret karen!

Mn man weet dat ik op dit forum zit, maar laat me lekker mn gang gaan. Zegt er eigenlijk niks over. Zo lang hij maar niet allerlei boekjes en zo moet lezen, ha ha!

Nou meiden, wiebelse, weltrusten en tot morgenavond!

Liefs Anoek

Pffff, ik was nieuwsgierig gemaakt om bij die andere topic te gaan lezen.
Wat een pittige discussie, laat iedereen in hun waarde.
Ben ook blij dat het hier er anders aan toe gaat!

Weltrusten!!

Liefs Elly

ik kan mezelf er nog niet tussen zetten officieel, want ik heb geen idee waar, maar ik wilde mijn naam er toch graag bij zetten

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Poppie, wat balen, maar wie weet te vroeg getest???

En over die verhitte discussie, tsjongejonge, ik hoop dat ze in werkelijkheid vriendelijker is, anders wens ik haar vriend/man veel sterkte...

De lijst kwam er bij mij twee keer op, nou ja, beter te vaak dan helemaal niet.

Karen, wat spannend dat je gaat trouwen, lijkt mij ook echt super!!

Ik begin zaterdag met testen, dan begint het langzaam maar zeker weer spannend te worden, want dan is alles weer mogelijk.

Pink

Terug
Bovenaan