"Wiebel-meiden"!!!

Hee meiden,

daar was ik toch maar weer.
Bedankt voor alle lieve reacties!
Ik ben nog steeds niet ongesteld en dacht na die negatieve test ik word nu wel snel ongi omdat alle spanningen weg zijn maar tot nu toe nog niets.

Ik haal wel weer een nieuwe test en die doe ik wel over een paar dagen en als die weer nega is dan ga ik naar de Ha.
Wij zijn al 13 rondes onderweg en er is nog nix ik hoop dat hij me dan maar eens door stuurt want voordat je daar aan de beurt duurt soms ook lang.
nou ik ga ff boodschappen doen ff eruit vanmiddag naar de tandarts op de fiets want  me auto  had een lekke band vanmorgen,lekker balen weer.

Gr: Poppie 2

hoi allemaal,
wat een gezellig wiebelhoekje
ik zal me even voorstellen ben nieuw hier. ik ben san 23 jaar en bijna 6 jaar een relatie waarvan we 1 jaar samenwonen. ik woon ook in een klein dorp en zeg niet waar want je weet hoe het in die dorpen gaat.
vorige week heerlijk op vakantie geweest en hier de knoop doorgehakt om te stoppen met de pil om samen een kindje te verwachten !!
ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen in het wiebelhoekje om veel ervaringen met elkaar te delen en op te doen!
gelijk maar een vraagje, slikken jullie foliumzuur? lees overal dat het het beste is om die te slikken tot zo'n 2 maanden in de zwangerschap? alle tips en dingen zijn welkom !!

xsan

Hé Poppie, wordt toch wel weer spannend he, nu je de RD's nog niet op bezoek hebt gehad. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!
Wanneer heb je eigenlijk je ei gehad? 14 tot 16 dagen hierna zou je toch eigenlijk wel positief moeten kunnen testen. Ik duim nog druk verder meid!

T.a.v. de topic met de heftige discussie.
Ik schrok ook v/d felle reactie van miss mama en heb ook gereageerd gisteren.
Ik noemde daar dat "gelukkig voor haar" zij het niet zo moeilijk (meer) had met dat het zwanger worden toch best lang op zich laat wachten.
Later las ik dat ze het hier toch best moeilijk mee heeft gehad, dus ik  had alweer te snel m'n tekst  erop  gezet (nadeel dat je niet  terug kunt lezen, terwijl je  een berichtje aan het typen bent). Hierna hebben miss mama en jarber het volgens mij wel weer zo goed als bijgelegd, dus dacht ik... wie  ben ik om me er verder nog  in te mengen.
Naar ik later begreep is miss mama voornamelijk geschrokken v/d titel v/d topic, maar als je even leest wat jarber schrijft, dan begrijpt iedereen denk  ik toch wel dat zij op dat moment echt zo'n "spuug je gal maar even"-moment had.
Moet  ook kunnen denk ik.
Ach ja,  ik ben dus ook blij dat het er  hier wat gezelliger aan toe gaat.
Verder laat ik het ook maar rusten.

Hoe is het bij de andere dames?
Al begonnen met de ovulatietesten?
Ik heb de laatste twee dagen een erg lage temperatuur voor mijn doen (36,0).
Koele kikker dus! (hihi - not)

Nou, vanavond ben ik van huis, maar  lees  later vanavond of morgen wel weer bij!

Liefs,

Twinkel3    

hee meiden,
gelukkig zijn we hier aardig voor elkaar,zo hoort het ook.elkaar steunen,we zitten hier toch allemaal voor hetzelfde.
en idd ik hoop dat ze ook wat liever en aardiger voor de man/vriend is want anders is het treurig gesteld voor die jongen hahaha, ik heb al wel wat meer negatieve reacties gezien al een aantal weken geleden dus ze is bekend
maar goed....
poppie ;ik hoop voor je dat je toch nog posi test,en anders snel ongi wordt kan je weer lekker doorwiebelen.
karen; ja mijn vriend zat er ook al om te lachen,die zei dat we niet goed bij waren
anoek;ja je was weer te laat,iedereen was al weer aan het wiebelen,oh ja heb vandaag mijn ovu gebruikt voor de 1e x maar was negatiefmorgen maar weer
liefs mier

Hoi Sannepanny. WIj typten tegelijk. Gezellig dat je mee komt kletsen meid! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik slik sinds ik met de pil ben gestopt foliumzuur, maar dan in de vorm van zwangerschapsvitamines van VSM. Hier zitten alle dingen in die belangrijk voor je zijn in de tijd van zwanger worden, zwanger zijn en borstvoeding.
Een vriendin van mij slikt de zwangerschapsvitamines van het kruidvat (stuk goedkoper) en is hier ook erg tevreden over. Eigenlijk maakt het merk niet veel uit hoor, maar op tijd beginnen met foliumzuur is erg belangrijk!

Liefs,

Twinkel3

hee sannypanny,
ik slik gravitamon
en welkom bij de wiebelmeidenclubje
groetjes mier

oke bedankt twinkel! morgen gelijk maar even naar de apotheek of kruidvat dan!

Terug
Bovenaan