"Wiebel-meiden"!!!

en die vitamines verkopen ze ook bij kruidvat,dus hoef je niet naar de apotheek en kan je gelijk het prijsverschil zien,volgens mij eigen merk kost volgens mij rond de 2 3 euro
en die van vsm rond de 10 a 15 euro

Heey meiden,
lekker weertje vandaag!!!
Over het foliumzuur: ik gebruik de mulitivitamines zwanger worden van de etos. Deze zijn speciaal voor als je nog niet zwanger bent, je krijgt wel de juiste hoeveelheid foliumzuur binnen. Als je zwanger bent moet je overstappen op multivitamines zwanger zijn.

Het is wel erg spannend poppie, weet je wanneer je ei was??

Mier, is het je vandaag gelukt om je plas  4 uren in te houden??

Misschien tot straks!

Pink

hihi geeft niets, die naam  wilde ik eerst maar scheen al gebruikt te worden.
maar dat scheelt best wat geld ja. zal me nog es even verdiepen in de zuren en vitaminen. bedankt!

hee pink,
hahaha ik kwam thuis om half 6 en moest gelijk erg nodig pissen(sorry)ik gelijk die test doen maar was negatief,maar zit pas op dag 10 dus kan nog veranderen,op babybrabbel staat vanaf zaterdag vruchtbaar.
als je toch ongi wordt heb je toch altijd een eisprong of niet??misschien een domme vraag
liefs mier

pink hou jij van de muziek van pink of hou je van roze?of van geen van 2en?

@ pink:
heb geen idee. ben  2 juni net gestopt met de pil en 4 juni rd, dus heb nog even te gaan. het schijnt beter te zijn om eerst je eerste menstruatie af te wachten he zodat je er beter zicht op hebt en je nog kan ontpillen he. maar mijn mannetje houd erg van wiebelen en ik niet van voorbehoedsmiddelen dus jah..........moet er nog helemaal zicht op krijgen op al die cyclusdagen

@mier:
domme vragen bestaan niet!
tussen je ongi's vind zich altijd een eiersprongplaats ja
x

oh okdacht het al wel maar wist het niet zeker.
maar je bent nu in de 1e ronde?spannend hoor
uit welke omgeving kom je?ik kom uit brabant en zit in ronde 5
liefs mier

Terug
Bovenaan