"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden,

hier ook even een berichtje van mij! Druk gewerkt vandaag (nouja, gewerkt: ik moet aanstaande zondag mijn scriptie voor mijn rechten-studie inleveren en moet nogal wat doen, pff), dus ik ben nu zo duf als een konijn. Pff.

Poppie: zijn de RD al gearriveerd? Ik hoop voor je van niet.
En Sannepanny: ik slik foliumzuur van de samenwerkende apothekers (huismerk), kost een paar Euro voor 90 pilletjes. Goed te doen dus.

Verder alles goed?

Ukkie26

Hey meiden,

Daar ben ik ook weer! Eindelijk een keer op tijd om mee te kunnen kletsen, ha ha.
Ben net pas thuis van mn werk, 3 kwartier geleden, heb een drukke dag gehad. Niks liep zoals het moest lopen en ik kwam helemaal niet toe aan de dingen die ik moest doen. Dus ja, dan maar langer doorwerken om het af te krijgen, dan hoef ik morgen opmijn vrije dag niks te doen....Pfff klinkt wel ernstig hé?

@Sannepanny: welkom bij de wiebeltjes! Het is wel makkelijker om 1 menstruatie af te wachten voor je zwanger wordt, zodat je weet vanaf wanneer je zwanger bent als het de tweede ronde raak is. Het is niet noodzakelijk hoor, alleen gemakkelijker. En ja, het is idd goed om nu al te beginnen met foliumzuur of een vitaminesupplement voor zwangere vrouwen.

@Mier: jij wiebelt wat af hoor  Wrijf het er maar in, ha ha!! Jammer dat de ovu-test negatief was. Morgen maar weer opnieuw testen. Moet je echt 4 uur je plas ophouden voor je die test doet? Wat een ellende...

@ Poppie: nog steeds niks? Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.Ik was laatst een week over tijd, kon eigenlijk niet zwanger zijn, toch testen en negatief... Na die negatieve test duurde het maar voor de ongi kwam, dat ik toch weer ging twijfelen of ik toch niet zwanger was... Vreselijk irritant. Het kan maar beter duidelijk zijn, liefst positief natuurlijk, maar die onzekerheid is echt killing.

Mijn ongi is bijna voor bij en de wiebel-tijd breekt weer bijna aan. Toch maar eens gaan kijken wanneer mn vruchtbare dagen nou precies zijn.

Liefs Anoek

hee anoek,
ben je  morgen lekker vrij?
ik moet morgen tot 18:00 werkenpfffffffffff wordt nu al moe als ik eraan denk.
en over dat wiebelen,ja moeten we bijhouden he  alleen jammer dat de ovu negatief was maar kon bijna ook niet anders.
we zullen zien,ik heb nu nog 19 dagen te gaan.
liefs mier

Hey Mier,
Heb inderdaad al weekend!!!!!!!!  Ben best moe, dus komt wel goed uit, ha ha!
Mn mannetje is morgen vrij, dus we willen wat leuks gaan doen. Misschien naar de dierentuin of zo. Ik ben nou eenmaal gek van dieren!

Hoezo nog 19 dagen te gaan? Tot je NOD bedoel je? Toch niet met de ovu-testen? dat wordt dan wel een duur grapje

Liefs Anoek

tot mijn nod bedoel ik,de ovu weet ik eigenlijk niet hoe lang je dat ongeveer moet doen

zo lekker al weekend,welke dierentuin ga je dan??
blijdorp is erg leuk,ben ik vorig jaar nog met mijn vriend geweest met mijn neefje
die vond het echt helemaal geweldig.
mijn collega had vandaag bloedverlies en is 8 weken zwanger ben wel benieuwd hoe het met haar is maar durf nou nog niet zo goed te bellen,denk dart ik er morgen maar even bel.

Ja lastig wat je dan moet doen.... Hopen dat alles goed is.
Ik weet nog niet welke dierentuin het wordt. Blijdorp zijn we vorig jaar nog geweest, dus misschien Burgers, Beekse Bergen of de Apenheul.
Jij komt ook uit Brabant toch? Beekse Bergen zeker wel bekend? Ik vind het daar altijd wel leuk omdat je overal lekker tussendoor loopt!
Het weer voor morgen is alleen niet zo best volgens de voorspellingen, dus maar even kijken...

ja beekse bergen schijnt ook wel leuk,je heb het safaripark en speelland
maar daar hoeven jullie niet meer naartoe he,of nog niet hahaha

Terug
Bovenaan