"Wiebel-meiden"!!!

Nou het schijnt niethelemaal waar te zijn dat je altijd een eisprong hebt wanneer je ongesteld wordt volgens de boeken. Misschien bedoelen ze wel geen goede eisprong, maar wanneer je cyclus boven de 42 dagen is, is de kans groot dat je geen eisprong hebt. Zeggen ze.....

En nee, ik hou niet van pink, op zich wel van roze, maar ik meldde me aan toen vriendje naar pinkpop was, vandaar.. Kon zo snel niks anders bedenken!!

Pink

en ja ik kom uit brabant,waar woon je vlakbij als grote plaats??
apenheul is ook gaaf denk
ik dacht dat het morgen wel weer warm werd,het mag nog wel een aantal dagen mooi weer blijven want mijn schoonzusje trouwt maandag.
liefs mier

Zodra je ovu test aangeeft dat je een LH-piek hebt, weet je dat je ei eraan zit te komen. Je kunt dan stoppen met testen. Zegt de expert, haha, die zelf te laat begon met testen.
Nou ja, alles moet leren zeggen we maar toch?

Pink

Hoi meiden,

En welkom voor iedereen die inmiddels is aangesloten bij de "WiebelClub" hahaha echt een grappige naam is het!!! Ik log net pas in dus ben eerst een kwartier bezig geweest met het bijlezen van alle reacties!!! Ik ben ook blij dat het hier een stuk gezelliger is!!

Anouk: De beekse bergen zijn inderdaad leuk, ben er alleen al heel lang niet meer geweest dus er zal al een hoop veranderd zijn!!

Ik ben morgen ook lekker vrij dus denk dat ik maar lekker na de markt ga!! Das altijd leuk, alleen dan moet ik vroeg op omdat het voor de middag is... nadeel!
Heb vandaag van 7 tot 3 gewerkt en daarna thuis nog een hoop kunnen poetsen.. omdat we een lekkage hadden... balen...

Liefs karen

hoi pink,
oh ja dat kan ook nog ja.
ik ben in oktober naar pink geweest,zo was echt gaaf,echt een stoere vrouw.
vandaar...hahaha

als je cyclus 28dagen is dan zal het wel een goede eisprong zijn dan??

liefs mier

Heerlijk, ik heb ook weekend!!! Niet iedere week, maar was deze week donderdag en vrijdag vrij. Genieten dus...

hoi pink,
dus als er al 2 strepen staan dan weet je dat je ei eraan komt dan??
hij gaf maar 1 streep aan,de ander helemaal withoeveel dagen zal er dan overheen gaan voordat die iets aangeeft?
liefs mier

hummmm ik moet morgen wel heel de dag werken,maar ben maandag vrij dus heb ook wel lang weekend

Terug
Bovenaan