"Wiebel-meiden"!!!

Hoihoi,

Anouk: ik ben een aantal weken geleden naar Burgers' Zoo in Arnhem geweest. Echt geweldig vond ik het!
Pas je wel op voor de gorilla's (Bokito) als je naar blijdorp gaat? :). Flauw, sorry.

Ik heb weinig boeiends te melden. Mannetje is klussen (andere klussen :)) bij vrienden in hun huis, hier is het saai...

Ik ga maar weer eens aan de studie...het klopt echt hoor, wat ze zeggen van de laatste loodjes!

Fijne avond en alvast welterusten.

Ukkie26

hahaha ja Bocito... je zou m maar tegen komen haha!! gewoon stil blijven staan en adem halen!!!

Mier: er moeten bij de ovulatietest echt twee duidelijke strepen staan dan komt je ei binnen 24 tot 48 uur... tenminste dat dacht ik in de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben!!!

Liefs Karen

oh ok heb hem nog niet helemaal gelezen de bijsluitermaar dan zal er nog wel even overheen gaan dan,test morgen maar weer.

mijn zus was naar blijdorp geweest een dag voor de ontsnapping van bokito,maar hadden hem toen ook niet gezien.

liefs mier

Hoi Mier,

Ik heb de verpakking er even bij:
Ik heb dus Clearblue en bij een cyclus van 28 dagen begin je op dag 10 te testen. Als het goed is zie je op dag 12 dat je een LH-stijging hebt. Dat betekent dan dan je op dag 12 en 13 het meest vruchtbaar bent en op dag 14 dan je ei hebt.
Als het linkerstreepje duidelijker is dan het rechterstreepje heb je een LHpiek. Anders is het rechterstreepje duidelijker en dan heb je geen piek.

Pink

ok dank je wel pink,het zal wel ongeveer bij elke ovu s wel hetzelfde zijn.
wanneer begin jij???
was dit nou ook je 1e x of had je ze al vaker gebruikt?
liefs mier

Hee meiden,

Lekker druk hier ik blijf lezen,gezellie hoor!
Er is nog nix hoor wel buikpijn maar ja dat heb ik al een paar dagen.
Nog ff en ik word helemaal gek.
Die onzekerheid word je niet vrolijk van.
De auto band is ff vervangen moet morgen ff en prop maar ik kan weer rijden dus morgen nog ff zwangerschapstestje halen voor over een paar dagen als het dan nog nodig is.
Vanmiddag naar de tandarts geweest en alle vier me verstandskiezen moeten eruit,leuk nieuws zoiets.
nou ja we zien wel weer eerst maar eens een afspraak maken!

Gr: Poppie 2

zaterdag begin ik , dan is het dag 10. Ik hoop dat ik niet weer een cyclus van 44 dagen ofzo heb, want dan heb ik misschien wel 20 ovutesten nodig €€€!!!

Ik begon afgelopen maand op dag 15 met testen, naast het temperaturen, maar toen was mijn ei al op dag 14. Ik kon bijna niet geloven da tik dit had gevoeld, dus toch maar testen, maar het klopte toch. Dus deze maand voor mij niet meer te laat, ik begin lekker vroeg, dan loop ik niks mis...

Pink

Terug
Bovenaan