"Wiebel-meiden"!!!

hoi poppie,
zolang de rd s er nog niet zijn is er nog hoop...
ik heb ook mijn verstandskiezen eruit laten halen 2 om 2 en erg meegevallen.
maar ga naar bed,ik zal nog duimen
hoop voor je dat je een positest krijg.
liefs mier

zo net even de tuin van het onkruid verlost met manlief was hoog nodig pff nu lekker aan het bijkomen onder het genot van een rosetje (zo lang het nog mag ;) en een dvd-tje.
ben nog even aan het genieten van de laatste vakantiedaagjes mag volgende week woensdag weer aan het werk.

@annouk have fun in de dierentuin
@mier ik kom uit omgeving utrecht

gezellige avond voor allemaal en tot morgen! xx

oh nog maar 2daagjes dus pink,beetje spannend he
nu ga ik echt
liefs mier

Beekse Bergen en Burgers zijn paar jaartjes geleden en Apenheul denk ik wel 8 jaar of zo. We kijken wel. Misschien dat het niet doorgaat, want mn mannetje moet maandag een toets doen voor toelating van een cursus, dus moet leren...boehhhhh...

Mier, ik woon zeg maar in de buurt van Den Bosch. Ik voel er niet voor om de excate plaats te vermelden hier, maar dat heeft iedereen geloof ik wel, ha ha! Woon je een beetje in de buurt of helemaal aan de andere kant?

Die ovu-testen lijken me best wel irritant zeg... wat een gedoe. Ik wil er in elk geval vorlopig nog niet aan beginnen.... Snap wel dat je na een aantal mislukte ronde meer zekerheid wilt hebben over je ei...

Nou meiden, wij gaan nog ff lekker een ijsje halen!!! Trusten voor straks en voor degene die morgen moeten werken, werk ze en bedenk bijna weekend! tenzij je in het weekend moet werken... das helemaal shit... Anyway, tot morgen maar weer!

Liefs Anoek

Hallo meiden,

Zo te lezen was het weer gezellig druk vanavond.
Ik ben net weer thuis. Mijn mannetje zit helemaal in "Prison break", zodat ik even rustig alles kon nalezen.

Leuk Anouk dat je (hopenlijk) naar de dierentuin gaat.
Ik vind het dierenpark in Emmen ook altijd erg gaaf, maar dat is dus flink lang rijden voor jou.

Ons staat verder een rustig weekend voor de boeg, ook wel eens lekker.
Morgenvroeg nog werken en dan WEEKEND !!!

Lekker slapen voor straks,

Liefs,

Twinkel3

Ha meiden,

Ben net terug uit mijn werk en wat is er al veel gekletst. Ik ben ook een kwartier bezig geweest om het bij te houden.

Als je twee streepjes hebt bij de ovu-test, dan moet je binnen 24 0f 48 uur (ik weet even niet meer hoeveel precies, want heb doosje weggegooid) wiebelen en hoef je de volgende dag geen test meer te doen. Dus als je twee streepjes heb, dan geeft dit aan dat je ei 24 of 48 later eraan komt. Als het goed is staat dat ook inde gebruiksaanwijzing.

Wij wiebelen om de twee dagen, dat is beter voor de zwemmertjes, anders heb je alleen maar vocht met heel weinig zwemmertjes  die niet sterk genoeg zijn (heb ik van horen zeggen).

Ik slik foliumzuur van de DA. Ik heb ook gehoord dat een gewoon multivitamine-preparaat teveel aan vitamine A in zit en dat is weer niet goed als je zwanger zou zijn.
Ik kreeg dat eerst voorgeschoteld bij een drogist en toen ik dat hoorde, ben ik er gelijk mee gestopt en overgestapt naar alleen foliumzuur.

Weltrusten
Groetjes Elly

Terug
Bovenaan