"Wiebel-meiden"!!!

Dat van die mulitvitamines klopt idd, Elly.
Vandaar ook dat je als je multivitamines wilt slikken, je de speciale vitamines voor zwangere vrouwen moet gebruiken.

hee anoek,
ik woon vlakbij breda en roosendaal,den bosch is ongeveer een half uurtje rijden,ik ga best vaak daar shoppen,erg leuke stad.

nou ga snel naar mijn werk.....

veel plezier vandaag als je naar de dierentuin gaat en anders natuurlijk ook...

liefs mier

Hey meiden, wat een weertje vandaag!! Pfff, echt warm!!

@Anoek: Ben je nog naar de dierentuin geweest? Of toch maar naar het strand?

Ik heb vandaag niet veel nuttigs gedaan op m'n vrije dag. Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan en verder lekker gelezen onder de parasol en af en toe even naar binnen om af te koelen...

Moesten jullie allemaal werken vandaag?

Pink

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2007 18:46:21'));

Hey meiden, wat een weertje vandaag!! Pfff, echt warm!!

@Anoek: Ben je nog naar de dierentuin geweest? Of toch maar naar het strand?

Ik heb vandaag niet veel nuttigs gedaan op m'n vrije dag. Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan en verder lekker gelezen onder de parasol en af en toe even naar binnen om af te koelen...

Moesten jullie allemaal werken vandaag?

Pink

Vanmorgen wel gewerkt, vanmiddag maar snel naar huis ... veel te warm. Pfff!
Vanavond nog een erg "gezellig" feestje (niet dus), van schoonmama.
Ik hoop dat het niet al te laat wordt.
Ik hoorde net dat er noodweer op komst is. Dat zou wel weer eens lekker zijn, wat verkoeling.
Met dit warme weer wordt het "wiebelen" ook wel erg zweterig (hihi).

Liefs,

Twinkel3

Hai meiden

Nou 2 daagjes niet gekeken en je mist hier van alles! hhhhaahah. Kom net vd tennisbaan, moest toernooitje spelen maar na 10 minuten begon het toch te onweren en regenen.. Jeetje wat een weer zeg! Nou zo maar een avondje niets, ook lekker. Voor de rest druk weekje gehad op het werk en nu weekend. Niet zo heel veel plannen, morgenavond naar de bios weer eens een keer. Al heel lang niet geweest dus wel weer eens leuk. Fijne avond!

groetjes Suza

Hee meiden,

Ik kom met slecht nieuws: gisteravond vlak voor dat ik naar bed kwamen de RD-tjes op bezoek.
Het is een ramp alsof ik wat moet inhalen ik loop gewoon leeg en dat met die warmte.
Morgen familiefeest ik heb er wel zin in kan ik ook een wijntje drinken en lekker barbequen.
Maar we gaan weer op voor ronde 14 ik hou gewoon 28 dagen aan dus dat betekent dat ik rond de 20 ste me ei heb en dan me nod 5 juli.
We gaan ook gewoon weer temperaturen het is me alles meegevallen en misschien lukt het deze maand wel!

Gr: Poppie 2

Ohhhh, wat balen Poppie dat de RD's zijn gekomen!! Fijn dat je zoveel goede moed hebt, je klinkt in ieder geval heel positief en dat terwijl je toch 'al' de 14e ronde ingaat.
Ik hoop op heel veel geluk voor iedereen deze ronde.
Het is hier nog prachtig weer, we zitten buiten en dat ga ik zo ook weer even doen. Hoorde inderdaad dat het verderop in het land erg slecht is.

Liefs Pink

Hee pink,

Ja het heel jammer dat het niet gelukt is maar ja er is nix aan te doen ik had een paar dagen terug natuurlijk al een negatieve test dus ik had er al een beetje rekening mee gehouden.
Lekker dat het nog droog is bij jullie ik woon in West-friesland en hier onweert en regent het sinds tien minuten ik vind die lichtflitsen altijd doodeng maar ja je doet er nix aan.

Gr: Poppie 2

Terug
Bovenaan