"Wiebel-meiden"!!!

Hey meiden!

Het is rustig geweest hier vanavond.. Veel te warm ook hé?
We zijn vandaag toch lekker naar de Apenheul geweest!Was egr leuk, maar ook erg warm en benauwd. Zelfs sommige apen waren niet echt actief, met name de Oerang Oetangs... Ze hadden het ook allemaal warm, ha ha!

We zijn daarna nog op familiebezoek geweest en op de terugweg in enorm noodweer gezeten. Hier thuis heeft het nog niet geregend, dus hier is het stikbenauwd... Idd lekker plakkerig met wiebelen, hihi!
Ik hoop dat het morgen niet zo benauwd is, want krijg dan altijd hoofdpijn.

@ Poppie... shit dat de rd'stoch gekomen zijn, maar kan me voorstellen dat je al voorbereid bent daarop na een negatieve test.Maar ja, neemt niet weg dat de teleurstelling toch weer aanwezig is. Of had je dat meer na die negatieve test. Ik zit nu in ronde 2 pas, maar ik merk aan mezelf dat ik een negatieve test erger vindt dan ongi worden. Geen idee waarom... Maar denk dat als je ongi wordt het echt definitief is, met een negatieve test en uitblijvende ongi ga je toch weer twijfelen, ik wel althans... Zet je je NOD nog op het lijstje?

Ik ga nu nog even forum verder bij lezen.

Liefs Anoek

hoi poppie,
wat balen zeg....
volgens mij gaan we nu allemaal naar de volgende ronde...

vandaag begint de vruchtbare periode volgens de banner ga vanmiddag nog een x testen met de ovu,gister gaf die weer vet nagatief aan....

liefs mier

Hé Mier,

Als je een cyclus van 28 dagen aanhoudt, dan zou je vandaag positief kunnen testen, 't is toch voor jou dag 12 vandaag? Ik zou gewoon flink wiebelen als ik jullie was....
Ik ben vandaag begonnen met de ovutesten. Negatief, maar ja, het zou ook wel heel vroeg zijn als het nu al positief was.

Pink

Ohhh Poppie, wat kt, had het zo gehoopt voor je! Goed dat je zo sterk bent en ik hoop echt voor jullie dat het de volgende ronde raak is! Maar dat hoop je voor iedereen!
Ik hoop dat je met het familiefeest kan genieten en neem het er maar even lekker van!

Gisteravond ging het lekker los bij ons (met het weer). De flitsen schoten om je oren, maar wij vinden dat geweldig en gaan er speciaal voor zitten. Het is wel balen dat die warmte dan zo in huis blijft hangen, het was inderdaad lekker plakken met wiebelen, kon bijna  weer douchen.

Iedereen heel veel succes deze ronde en ik duim voor jullie allemaal!

Fijn weekend, groetjes Elly

Hé hallo meiden,

Nou, de verjaardag van schoonmama zit er weer op.
Het noodweer is hier uitgebleven en ik zit nog lekker in de tuin met de laptop.

Poppie, echt shit dat de RD's toch weer zijn gekomen bij jou.
Hopenlijk is deze ronde voor ons allen meer vruchtbaar dan de vorige.

Ik ben nu voor de 3e maand aan het temperaturen, maar ik kan er nu echt geen peil op trekken! Temperaturen wisselen van dag tot dag van 36,0 graden tot 36,9 graden.
Echt vreemd.
We beginnen vanaf volgende week gewoon weer met het wiebelen voor een kindje en dan maar hopen dat mijn ei ook rond die tijd komt. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met ovulatietesten. Als deze ronde weer niets wordt bij mij ga ik dat denk ik ook maar eens proberen...

Geniet nog even van het mooie weer!

Liefs,

Twinkel3

Even naar boven halen!

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Moet ook even ergens mn banner kwijt, ha ha! Dan weet ik wanneer de wiebel-periode is aangebroken. Komende week moet we aan de bak!!

Hoe is het met jullie? Geloof dat we vandaag een off-day hebben. Ik heb tot 11.15 geslapen, mn mannetje is ziek en moet ook nog studeren voor die toets... dus veel zullen we vandaag niet doen. Vanavond zouden we naar vrienden gaan, maar nu eerst maar even kijken of mn mannetje zich wat beter gaat voelen. Ik denk dat ik zo maar eens wat aan het huis ga doen óf een filmpje kijken en morgen huishouden doen... Het weer werkt ook niet echt mee... gisteren zweten we de dierentuin uit en nu komt het met bakken uit de lucht...
Wat gaan jullie vandaag/ morgen doen?

Liefs Anoek

hee pink,
vandaag is dag 12 idd,maar weer negatief getest...
er kwam nu wel een streepje erbij te staan maar dan wel heel licht.
dus hoop dat ik morgen of maandag posi test met de ovu

op welke dag zit jij nou??

liefs mier

Terug
Bovenaan