"Wiebel-meiden"!!!

Hi pink,

Het is echt bij lezen als je twee dagen bent weg geweest, maar wel heel leuk!!!
Hoe is het met jou?? op welke dag zit jij? ik op dag 10.... hopelijk is het deze maand wel raak!!! Ik ben wel een beetje zenuwachtig want ga binnenkort het ja-woord geven aan mijn mannetje!!!! Dan kan iedereen zien dat we bij elkaar horen!!!

Liefs karen

Hey Karen,

Trouwen lijkt mij ook geweldig!!
Ik zit vandaag op dag 12, kan bij mij dus nog alle kanten op. Ben vanaf zaterdag aan   het testen, hopen dat het deze keer geen cyclus van 44 dagen is...

Pink

heej pink,

Ik ben vanaf gisteren aan het testen... maar nog geen streepje te zien!!! Dus we lopen aardig gelijk!!! Trouwen lijkt me ook echt super gaaf, en volgende week kan ik ook daadwerkelijk vertellen of het gaaf is geweest!!!! Ik verheug me er zo op!!! misschien doordat ik nu met de trouwerij minder bezig ben met zwanger te raken, tenminste in gedachten... hopelijk heb ik daar baat bij en is het deze maand dan raak!! Ik hoop het zo!!! Dat zou het mooiste huwelijks kado zijn dat ik maar kan wensen!!!

Liefs Karen

Gaan jullie ook op huwelijksreis??
Ik hoop voor je dat je een heel mooi cadeau zult krijgen, iedereen trouwens!!
Zag net weer iemand op het forum die zwanger is, echt super! Hoop dat we dat allemaal snel mee mogen maken, kan me bijna niet voorstellen hoe dat voelt, ik denk dat ik dan gek wordt!!!

Pink

haha, ja als de test positief is dan ga ik gillend en springend door het huis rennen hahaha!!!!! En natuurlijk mijn ventje om zijn nek springen!!!! ik hoop het zo!!!!
We weten nog niet of we op huwelijksreis gaan, dat bekijken we na de bruiloft. Het kost allemaal al zoveel geld, en we willen een kleine... dus we kunnen ook niet alles betalen!! Maar misschien krijgen we wel veel enveloppen zodat we toch nog even weg kunnen!! Maar ik vind het ook niet erg om lekker thuis te blijven.. het ziet er naar uit dat het in Nederland ook mooi weer blijft!!! En mijn jurk is trouwens ook zo gaaaf!!!!!!!! ik kan nie wachten om hem weer te passen!!

Liefs Karen

Leuk hoor, Karin, dat je gaat trouwen.
Ik ben nu zelf net iets meer dan een half jaar getrouwd, dus ik kan er over meepraten!

Ik vond dat ik ook een supergave jurk had en voelde me op die dag dan ook "op en top" de bruid. Alles naar mijn idee perfect: mooie lingerie, geen ongewenste haartjes te bekennen, mooie make-up, haren goed - een plaatje dus, al zeg ik het zelf.
De dag zelf is echt als een roes aan me voorbij getrokken. Ik zat echt op één grote roze wolk.

Inmiddels hebben we de foto's/ video's ook klaar, dus het is iedere keer weer nagenieten.
Ook wanneer ik er weer over vertel (zoals nu) geniet ik er echt weer van.
Wij zijn uit financieel oogpunt ook niet zover op vakantie geweest, maar een midweekje naar Limburg. Was ook erg gaaf en we hebben hier goede witte wiebelweken gehad (hihi).

Ik wens jou en je aanstaande  echt heel veel plezier toe op jullie bruiloft en hoop dat jullie er ook zo van mogen genieten als wij hebben gedaan.

Liefs,

Twinkel3

Hey hallo!

Ik ben er ook weer! Ook ik moest weer even bijlezen, ha ha!
Pfff... ik heb het zo warm...moet na mn werk altijd een stuk fietsen en het zweet brak me aan alle kanten uit, bah...

@Karen: ik ben het helemaalmet Twinkel eens!! Ik ben ook ruim een half jaar geleden getrouwd en het was in 1 woord fantastisch! Ik vond mijn jurk ook echt helemaal het einde en heb me nog nooit zo mooi gevoeld als op die dag. Alles was gewoon perfect; mooi in de make-up, haren mooi gedaan,nagels mooi, mooie lingerie (ha ha... ja dat hoort er allemaal bij) en dan die geweldige jurk. Ik kon het bijna niet over mn hart verkrijgen om hem 's nachts uit te doen, had er wel eeuwig zo bij willen lopen. Wij hebben gewoon 's nachts lekker thuis geslapen en hadden ook geen huwelijksreis gepland. De dag erna zijn we naar het reisbureau gegaan en hebben we lekker een midweekje weg geboekt aan de kust hier in Nederland. En dat is uitstekend bevallen! Onze envelopjes maakten dat mogelijk

Ik geniet ook nog steeds na Twinkel! Hopelijk blijft dat gevoel als ik terugdenk aan die dag nog heel lang zo!

@Flora... vervelend dat de rd's niet komen terwijl je toch negatief test. Ik hoop dat je echt snel duidelijkheid hebt meid.

@Mier: hoe was de bruiloft? En vandaag nog een keer getest voor een dikke vette paarse streep of heb je het er bij gelaten?

Wij zitten bijna in dé periode, heb rond zaterdag mn ei. We zijn alvast aan het voorwiebelen... moet alles goed in vorm houden hé?!!

Vanavond lekker bankhangen en denk ANTM kijken.

Liefs Anoek

Hoi meiden

Wat leuk om te horen al die enthousiaste trouwverhalen. Mijn vriend en ik willen voorlopig nog niet trouwen, we hebben wel een partnerschapsovereenkomst omdat we een huis gekocht hebben. Trouwen komt er vast nog wel een keer van (liefst met eigen kindjes die bruidskinderen kunnen zijn, lijkt me zo schattig!)

@ Karin: het was inderdaad vreselijk plakkerig warm vandaag. Ik ben verpleegkundige en de patiënten dreven echt hun bed uit vandaag, super zielig.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan