"Wiebel-meiden"!!!

hoi anoek,
de bruiloft was echt leuk,en echt super weer gehad,vanmiddag zijn we naar de efteling geweest en vanavond uit eten met de familie.
ik heb niet meer getest vandaag,eigenlijk ook geen tijd gehad maar ook omdat ik gister al vet positief testte.
hoe is het bij jullie?lekker gewerkt vandaag??

hoe is met de rest van de meiden??

liefs mier

Heej meiden,

Bedankt voor al jullie leuke reactie's.... ik kan echt niet meer wachten!!! Volgende week maandag mag ik mijn jurk weer gaan passen, dat is echt super leuk!!! Mijn haren en make-up en nagels worden ook gedaan... dus alles zal tip top in orde zijn!! Nu nog van te voren wat zonnebanken zodat ik ook nog een mooi kleurtje heb!!! En hopen dat er op de dag zelf niet plotseling een grote puist opduikt ofzo hahaha! Dat zou ik erg vervelend vinden!!! Dus ik ga niet te veel chocolade vooraf eten!!! Mijn trouwschoenen moet ik ook nog inlopen want anders heb ik op de dag zelf dalijk zere voeten! Het begint nu echt te kriebelen!!!!! Deze week nog werken en dan ook meteen 4 weken vakantie!!! Misschien dat we dus nog op vakantie gaan, maar dat moeten we nog even bekijken! Heeft er nog iemand een leuk idee voor op vakantie te gaan?? We houden van lekker weer, mooie natuur, beetje actief en beetje luieren op z'n tijd! Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Karen

Hee meiden,

Daar was ik weer beetje druk weekend gehad en het was vet warm.
Leuke familiedag gehad zondag iedereen weer gesproken dus ik ben weer helemaal op de hoogte.
Mijn ongi is bijna weer voorbij alleen morgen nog denk ik het was heftig maar kort nou ja liever zo dan dat het lang duurt voordat het los barst.

@mier: Het dolfinarium is inderdaad erg leuk en er is ook een leuke speeltuin bij maar wel erg duur.

@flora: Jeetje meid wat duurt het lang deze keer ik zou zeker deze week ff naar de HA gaan krijg je misschien wat meer zekerheid want anders word je gek van jezelf!

@karen: Langzaam komt de grote dag in zicht en de spanning loopt op.
Spannend hoor meid!

Voor de rest van de meiden die in de wiebelwek zitten WIEBELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog een weekje wachten dan komt mij ei ook weer in zicht maar ik weet echt niet hoe ik mijn naam in dat lijstje krijg,ik ben echt blond als het om computers gaat.
Nou meiden ik brei er weer een einde aan.

Gr: Poppie 2

Hoi Poppie,
Als het echt niet lukt met het lijstje, dan wil ik het er wel ff inzetten hoor! Laat maar ff weten en zet dan meteen je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje (1 e toch?) erbij! Komt helemaal goed!

Hoi Karen,
1 tip loop je schoenen echt goed in en neem als voorzorg van die blaarpleisters mee. Wat ook helpt is kousen dragen!Met blote voeten heb je meer kans op blaren door de wrijving. Ik heb geen blaren gehad, maar alleen ontzettend zere voeten omdat ik de hele dag op hakken heb gelopen en gestaan. Geniet nog ff van de voorpret, voor je het weet is de dag voorbij!

Nou meiden, ik ga zo lekker slapen. Weltrusten en tot morgen.

X Anoek

Hee anouk,

Poppie 28 jaar 2 de kindje 14 de ronde nod datum 05-07-2007!
Lief van je dat je het erin wil zetten ik heb er echt geen verstand van.
Jij woont toch in noord-brabant wij gaan daar in augustus naar toe op vakantie naar het vennebos schijnt heel leuk te zijn.

Gr: Poppie 2

Hey Karen

Ik ga ook trouwen over zes weekjes... spannend allemaal he... we   hebben ook alles geregeld, alleen nog de laatste puntjes.
Heb vandaag mijn sieraden gekocht, en zaterdag gaan we naar de zaal, waar we het feest hebben, om de laatste dingen door te spreken.....

Spannend, en dan ook nog gestopt met de pil......pfff als dat maar goed komt op de dag zelf (niet misselijk e.d) Ha ha ha...

Nou succes met de verdere voorbereidingen... xxx

Hallo wiebelmeiden!

Hoorde van Anoek en Twinkel dat er hier meer meiden zijn met NOD datum 30 juni!
Ik dus ook en zit nu voor mn vruchtbare dagen dus hier gaat er weer flink gewiebeld worden!
Wie van jullie heeft er ook dan NOD en hoeveelste ronde zitten jullie? Wij zitten nu in onze 2e ronde!

Hoi wiebelaars,

Ik ben nieuw hier en dacht laat ik ook eens meedoen.
Mijn man en ik hebben sinds 3 mei de pil weggegooit, 6 mei werd ik nog ongesteld van de pil.
tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geworden, maar dat had ik ook niet verwacht aangezien ik voordat ik aan de pil ging ook al een half jaar niet ongi was geweest.

toen ben ik ook bij de gynaecoloog geweest deze zag niet direct iets ernstigs op de echo en toen most ik aan de pil.

Nu vorige week wezen bloedprikken en vandaag de uitslag gehad: geen byzonderheden te zien?!
aan de ene kant ben ik blij aande andere is het wel raar dat ik nog niet ongi ben geworden maar misschien komt het nog?
in elk geval moet ik een keer langs de gynaecoloog om een nieuwe echo te maken om te zien of dat er iets is verandert met 7 jaar geleden.

fijn dat ik hier even m'n hart kan luchten zou ik evt. vaker mogen komen?
Groetjes Beertje

Terug
Bovenaan