"Wiebel-meiden"!!!

Hallo meiden!

Ik sta volgens mij met  Dubio op de 1e plaats op de wereld ranglijst van twijfelkonten wanneer te beginnen voor het eggie! Ook ik ga (samen met mijn vriend natuurlijk) onze eerste maand voorzichtig proberen ;)

Ik gebruik al jaren de persona om niet zwanger te worden en ik weet nu dus 'precies' wanneer mijn eisprong te meten is... Bijna altijd op dag 12&13 krijg ik een eisprong-teken op de persona. Wij gaan tot en met dag 11 om de dag wiebelen (ik durf nog niet full blown op dag 12&13 te gaan wiebelen...

Ik weet niet of ik dus al van de 1e plaats van de wereld ranglijst ben verstoten ;) ik blijf een beetje voorzichtig ;) maar wel heel spannend, want het is absoluut mogelijk om zo zwanger te raken!

We wiebelen nu al 2 dagen op hele rode persona dagen (dagen waarop je niet moet wiebelen als je niet zwanger wilt worden ;) Echt heel spannend ;)

ECHT...  ZO SPANNEND!

Moet morgen 3 dagen voor mijn werk naar het buitenland en kom dan op de 'beruchte dag 11' van mijn cyclus  weer thuis... Dat wordt een leuke combinatie, vriend 3 dagen niet gezien én ónze 1e ronde dag  hihi

Lfs,
Nicky

Hoi Nicky,

Ik heb al een vermoeden hoe het gaat lopen, ha ha! Ik vertelde je eerder al dat ik het ook moeilijk vond om de knoop door te haken toch? Toen ik in april overtijd was, was ik "bang" dat ik ongepland toch zwanger zou zijn. Toen merkte ik dat als het zo zou zijn ik superblij zou zijn. We hebben toen ook gelijk besloten toen ik ongi werd dat we er in mei voor zouden gaan! Weet je twijfels zijn heel normaal. Ook nu denk ik wel eens... is het nu wel het juiste moment. Maar er valt altijd wel iets te bedenken waarom het niet het juiste moment is. Ik heb het helemaal losgelaten en zie het wel. Ik weet nu sinds april dat ik het erg graag wil en we regelen het allemaal wel als het eenmaal zover is.
Ik ben benieud hoe je deze ronde door gaat komen en of je net zo gaat reageren als ik!

Verder wil ik je laten weten dat ik de eerste keren zonder "bescherming" doodeng vond. Jarenlang heb je er alles aan gedaan om juist niet zwanger te worden. Nu moet die knop echt even om hoor! Het is gewoon heel normaal hoe je je voelt. Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander. Volg je hart meid!

Liefs Anoek

Dank Anoek voor je berichtje!

Ik denk dat ik al een endje 'op weg begin te raken', ik heb zelfs sollicitaties lopen en inmiddels zegt mijn vriend ook tegen me: ik geloof dat je prive echt voorrang aan het geven bent, voorheen zou je die sollicitaties als dé reden hebben aangepakt om uit te stellen... Hij heeft gelijk... Nu heb ik zoiets van: we zien wel hoe het loopt. Ik heb een baan waar ik in kan blijven en als die andere baan heel leuk wordt, dan hoef ik toch niet in mijn proeftijd aan te geven dat ik zwanger ben. Risico van het aannemen van een bijna 34 jarige ;) Inmiddels voel ik me zo zeker in mijn baan en vooral mijn ervaring, dat ik redeneer dat een bedrijf heel blij moet zijn met mij in huis te hebben (arrogant, hè?!).

Mijn vriend en ik verheugen ons echt op onze risicovolle dag 11 ;)
Eerst voor mijn werk naar het buitenland: 30 graden en veel water...
Maar goed, ook veel boardrooms en presentaties geven ;)

Leuk thuiskomen woensdag, dag 11!

Ik ga je op de hoogte houden en ik volg jullie ook!
Ben jij je wiebeldagen door of wiebelen jullie nog even door voor de zekerheid?
Volgens mij zit jij namelijk net voor mij. En ga jij nu je 'voel ik al wat' periode in.
Ben erg benieuwd! Jouw 2e ronde, toch?

Lfs,
Nicky

Hoi,

Ja zit nu idd in ronde 2. Ik heb niet een regelmatige cyclus, dus mijn ei was gister of vandaag of morgen volgens fertilityfriend. Dus nog ff doorwiebelen. Als ik mn onderbuik zo voel heb ik vannacht mn ei gehad, dus of het nu nog zin heeft... Maar baat het niet dan schaadt het niet, ha ha! Dus grote wachten gaat bijna beginnen. Ik ga proberen niet te veel bezig te zijn met voel ik al wat. Gelukkig heb ik 2 hele drukke weken op het werk, dus veel afleiding.
Deze baan heb ik ook nog niet zo lang en zat me ook af te vragen of ik het nu wel kan maken, maar ik deel jouw mening hoor... Ze kunnen het weten als ze een vrouw aannemen van bijna 30 (in mijn geval) en nog niet zo lang getrouwd. Als je je werk goed doet, dan mogen ze blij met je zijn, niet dan?! Je hebt helemaal gelijk hoor!

Gaan jullie nu door op dag 11 of begrijp ik het verkeerd?

Liefs Anoek

Effies de topic naar boven halen!

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Druk aan de wiebel of in de spannig?

Ik kreeg gisteravond laat een enorme steek in mijn buik (baarmoeder).
Zou dat weer helaas pindakaas worden of zou dit een soort van innesteling zijn geweest. Ik heb dit nooit gehad in de laatste week. Gestoord wordt je van dat wachten, vinden jullie ook niet!
Moet ongeveer vandaag wel eventueel een innesteling hebben (zou leuk zijn).
Maar ik geloof niet dat je een innesteling kan voelen.

En.......... we wachten en wachten en wachten, het lijkt wel of het met de maand spannender wordt! Hebben jullie dat ook?

De groetjes, Elly

Hé hallo,

Hier zijn de wiebeldagen weer voorbij.
Ik heb afgelopen donderdag (dus 4 dagen geleden) mijn ei gehad.
Nu breekt de spannende tijd dus weer aan.

Ik probeer me niet te veel te spitsen op de dingen die ik allemaal voel/ waarneem, maar wil toch ook wel positief blijven.
Is het deze ronde weer niet zover, dan treuren we er op dat moment wel om.
Op dit moment heb ik dus nog wel goede hoop.

Hoe is het bij jullie?
Houden jullie het nog een beetje?

Enne, Nicky, leuk hoor dat je er ook voor gaat!
Toch een spannende stap hoor. Dat vond ik ook toen ik in januari voor het eerst zonder bescherming vree met mijn man.
Inmiddels weet ik ook dat zwanger worden echt niet "vanzelf" gebeurt als je op je vruchtbare dagen vrijt.
Het kan goed zijn dat je in de 1e ronde zwanger wordt, maar de meesten onder ons moeten er toch wat langer op wachten.

Dat het voor ons allen maar een vruchtbare ronde mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

Was het maar waar dat je meteen zwanger was als je wiebelde op de vruchtbare dagen! 'Vroeger' één keer de pil vergeten en meteen denken dat je zwanger was en nu al vanaf september zonder ook maar iets gewiebeld en nog niet zwanger. We zijn officieel in de derde ronde, maar vanaf september eerst nog geprobeerd om niet op de vruchtbare dagen te wiebelen. Door mijn onregelmatige cyclus elke keer verkeerd geteld en dus wel (achteraf) op de vruchtbare dagen gewiebeld. Maar ja, de frequentie ligt nu ietsje hoger dan toen...
En helaas vandaag op dag 19 weer negatief getest, ben nu zo bang dat het volgende week komt, als mijn mannetje twee nachtjes weg is voor zijn werk. Dat zul je altijd zien!!
Maar misschien komt het deze week nog, ik hoop het echt!

@Karen: ben je al zenuwachtig? En hoe zie je eruit op de dag? Houden jullie ook een groot feest?

@Twinkel: Leuk dat je juf bent, ik ook!

Tot vanavond, lekker eten alvast...

Pink

hoi meiden,
hier ben ik ook weer,druk druk druk
gisteren hadden we een barbeque van mijn schoonzusje ivm met de bruiloft gaven ze deze barbeque nog daarna,dus was wel erg gezellig maar laat thuis dus gelijk maar naar bed gegaan want moest vanmorgen alweer vroeg uit bed(05:50)en zaterdagavond hadden we een verjaardag dus een deuk weekend gehad.
maar wel heel leuk....

leuk dat jullie op vakantie gaan en  natuurlijk voor de bruiloft sparen
we gaan in het najaar op vakantie,dus nof effe wachten.
we gaan wel uitstapjes doen hoor en lekker naar het strand.

ik zag dat bij er bij een paar de spanningen alweer wat op liepen.bij mij nog niet echt (gelukkig)probeer rustig te blijven.

liefs mier

Terug
Bovenaan