"Wiebel-meiden"!!!

Hoi Mier,

Moet jij zo lang reizen naar je werk?
Wat voor werk doe je?

Pink

hee pink,
nee valt wel mee hoor 20min.met de auto,maar we beginnen soms zo vroeg,moest om 06:45 beginnen,ik werk in een drogisterij hahaha
jij bent juf toch??
mier

ja ik ben juf op een school voor speciaal onderwijs, erg leuk werk! Wil niet meer anders in ieder geval! Ik heb nu trouwens digitale testen van Clearblue gehaald, da's meteen duidelijk: een leeg rondje of een smile. Helaas nog geen smile gezien....

Pink

Mier, dan moet jij al vroeg beginnen zeg. Moet je voor openingstijd soms nog inpakken?
Ach ja, als je vroeg begint ben je (hopenlijk) ook vroeg weer klaar.

Pink, jij bent dus ook juf. Hoe lang moet jij nog tot de zomervakantie?
Ik werk in regio midden, dus wij hebben als laatste vakantie dit jaar.
Nu nog even de drukke weken (10 minutengesprekken, eindmusicals, groepsoverdrachten e.d.) en dan ... VAKANTIE!!!

Werken jullie nu full-time, of partime?

Ik werk fulltime en moet nu nog 3 weekjes, want regio Noord heeft dit jaar midden-vakantie. Heerlijk!!!

oh gaaf zeg
je zit nu op dag 19 toch?pfff weer een lange cyclus dan.
geeft die misschien wel een licht streepje aan??
ik hoop dat je snel posi test zeg
wel makkelijk die van cb maar wel weinig testjes he (7)
mier

Dan kun je dus al lekker gaan aftellen, Pink!
Heb jij een onder-, midden- of bovenbouwgroep?

Ik werk in de onderbouw binnen het reguliere basisonderwijs.
En ik werk 4 dagen in de week.

hee pink en twinkel,
nou vroeg klaar zit er ook niet echt in,maak wel lange dagen,moest vandaag dan tot 17 werken dus van 06:45 tot 17 dus 06:20 weg van huis en 17:30 thuisben weer erg gebroken.
morgen gaat de reclames weer in dus dan zetten wij dat er maandagmorgen in want dan zijn we tot 11:00 dicht dus dat is dan wel weer lekker.
ik werk 32 uur in de week dus 4dagen werken, vind het wel lekker dat ik een dag vrij ben in de week hoor.
ik moet nog 4weken werken
mier

Terug
Bovenaan