"Wiebel-meiden"!!!

Hoi Twinkel,

Ja, we gaan gewoon door met wiebelen, echt raar! Mijn temperatuur was vanmorgen 36.8, heb verder deze maand nog niet getemperatuurd, maar voor mijn doen is dit redelijk laag, vorige cyclus zat ik voor de eisprong tussen 36.6 en 36.8, na de eisprong tussen de 36.9 en 37.2. Dus wat dat betreft zou ik zeggen dat er van binnen nog niks gebeurd is..... Afwachten dus!!

Het heeft hier zonet even wat gesputterd, had vandaag een vrije dag (na mijn zieke vrije dagen) en heb lekker buiten gezeten. Wat een verschil overal met het weer.

Pink

Tsja Pink, aan je temperatuur is dus ook niets af te leiden.
36,8 is voor mij echt hoog (voor m'n ei tussen de 36 en 36,3 meestal), bij jou ligt het dus zo'n beetje op de grens.
Blijven wiebelen dus maar... baadt het niet, dan schaadt het niet!

hoi pink
wat balen zeg,morgen maar weer afwachten dan.
wel weer balen van een lange cycus,nu dag 22 alweer....
maar komt goed!!!!!!!!!!
ik snap wel dat je daardoor gefrustreerd raakt hoor pfffffffff,ik ga nog harder duimen
liefs mier

hee anoek,

ik heb geen kwaaltjes deze maand,ook bang voor weer een grote teleurstelling denk ik.
het is gewoon maar weer afwachten,nog 5dagen dus...
liefs mier

Hoi!!

@Pink: meid ik snpa dat dit héél frusterend is. Ik weet ook niet zo goed hoe het nu zit. Ken ovu-testen ook niet uit eigen ervaring. Gewoon volhouden, die smiley komt nog wel. Gewoon wiebelen om de dag.

@Twinkel: hmmmm, herkenbaar. Ik heb ook zo'n gevoel dat het deze ronde niks is.... Ik weet nog steeds niet waarom, want weet eigenlijk vrijwel zeker dat we deze keer op precies de goede momenten geklust hebben.

@Mier: fijn dat je geen kwaaltjes hebt, blijft het tenminste een beetje helder in je hoofd als je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast zegt het eigenlijk ook niks. Je kan met zo'n prille zwangerschap van 4 weken ook nog amper iets voelen, toch? 5 dagen nog? Het schiet echt op hé? je bent de eerste van ons die duidelijkheid gaat krijgen.

Hier gaat alles z'n gangetje. Kon vanochtend nog steeds niet goed mn bed uit (maar ja, wat wil je als je hoort dat het regent en nog moet fietsen), maar heb beter geslapen dan afgelopen dagen gelukkig. Ook weer een beetje een normale dag op mn werk. Mn borsten zijn nog steeds pijnlijk, maar dat vervelende gespannen gevoel in mn tepels is weg. Denk dat het wel zo blijft tot aan mn NOD. Vorige ronde ook veel last van gehad. Eigenlijk was het toen wel erg dan nu, toen voelde ik het zelf als ik gewoon liep (aangekleed). Nog 10 dagen.... zucht... ben niet zo goed in wachten...

X Anoek

hee anoek,
bij jou begint het ook al op te schieten...
nog 5 daagjes,ben benieuwd maar weet het niet hoor....
liefs mier

Het wordt nu echt al spannend voor jullie!! En ja, je weet het toch niet!! Als je zo op het forum leest, dan kan het echt in elke ronde gebeuren, dus alles is mogelijk!!! Maar ja, je kunt je dan niet voorstellen dat het jóú ook kan gebeuren, omdat het zo iets geweldigs lijkt. Over 5 daagjes weet jij meer, Mier, ik hou het forum in de gaten!! (doe ik anders ook trouwens)

Pink

Ik ga er morgen weer voor

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)
28  juni:  Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

1juli: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus  29 dagen)  Ei op 16/17 juni

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)                

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)
                Poppie,28 jaar, 14e ronde, 2e kindje
Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Terug
Bovenaan