"Wiebel-meiden"!!!

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2007 20:18:34'));

idd begint nu echt op te schieten
goed wiebelen he ook al geeft die nog geen smilie aan,die komt vanzelf wel
mier

Ik heb mn NOD alweer aangepast, ha ha!! Mn ei was overduidelijk afgelopen weekend. Dus uitgaande van zondag is mn NOD uiterlijk 1 juli.

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie? Hier is het prima hoor! Beetje moe, maar k heb het de afgelopen tijd ook wel druk gehad.

Volgende week mn NOD, het begint nu dichtbij te komen! Probeer me niet al te veel te laten leiden door signalen van mijn lichaam (dat houdt me toch maar voor de gek).

Ik heb zo een vrijgezellenfeestje: leuk! Moet nog wel wat dingen regelen, maarja. Hoort erbij.

Nou meiden, fijne dag, werk ze en alvast een fijn weekend.

Ukkie26

NOD komt inderdaad al weer dichtbij.

Hoe is het met jullie?
Kwaaltjes of iets dergelijks?

Ik heb geen last van kwaaltjes hoor.
Mijn temperatuur was vanmorgen weer 1/10 gezakt.
Dat wil niet zeggen dat er geen kans meer is hoor, maar ik houd maar vast rekening met een teleurstelling volgende week. Beetje zelfbescherming.
Vorige maand was ik echt wel verdrietig toen ik ongi werd.
Durf nu nergens op te hopen.

Liefs,

Twinkel3

Hallo,

Ik heb een vraggje ik ben 2 juni ongi geweest en nu moet ik 30 juni weer ongi worden.
Maar nu had ik gisteren avond en net echt een gevoel dat ik nu al ongi word.
En mijn tepels zijn ook gevoelig voor de rest geen klachten.
Weet iemand wat dat kan zijn misschien een innesteling ik hoop het zo.

Groetjes Joyce

Nou, wie weet.

Je hoopt er ook zo op en dan wil je toch ergens houvast aan hebben.
Toch kun je waarschijnlijk pas achteraf bepalen of het een innestelling is geweest of niet.
Als je zwanger bent wel, als je niet zwanger bent niet.

Dus gewoon geduldig afwachten.
Moeilijk he? Vind ik ook.

Twinkel3 , 28 juni NOD

Bij mij nog niks te zien, geen streepje, geen smile, wordt niks meer......
Had al zo'n vaag vermoeden dat het niet goed zat met mijn eisprong...
We wiebelen wel verder, maar verwachten niks meer.

Pink

Hallo meiden!

Rustig geweest hier vandaag
Hier ook nog geen echte kwaaltjes hoor. Ik merk wel dat ik er wat rustiger in ben dan vorige ronde, mn eerste ronde. Heb npg wel wat last van mn borsten, maar wordt al iets minder. Hoop niet dat ik elke ronde steeds langer last krijg van die pijnlijke borsten... dan word ik niet echt blij.

Het is nu lekker weekend!!!!!!!!!!!! We gaan eens een keer helemaal niks doen; niks moet, alles mag, ha ha! We zien het wel.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan