"Wiebel-meiden"!!!

Hey Pink,

Wat shit zeg nog steeds geen smiley. Denk je echt dat je geen ei meer krijgt? Misschien moet je de huisarts eens bellen en het eens voorleggen....
Ik hoop echt dat die smiley toch gaat komen. Ik blijf duimen.

Liefs Anoek

hee pink,
balen zeg,ik hoop dat je toch snel posi test,misschien heb je weer een lange cyclus van 44 dagen en test je pas rond dag 28 posi dus het kan nog alle kanten uit.
en anders even langs de huisarts gaan dat je er een beetje zorgen om maakt of zo.
liefs mier

tis hier idd erg rustig geweest vandaag...
ik moest vanmorgen alleen werken,maar vanmiddag mijn boodschapjes gedaan en heel het huis gepoetst,ben blij dat ik nu lekker zit,pffffffff hihi,morgen krijg ik mijn neefje te logeren,dus wel erg gezellig.
liefs mier

goede avond meiden,

Was ik eindelijk weer het was een beetje druk deze week ik zat namelijk in me wiebelweek maar volgens het tempen gisteren mijn ei gehad.
We hebben gewoon de hele week gewiebeld dan weet je zeker dat je het goed heb aangepakt.
Het is wel frusterend hoor elke dag temperaturen maar hij was weer keurig op tijd de 14 de dag.
Het is nu weer afwachten en hopen dat het raak is.

@anouk: Ik had in de vorige cyclus rond mijn ei ook vreselijk zere borsten en mijn tepels leken wel in brand te staan een paar dagen goed last van gehad en daarna trok het zomaar weer weg.

Gr:poppie 2

Ik was nog helemaal niet klaar ik zat weer te dromen.

@pink: Meid wat een gedoe met die cyclussen van jou daar word je echt niet gelukkig van maar als je nou twijfelt of je wel of geen eisprong heb dan zou ik als ik jou was het toch wel ff voorleggen aan de ha.
Veel succes nog!

@miertje: Heel veel plezier van het weekend met je neefje het zal vast super gezellie worden en nu maar hopen dat het een beetje droog blijft.

Nou dit was het dan wel denk ik!

Gr: Poppie 2

Zijn jullie allemaal al naar bed???

Ik ga zo ook lekker slapen. Even goed bijkomen van een intensief weekje.

@Poppie: hihi ben ik dus niet de enige met zere borsten rond ei, ha ha. Mn tepels deden ook zo'n pijn, net alsof er allemaal kleine naadjes in zaten. Dat is nu over, alleen nog gespannen borsten. Wordt iets minder, maar denk dat het blijft tot nod...of ik moet zwanger zijn

@Mier: Veel plezier met je neefje én in de Beekse Bergen!

@Karen: vandaag was toch de dag of zit ik er helemaal naast??? Mocht het zo zijn: GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Zo niet, dan nog veel plezier en succes met de voorbereidingen.

Weltrusten allemaal!

X Anoek

hee,
ik ben   nog niet naar bed hoor,morgen kotm dus mijn neefjes om 10:00 dus erg leuk.
hij had er erg veel zin in zei mijn zus.
ik hoop dat het van het weekend dus een beetje droog is.

volgens mij was idd de grote dag van karen dus ook van mijn kant gefeliciteerd!!!!!!!!

twinkel voor jou klinkt het ook wel posi maar is toch wel weer afwachten he.

ik nog 4 daagjes,zijn er al een beetje spanningen??of is iedereen wat minder er mee bezig (bang voor een teleurstelling)   ik wel dus....

liefs mier

Terug
Bovenaan