"Wiebel-meiden"!!!

Hee anouk,

Nee ik ben nog niet naar bed ik ben nog wakker ik heb genoeg op bed gelegen deze week.
We hebben de wiebel periode weer overleefd.
Het is nu lekker weekend en er is kermis hier maar ik ga niet naar de kroeg hoor heb niet zoveel zin.
Wij gaan zondag met zoontje lief en opa en oma ff de kermis over.

Gr: Karin

Hee mier,

Nou ik ben er nog niet zo mee bezig heb net mijn ei gehad.
Maar ik denk dat het volgende week wel wat toeneemt ik ben nog steeds aan het tempen dus dat blijf ik gewoon doen en hopen dat ie hoog blijft.
Voor jou duurt het niet zo lang meer maar iedere dag die moet wachten duurt een eeuwigheid.
We blijven duimen!!!

Gr: Poppie 2

ja idd wachten duurt lang maar nog maar 4 daagjes en weekend is altijd zo voorbij en ik heb een druk weekend dus zo dinsdag haha.

jij nog 2weken dan ongeveer??spannend,volgende week zal het dan wel wat meer komen denk...bij mij is het nou wel dat ik er steeds meer aan ga denken maar probeer me nergens op te focussen.

maarre ik ga lekker slapen,spreek je morgenavond misschien wel weer.

prettig weekend in ieder geval,en weltrusten

liefs mier

Goedemorgen meiden! Nou, vrijgezellenfeestje was echt SUPER. We hebben een cd opgenomen (eigen tekst gemaakt op bestaand liedje), echt he-le-maal TOP.

En nu heb ik echt geen afleiding meer: studie klaar, feestje zit erop: nu maar in spanning afwachten tot mn NOD van de 27e. Dat is de 28e dag van mn cyclus...Omdat mn cyclus varieert tussen 25 en 28 dagen kan ik tussen zondag en woensdag ongi worden...Hoop natuurlijk dat het uitblijft!

Fijn weekend!

Ukkie26

Hoi meiden,

Het is hier weer druk geweest gisteravond. Ik moest eerst even flink wat lezen.
Was ik gisteren nog wat down i.v.m. het dalen van mijn temperatuur, schoot hij vanmorgen weer omhoog. Ik zit nu op dag 8 na mijn ei en wanneer hij 16 dagen hoog is blijkt vaak dat je zwanger bent.
Het kan dus nog alle kanten op. Verder geen kwaaltjes o.i.d..

Pink, frustrerend zeg dat je nog geen smiley ziet.
Als je twijfelt over wel/ niet een eisprong zou ik toch maar een afspraak maken met je huisarts. Dit is ook niet fijn zo. Wie weet kan hij je verder helpen.

Karen, GEFELICITEERD! Gisteren was de grote dag.
Heb je het leuk gehad?

Mier, hoe is het bij jou? De zenuwen nog in bedwang?
Last van kwaaltjes o.i.d.? Het schiet al lekker op he!

Poppie, ik hoop dat het wiebelen deze week zijn vruchten maar af mag werpen!

Ukkie, jij was al weer vroeg uit de veren zeg na het feestje van gisteren!

Liefs,

Twinkel3

Anouk, nog last van je borsten?
Je hoort het wel vaker dat meer vrouwen hier last van hebben zo rond de eisprong.
Ik had het vaak voor mijn ongi toen ik nog aan de pil was.

hee twinkel,
zo je temp. blijft hoog zeg,dat is een goed teken.
bij mij nog 3 dagen ben benieuwd denk alleen dat ik wel weer ongi wordt geen klachten of zo.
liefs mier

Frustrerend he Twinkel, dat temperaturen? Maar ik ga er volgende maand toch weer mee beginnen, want word nu echt gek van mezelf. Vanmorgen weer supernegatief, er is totaal geen streepje meer te zien. Ik heb woensdagmorgen getest, toen zag je dus duidelijk een tweede streepje, maar geen smile, donderdag een heel licht tweede streepje en donderdagmiddag geen streepje meer, vrijdag en zaterdag dus ook niet. Ik heb even gezocht in mijn boek zwanger worden en daar stond dat de LH-piek van begin tot eind 2 etmalen duurt, dus 2 complete dagen. Nou, dat kan bij mij nooit het geval zijn geweest. Het kan ook niet tussen woensdag en donderdag zijn gebeurd, want dan had het donderdagochtend zeker nog een duidelijk streepje moeten zijn.
Gek genoeg ben ik er nu ineens heel rustig onder, ik denk (misschien helemaal onterecht) dat dit bevestigt wat ik al tijden denk, namelijk dat ik door mijn onregelmatige cyclussen geen (goede) eisprong heb. Ik twijfel nog of ik binnenkort naar de HA zal gaan of dat ik gewoon op eigen houtje twee maanden ga tempen. Even afwachten wanneer ik ongesteld word.....

Mier, voor jou schiet het ook al erg op!! Spannend hoor!

Karen, gefeliciteerd met je trouwdag!!! Hebben jullie een mooie dag gehad?

Veel zwangere dames weer de afgelopen dagen op het forum!!!

Pink

Terug
Bovenaan