"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden, dit vond ik net op internet, allemaal vragen en antwoorden over de ovulatietest:

Ik krijg geen positief resultaat betekent dit dat ik niet ovuleer:

Nee dat hoeft niet. Het kan zijn dat je de LH piek net mist wanneer je één keer per dag test. Je hebt dan bijvoorbeeld één of meerdere bijna positieve testen en de dag daarna een negatieve test. Om er zeker van te zijn dat je de piek niet mist zou je kunnen proberen twee maal daags te testen. Eén keer begin van de middag en één keer aan het eind van de avond.

Het is dus in principe wel mogelijk dat ik een piek heb gehad, dat zou dan woensdagmiddag moeten zijn. Woensdagavond hebben we gewiebeld, eisprong dus (ALS ik die heb gehad) donderdag of vrijdag. Zou dus nog kunnen. Wat denken jullie??

Pink

Ik hoop het voor je Pink, maar ik kan het je ook niet zeggen.
En ja, het temperaturen blijft nu toch wel spannend.

Boven de 36,3 graden zitten mijn temperaturen nog in de hogere regionen.
Maar ik heb hem toch liever zo rond de 37 graden.
Iedere ochtend is het toch wel weer spannend.
Als het nu niet raak is, wil ik volgende maand toch nog een maand temperaturen en waarschijnlijk ook ovulatiekits gaan gebruiken.
De maand erop gaan we op vakantie - en dan wil ik niks meenemen.
Misschien ook wel goed om er even niet zoveel mee bezig te zijn.

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn en dat ik voor die tijd zwanger ben!

Liefs,

Twinkel3

Mier, je hoeft ook geen klachten te hebben om zwanger te zijn hoor.
Heel veel vrouwen hebben ook nog geen klachten voor hun NOD.
Ik zou dus nog niet te negatief zijn meid, het kan nog alle kanten uit!

Het liefst zou ik nu ook met  twee dikke ballonnen van tieten zitten te kotsen boven de WC, om vervolgens supermoe m'n bed in te duiken.
Maar ja, zelfs dan heb je nog geen garantie dat je wel zwanger bent.
Mijn vriendin kreeg ook pas klachten na haar positieve test, dus geef de moed nog niet op.

Ik hoop dat het een goede week voor ons mag worden met veel positieve testen!

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden,
ik verlies net een beetje bruin roodbloed,kan het al mijn beginnende ongi zijn??
zondags 13dagen posi getest.........
liefs mier

Hallo meiden!

't Is rustig hier zeg...poe! Ik zit me maar een beetje te vervelen: mannetje is aan het werk en de studie is klaar...moet helemaal wennen dat ik nix te doen heb.

Mier: het kan zijn dat je ongi eraan komt, maar je hoort ook van zwangere meiden dat ze oud bloed verliezen rond hun NOD. Je zult toch maar even moeten wachten (ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan). Jouw NOD is dinsdag toch?! De mijne woensdag (uitgaande van mn langste cyclus)...spannend he?!

Nou, we houden elkaar op de hoogte en ik hoop binnenkort een positief berichtje van je te lezen!

Liefs, Ukkie26

Echt zenuwslopend zulke laatste dagen wachten he? Ik hoop voor jou Mier dat dit niet je ongi betekent!!!!
Je hebt mijn verhaaltje vast ook wel gelezen, ook om niet goed van te worden. Maar toen ik dat stukje op internet had gevonden, kreeg ik een heel klein sprankje hoop....

Pink

Terug
Bovenaan