"Wiebel-meiden"!!!

hoi pink,
ja dat berichtje geeft idd wat hoop ja,maar als je er eigen niet goed bij voel dan kan je neter een afspraak bij de huisarts maken,je weet maar nooit toch,je kan het toch in ieder geval uitleggen en zeggen dat het je niet lekker zit....
ik hoop natuurlijk niet ongi wordt maar denk het wel want heb zo n buikpijn...
maar afwachten dan weer he...
had je vandaag toch nog wel getest???
liefs mier

Hoi Mier,

En.... nog steeds niks te bekennen??? Ik hoop het voor je!!
Ik heb gisteren voor het laatst getest en vanmorgen even getempt. Ik had 37,1, dat was vorige maand ook ongeveer zo na mijn ei. Donderdag had ik ook even getempt, 36,8 en dat zit er een beetje tussen in. Laag is bij mij tussen 36,6 en 36,8 en hoog tussen 36,9 en 37,2. Dus het zou toch wel kunnen zijn dat ik mijn ei gehad heb ergens rond donderdag of vrijdag. We hebben woensdag geklusd, dus......

Afwachten dus!!!

Pink

Goedemorgen allemaal!!!

Ik heb het gisteren een beetje druk gehad, dus ben niet meer op het forum geweest. Gistermiddag hebben we alle spullen voor de vakantie gekocht. Ik kan nu al bijna niet meer wachten  s Avonds kwam er een vriendin langs. Tja, dan ga je ook zitten internetten hé?!

Mier, hoe is het vanochtend? Het is zo lastig te zeggen, want het nu is dat bloedverlies. Dat maakt het ook allemaal zo frusterend, want een beginnende zwangerschap en een naderende ongi lijken ook zoveel op elkaar.

Twinkel, spannend dat je temp hoog blijft. Wie weet...???

Pink, balen allemaal dat het zo onduidelijk is met je ei. Houd je het bij wanneer je denkt dat je ei was. Dan kan je aan de hand van je mogelijk ongi (hopelijk NIET)bepalen of je het goed had. Maar laten we hopen dat je niks hoeft terug te rekenen en dat je ongi wegblijft!

Ukkie, ik had dat ook na mijn afstuderen... zo van uhhhh wat moet ik nu gaan doen?! Ik zou zeggen geniet er lekker van! Pak een goed boek, kruip op de bank! Even helemaal niks en tijd voor jezelf!

Elly/ Poppie, hoe is het met jullie?

Karen, hoe was je dag? Of zijn jullie meteen op huwelijksreis?

Nog een week voor mn NOD. Ben er eigenlijk nog steeds rustig onder. Omdat ik nog steeds pijnlijke borsten heb, ook al ies het iets minder, denk ik dat het niet raak is. Vorige ronde had ik ook anderhalve week voor mn NOD pijnlijke borsten. Voor de rest nergens last, geen krampjes in mn onderbuik zoals vorige ronde de week voor mn NOD. Wat ik zo frusterend vind is dat mn lichaam elke ronde anders is, mn ongi kondigt zich elke keer net weer iets anders aan.... Maar ja, we wachten af.

Liefs Anoek

Hé hallo,

Het was gisteravond idd rustig, ik had ook een feestje.
Mier, weet je al wat meer?
Ik hoop voor je dat het innestellingsbloed is, dat kan nog best zo rond je NOD.
Ik zal voor je duimen, meid.

Gisteren bij een hoogzwangere vriendin nog even gevoeld hoe haar kleintje de hik had daar binnen. Echt heel apart hoor. Ik kan niet wachten tot het bij ons zover is.

Mijn temperatuur is nog wel aan de hoge kant, maar wel weer lager dan gisteren.
Het kan dus echt nog alle kanten op.
Aan de ene kant houd ik er maar stevig rekening mee dat ik gewoon weer ongesteld ga worden, maar er is ook nog wel hoop hoor.
Een spannende week voor de boeg dus.
Ik hoop dat mijn temperatuur in ieder geval boven de 36,7 blijft (dat had ik vanmorgen). De vorige maand begon hij enkele dagen voor NOD te zakken en dat was geen goed teken...

Hoe is het met de andere dames?

Pink, het klinkt alsof je ei is geweest met je hogere temperatuur.
Je hebt dan wel in de juiste tijd gewiebeld, dus alles is mogelijk.
Suc6 met wachten gewenst.

Liefs,

Twinkel3

Hi meiden,

Daar ben ik weer!! Ben al zo'n lange tijd niet meer geweest!! Maar jullie weten waarom! Ga sinds kort als getrouwde vrouw door het leven hahaaha!!!! Onze bruiloft was echt super!!! Echt een sprookje!!! Ik sliep bij mijn ouders thuis en daar kwam mijn (toen nog) vriend (nu man) mij ophalen! Hij zag er prachtig uit helemaal in pak super!!! Ik liet meteen een paar traantjes toen ik hem zag!!! En daarna naar het kasteel, de bruidsmeisjes strooide rozenblaadjes voor ons uit!! en de ceremonie was prachtig!! S'avonds hadden we feest en dat was ook echt onvergetelijk!!! En nu is hij dan eindelijk mijn   mannetje voor altijd!!
We hebben ook nog zoveel mogelijk proberen te klussen want mijn eisprong was net een dag voor onze trouwerij! Het zou natuurlijk wel eeen heel mooi huwelijks kado zijn.........

Maar nu genoeg over mij, hoe is het met jullie??? wanneer is jullie NOD? volgens mij komt deze er voor een paar van jullie al snel aan!! Ik verwacht de mijn rond 5 juni!

Nou groetjes en liefs van een getrouwde vrouw hahaha

Hé Karin, wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
Hier kun je nog lang van nagenieten hoor!
En wie weet heb je 5 juli nog wel een mooi huwelijkscadeau als bekroning op jullie huwelijk.
Ik hoop het voor jullie!

Liefs,

Twinkel3

Yoehoeeeee!!!!!!!!!! Karen getrouwd!!!

Gefeliciteerd meid! Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest!!! Nu lekker nagenieten! Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Het zou inderdaad een mooi huwelijkscadeau zijn zeg als je nu zwanger bent geraakt! Ik denk alleen dat je bedoelt dat je NOD 5 juli is ipv 5 juni, ha ha! Geefniks, je bent nog helemaal met je hoofd in de wolken!
Geniet lekker van elkaar!

Liefs Anoek

Karen gefeliciteerd!! Klinkt als een hele mooie dag! Ik hoop voor je op een mooi huwelijkscadeau...

Twinkel wat goed dat je temperatuur weer hoog is, blijft spannend..

Mier, nog niks doorgezet bij jou? Dan is alles nog mogelijk!

Anoek, nog een weekje toch?

Ukkie, voor jou ook spannende dagen!

Mijn temp was dus vanmorgen hoog, en heb nu al sinds 3 dagen last van lichte , maar wel pijnlijke steekjes linksonder en rechtsonder. Niet zoals vorige maand bij mijn ei, maar anders. Dit heb ik nog nooit eerder gehad, iemand van jullie??

Pink

Terug
Bovenaan