"Wiebel-meiden"!!!

Karen,  klinkt helemaal romantisch! Kind verwekt  tijdens  bruiloft ongeveer!  

Twinkel, temperatuur lijkt goed te gaan! Spannend!

Mier, zouden zomaar innestelingsbloedinkjes kunnen zijn! Ik hoop het voor je!

Anoek, duim-duim-duim voor je!

Ukkie, ik duim voor je hoor! En dat zwarte gat na het afstuderen hoort er helemaal bij, hoor! Probeer er van te genieten, want deze tijd komt niet snel meer terug!

Pink, klinkt als goede tekens!

Mijn vriend en ik hebben besloten om deze maand zeer risicovol te gaan wiebelen, op dag 11. Mijn persona geeft eigenlijk  (bijna) altijd eisprongtekens op dag 12&13. Wij willen graag 'sturen op een meisje' (erg hè ;) en als je wat langer voor je eisprong wiebelt schijnt die kans groter te zijn (theorie)...

Wat wil nu net het toeval: wij wiebelen op dag 11 (hééél laat in de nacht) en ik ging dus naar het toilet (om blaasontsteking te voorkomen)... Hierdoor had ik echter veeeeel te weinig urine in de ochtend om goed te testen op dag 12!   Géén ei-tekentjes dus deze maand! Dat is bijna nog nooit gebeurd! Misschien 1x eerder omdat ik een testdag was vergeten...

Nu weet ik dus eigenlijk nog niet zeker of ik misschien niet toch op dag 13&14 een eisprong heb gekregen (mijn cyclus is meestal 27 dagen maar soms 28 en eens in de zoveel maanden 26 dagen). In het geval dat mijn eisprong een dag later was, is de   kans niet meer zo groot dat het raak kan zijn deze maand.

Wel lekker dat het toevel een beetje heeft geholpen met het onzeker maken van de zekerheid die wij hebben op de eisprong. Ik heb deze week 3 sollicitatie gesprekken... Hoef ik niet rood aan te lopen bij 'vissende' vragen...

We zullen zien rond 7/8 juli!

Groetjes,
Nicky, 33 jr.

Ha meiden,

Karen van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een geweldige dag heb gehad, een dag om nooit meer  te vegeten!!! Lekker nagenieten!   Ik hoop ook voor jullie dat jullie het mooiste kado mogen ontvangen!

Hoe gaat het met iedereen? Het wordt een spannende week voor veel meiden!
Ik wil iedereen succes wensen met de komende dagen!

Ik heb nog steeds last mijn borsten, ze doen zo zeer en dan hangen ze alleen nog maar meer in de weg, hihi. Ik moet zelf nog 3 dagen wachten.

Groetjes Elly

Leuk dat je er ook weer bent, Nicky! En jij ook Elly!
@Nicky: op een sollicitatiegesprek mogen ze nooooooit iets vragen over in de toekomst zwanger worden enzo! Ik hoop voor je dat jullie goed gewiebeld hebben...

Pink

Nog maar eens even het NOD-lijstje bovenaan.

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)
28  juni:  Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

1juli: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus  29 dagen)  Ei op 16/17 juni

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)                

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)
                Poppie,28 jaar, 14e ronde, 2e kindje
Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

hoi meiden,
nou ik ben zwaar ongi geworden dus....
ik verlies echt heel erg veel rood bloed al vanaf gisteravond meteen toen ik al op bed lag....en heb keibuikpijn,maar had het wel verwacht dat het niks zal worden maar nu al 3dagen eerder,en het is toch raar dat het tussen positesten en gister maar 13dagen tussenzit en dat de eisprong zelf nog moest komen???
maar goed...
wel een leuk druk weekend gehad met mijn neefje,vandaag naar de beekse bergen geweest,erg leuk en best redelijk weer,hij had het goed naar zijn zin gehad.

maar karen wat leuk zeg dat je bruiloft zo n sprookje was echt tof....

spannend nog voor de rest....

ik ga naar ronde 6

liefs mier

Hé Mier,

Ik was al benieuwd hoe het met je was en baal ook flink voor jou dat de RD's weer zijn gekomen.
Het is toch elke keer weer een flinke teleurstelling.
Op naar ronde 6 dus.
Ik hoop dat ik deze week niet ongi ga worden, maar anders kunnen we in ieder geval samen de 6e ronde in.

Je menstruatie is idd niet exact na 14 dagen op gang gekomen.
Dat heb ik ook één keer gehad. Ik had toen een cyclus van 35 dagen.
11 dagen na mijn ei werd ik ongesteld.
De duur v/d luteale fase ligt volgens mij tussen de 11 en 16 dagen.

Wel fijn dat je een leuk dagje uit hebt gehad.
Kon je je zinnen nog even op wat anders zetten.
Veel sterkte met (alweer) een ongi...

Dikke knuffel,

Twinkel3

hoi twinkel,
het is idd weer balen maar ging er wel een beetje al vanuit.
maar kon natuurlijk niet verdrietig zijn toen mijn neefje er was.
voor jou nog een spannende week zeg,ik ga voor je duimen.
ik dacht dat het standaard 14dagen na de eisprong pas je menstruatie was maar niet dus...weer wat geleerd hahaha
liefs mier

Ha meiden

Bedankt voor al jullie super leuke reacties!!!! Ik zit inderdaad nog met mijn hoofd in de wolken want mijn NOD mmoet zijn 5 jui!!!!!
Mier wat balen dat de RD's  weeer bij je zijn verschenen... die ovulatietestn hebben dus ook niet echt geholpen!!! Meid ik denk aan je!!!

Voor alle andere meiden succes!!!!

Liefs karen

Terug
Bovenaan