A
Anoniem
Guest
Karen, klinkt helemaal romantisch! Kind verwekt tijdens bruiloft ongeveer!
Twinkel, temperatuur lijkt goed te gaan! Spannend!
Mier, zouden zomaar innestelingsbloedinkjes kunnen zijn! Ik hoop het voor je!
Anoek, duim-duim-duim voor je!
Ukkie, ik duim voor je hoor! En dat zwarte gat na het afstuderen hoort er helemaal bij, hoor! Probeer er van te genieten, want deze tijd komt niet snel meer terug!
Pink, klinkt als goede tekens!
Mijn vriend en ik hebben besloten om deze maand zeer risicovol te gaan wiebelen, op dag 11. Mijn persona geeft eigenlijk (bijna) altijd eisprongtekens op dag 12&13. Wij willen graag 'sturen op een meisje' (erg hè
Wat wil nu net het toeval: wij wiebelen op dag 11 (hééél laat in de nacht) en ik ging dus naar het toilet (om blaasontsteking te voorkomen)... Hierdoor had ik echter veeeeel te weinig urine in de ochtend om goed te testen op dag 12! Géén ei-tekentjes dus deze maand! Dat is bijna nog nooit gebeurd! Misschien 1x eerder omdat ik een testdag was vergeten...
Nu weet ik dus eigenlijk nog niet zeker of ik misschien niet toch op dag 13&14 een eisprong heb gekregen (mijn cyclus is meestal 27 dagen maar soms 28 en eens in de zoveel maanden 26 dagen). In het geval dat mijn eisprong een dag later was, is de kans niet meer zo groot dat het raak kan zijn deze maand.
Wel lekker dat het toevel een beetje heeft geholpen met het onzeker maken van de zekerheid die wij hebben op de eisprong. Ik heb deze week 3 sollicitatie gesprekken... Hoef ik niet rood aan te lopen bij 'vissende' vragen...
We zullen zien rond 7/8 juli!
Groetjes,
Nicky, 33 jr.