"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden,

Mier: balen dat de RD zijn gekomen. Had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn! Ben wel blij dat je een leuk weekend hebt gehad met je neefje in de Beekse Bergen!

Bij mij veel pijntjes (buik onderin, zowel links, als rechts, als midden) en borsten. NOD is tussen vandaag en woensdag, is dus nog ff spannend. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs, Ukkie26

En Karen: ik hoop echt dat het bij jullie raak is! Dat zou pas een geweldig huwelijkscadeau zijn!

Mier, wat vreselijk balen dat de RD's  al gekomen zijn. Dat is idd een flinke teleurstelling. Ook al wilde je jezelf beschermen door te zeggen dat het niet raak was. Ik wist ook niet beter dan dat je ongi 14 dagen na je ei komt...
Mocht ik ongi moeten worden, dan wel liever voor mn NOD. Klinkt misschien stom nu, maar ik word liever ongi dan dat ik negatief test. Weet niet hoe dat voor jou is....

Ik ga  voor de volgende ronde!

Liefs Anoek

Voor mij nog een week precies voor mn NOD.... Niks alamerends of geks te bekennen. We wachten nog steeds rustig af. Hoop dat ik mn hoofd helder kan houden, ha ha!!
Ga in elk geval niet eerder testen dan mn NOD. Liever doe ik het een dag later, maar dan is het maandag... en stel dat.... dan wil ik liever niet daarna gaan werken... Weet dan zeker dat iedereen het aan me kan zien. En als het niet zo mag zijn, dan heb ik denk ik ook geen zin om meteen naar mn werk te gaan. Dus op mn NOD of een week later... Maar of ik zo lang kan wachten?????

De meeste van ons hebben deze week NOD toch? Jullie ook allemaal nog helder en relaxed?

X Anoek

Ha Anouk,

mijn NOD is tussen vandaag en woensdag. Kan echt geen peil trekken op mn lichaam. De eerste ronde voelde ik nix, werd ik ongi. De tweede veel buikpijn en steken in mn borsten, werd ik ongi. Nu weer buikpijn (zowel links, als midden, als rechts), en zere borsten af en toe...

Ik weet het dus echt niet...das best lastig. Ik heb me voorgenomen om, als mn ongi uitblijft, zaterdag te gaan testen (NOD is uiterlijk woensdag, dus dan zou ik 3 dagen over tijd zijn). Ik hoop zo dat de RD deze ronde wegblijven!

Nou meiden, fijne zondagavond nog en we houden elkaar op de hoogte in deze - voor velen - spannende week!

Liefs, Ukkie26

Nou, ik kan niet zeggen dat ik er erg relaxed onder ben op het moment.
Vooral in het weekend (als je verder weinig om handen hebt) dwalen mijn gedachten telkens weer af naar...
Het is dus maar goed dat ik morgen gewoon weer naar m'n werk kan.
Even de gedachten op wat anders.
Hopenlijk vliegt de week (zonder rood bezoek) snel voorbij.

Twinkel, relaxed ben ik ook niet echt momenteel. Vooral niet omdat ik niet weet wat de signalen van mn lichaam betekenen...wat dat betreft goed dat ik morgen (en de rest van de week) weer gewoon moet werken. Beetje afleiding...

Hoop voor je dat de RD uitblijven en dat we aankomend weekend een positieve test in ons handen mogen hebben!

Spannend he, Ukkie.
Ik heb verder helemaal geen kwaaltjes ofzo. Maar dat hoeft toch ook niet?
Laten we maar flink voor elkaar duimen, volgend weekend weten we meer!

Terug
Bovenaan