"Wiebel-meiden"!!!

Twinkel en Ukkie,
Ik ben er gelukkig nog wel relaxed onder. Moet ook nog iets langer zag ik in de lijst (1 juli). Maar ben ook blij dat ik morgen weer mag gaan werken. Het wordt weer een hele drukke week, dus meer dan genoeg afleiding!

Tja Ukkie, die signalen. Er is geen pijl op te trekken. Ik ben eigenlijk tot de conclusie dat bij mij het elke maand anders is als ik ongi moet worden. Dus als ik me nu anderszou voelen dan vorige maanden, dan zegt dat voor mij nog niks. Leek de signalen maar wat minder op elkaar

Twinkel en Anouk,

hopelijk hebben we volgend weekend alledrie een positieve test in onze handen! Ik heb (bewust) nog geen testen in huis gehaald, en wil mezelf niet in de verleiding brengen (en op kosten jagen)...

En die signalen van mijn lichaam daar valt inderdaad geen peil op te trekken. Wel of geen pijn in mn buik, de vorige rondes werd ik gewoon ongi...Hoop dat het nu anders is!

Ik ga mn mandje in (ben wat moe). Fijne week en tot snel!

Ukkie26

Ik zet de PC nu ook uit.
Mijn man wilde nog een filmpje kijken, maar die is zo afgelopen.
Dan ben ik even baas over de afstandsbediening!!!

Lekker slapen alvast.

Liefs,

Twinkel3

bedankt voor jullie lieve reacties ik duim nog voor jullie
ga nu lekker pitten
liefs mier

Ik ga zo ook mn bedje op zoeken. Morgen er weer vroeg uit.

Weltrusten allemaal alvast.

Tot morgen!

Anoek

Ha Mier,

Balen weer zeg  Ik had het nog zo gehoopt, het moet een keer raak zijn!
Gelukkig heb wel leuke afleiding gehad.
Wel vreemd dat het 3 dagen eerder is gekomen, ik dacht ook dat het steeds 14 dagen moet zijn, je leest dat immers overal! Hopelijk heb je in de volgende ronde meer geluk!

Ik denk dat het voor mij er ook niet in zit, de kwaaltjes zijn gelijk aan de vorige maanden en wacht nog 3 dagen in spanning af.

Sterkte meid!

Groetjes Elly

Hee meiden,

He he weer bijgelezen.
Ik moet nog anderhalve week wachten dus dat duurt nog ff,maar ik heb er een hard hoofd in dat het raak is.
Als het nix word ga ik naar de ha wij zijn nu 14 rondes verder ik vind dat er wat wordt onderzocht mag worden en voordat je aan de beurt ben ben je ook 2 tot 3 maanden verder.

@karen: Wat fijn dat een top dag is geweest met jullie bruiloft en dan nu nog lekker nagenieten en dan  hopen op het grootste cadeau zwanger zijn wat zou dat mooi zijn.

@mier: Wat balen dat je weer ongi ben geworden je heb toch elke keer weer hoop.
We hopen maar weer op de nieuwe ronde dat het wel lukt.
Wel leuk dat je een mooi weekend heb gehad met je neefje heb je toch een beetje afleiding.

@anouk: De spanning loopt al een beetje op nog een weekje wachten en dan hopen op een posi test.

Nou ik ga ervandoor zo naar mijn bedje toe!!!

Welterusten allemaal.

Gr: Poppie 2

Hoi dames!

Nouja zeg, waren we zomaar op pagina 2 beland! Da's niet veel vaker voorgekomen. Het was vandaag blijkbaar erg rustig hier.

Hier nog steeds geen RD (Joehoe!). Maar: mn NOD was tussen gister en woensdag, dus ik moet niet te vroeg juichen. Heb wel steken in mn buik, lijkt op ongipijn. Heb dat al een paar dagen, maar (tot nu toe) nog geen RD. Erg spannend!

En bij jullie?!

LIefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan