"Wiebel-meiden"!!!

Hallo!

Ik dacht, ben laat thuis dus zal wel veel bij moeten lezen..... tot mijn verbazing maar 2 berichtjes

Vandaag weer een drukke intensieve dag van bijna 9 uur. Nog even een weekje volhouden en dan wordt het weer wat rustiger. Maar ik haal er gelukkig wel veel voldoening uit, dus houd het wel makkelijk vol

Hier nog 6 dagen tot mn NOD.... Nog steeds relaxed, ha ha, hoe is het toch mogelijk. Misschien omdat ik van het begin af aan geroepen heb dat het deze ronde niks zal worden.... Vrouwen... zucht.... wat zitten we toch ingewikkeld in elkaar. Geen klachten ook, weet ook niet wat ik er van moet vinden. Pijn in mn borsten is bijna weg... beetje vreemd wel, want dat verdwijnt meestal als mn ongi doorzet... Maar goed.... zegt helemaal niks met die rare signalen van mijn lichaam de afgelopen maanden

Ukkie, voor jou is het nu echt spannend zeg!! Ga je niet eerder testen dan woensdag? Ik duim voor je!

Poppie, dus het GROTE wachten is voor jou ook begonnen?!! Wanneer is je NOD? Kan niet teruglezen nu... zucht (irritant). Ga ook voor jou duimen!

Ik duim eigenlijk voor jullie allemaal, ongeacht van het moment in de cyclus

Liefs Anoek

Ha Anouk,

ja, het was rustig he?! Vond ik ook al.

Ik ga zeker niet testen voor woensdag (mn cyclus varieert tussen 25 en 28 dagen, woensdag is dag 28). Ook niet omdat ik wel wat buikpijn heb (lijkt op ongi-pijn). Ik denk dat ik, als mn ongi wegblijft, dit weekend ga testen. Dan zou ik 3 dagen overtijd zijn...

Nou, voor jou wordt het ook spannend deze week! Ik zal voor je duimen!

Ukkie26

Hallo dames,

Het was idd erg rustig vandaag hier.
Iedereen weer aan het werk?
Ik vrees voor slecht bericht deze week, mijn temperatuur was vanmorgen weer wat gezakt (nu 36,5). Alhoewel dit nog steeds in mijn hogere regionen zit voorspelt het denk ik weinig goeds. Ben er een beetje depri van.
Sinds vanavond wat licht trekkerig gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder, zal de aankomende ongi wel zijn denk ik.
Ach ja, het is nog geen donderdag... maar weer even afwachten.

@ Ukkie, voor jou klinkt het allemaal nog goed tot nu toe.

@  Anouk, fijn dat de zenuwen jou nog geen parten spelen.

Liefs,

Twinkel3

Hey dames,

Wat verschrikkelijk spannend die laatste dagen voor de meesten van jullie tot je NOD!! Bij elk steekje, krampje, pijntje ben je bang dat het niet gelukt is deze ronde. Mier, jij gaat dus al door naar de volgende ronde, wat ontzettend balen voor je!! Je lijkt er zelf redelijk rustig onder te zijn (op het forum in ieder geval).

Ik had vanmorgen 37,0 en gisteren 37,1. Lijkt mij dan toch wel waarschijnlijk dat ik een eisprong heb gehad, want anders stijgt de temperatuur toch niet? Ik hoop dat we op het goede moment gewiebeld hebben, afwachten dus. Ik verwacht mijn NOD nu op  7 juli, ervan uitgaand dat mijn ei vorige week vrijdag was. Duurt voor mij nog even dus!!

Pink

Hier nogmaals de NOD-lijst met mijn NOD er ook bij:

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)
28  juni:  Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

1juli: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus  29 dagen)  Ei op 16/17 juni

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)                

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)
                Poppie,28 jaar, 14e ronde, 2e kindje
7 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus  38 dagen)

Pink, ik ben blij dat je nu toch weet wanneer je ei is geweest. En dan is het GROTE wachten ook begonnen!

Twinkel, ook voor jou nog een paar dagen van onzekerheid. Hoe is het met jouw zenuwen?

Ja werkweek weer begonnen. Vrijdag vrij, dus weer eens een kort weekje. Kijk er nu al naar uit, ha ha.

X

hoi pink,
ja tuulijk baal ik als een stekker maar ik ben er wel rustig onder ik had het wel verwacht ook al hoop je er natuurlijk wel op maar ja op naar de volgende ronde maar weer.
ik hoop dat je goed heb gewiebeld en is er al wat uit je ovutest of ben je bij de huisarts al geweest??
liefs mier

Hé Mier,

Nee, ik ben niet bij de HA geweest, eerst maar weer afwachten. Ik ben sinds zondag ook gestopt met ovulatietesten, want er komt nu toch niks meer uit. Op zich had ik vorige week woensdag/donderdag alle kenmerken: draderig slijm, een duidelijk streepje (maar wel negatief.... en mijn temp is gestegen) En we hebben woensdag gewiebeld, en toen pas in het weekend weer, want ik was eerst nog te gefrustreerd over dat het allemaal niet goed zat binnenin mij. Ik hoop dus dat de zwemmers boven water zijn gebleven tot vrijdag (gokje dat ik mijn ei toen had).

Pink

Terug
Bovenaan