"Wiebel-meiden"!!!

hoi pink,
eerst maar eens afwachten ja ik ga voor je duimen hoor....
ben benieuwd hoor
ik ga bij mijzelf toch maar weer van 28dagen uit want mijn cyclus is echt elke x regelmatig geweest,alleen 1x 24dagen en laatste x 25dagen.
zal het bij mij geen miskraam geweest kunnen zijn omdat ik zoveel bloed opeens had en gelijk echt bloed??speelt nu allemaal in mijn hoofd omdat er tussen mijn eisprong en zaterdag maar 11dagen tussenzit ipv 14,kan dat denk je of niet??
groetjes mier

Bij ineens helder rood bloed kan het zijn dat dit het gevolg is van een miskraam, maar ik weet niet of dat zo vroeg al kan,want je zat nog niet eens op je volledige cyclus gerekend vanaf je ei.
Ik kan het ook niet vinden in mijn boek van zwanger worden dat heb ik er even bij gepakt. Misschien even op google kijken?

Pink

ja kan er ook niet echt iets over vinden maar ik had echt zo n erge buikpijn opeens,maar het zal misschien wel gewoon ongi zijn dan,ga het van de week wel effe aan de huisarts vragen moet toch van de week er zoiezo heen(ik heb weer last van eczeem)en krab mijn elleboogholten helemaal kapot...
voor jou ongeveer nog een kleine 2weekjes,spannend.........
liefs mier

Ik heb al vanaf zaterdag telkens kleine steekjes linksonder en rechtsonder in mijn buik, maar niet zoals vorige keer bij mijn eisprong die ik voelde. Ik voel ze de hele dag door, weet jij wat dat zou kunnen zijn? Ik heb het namelijk nog nooit eerder gevoeld!

Pink

ik lees wel eens hier dat het ook zwangerschapskwaatjes kunnen zijn of daarentegen ook weer ongiklachten maar dat hopen we natuurlijk niet he,welke dag zit je nou met je cyclus???
mier

ik zit nu op dag 26, dus nog ongeveer 12 te gaan als ik het goed heb berekend...

Als ik vrijdag mijn ei zou hebben gehad, is het nog wel te vroeg zeker om nu al iets te voelen, zoals bijv. die steekjes???

Geen idee wanneer je wel iets kunt voelen

weet niet ofdat je dan al iets kan gaan voelen,ik denk zelf pas na de innesteling.
ik hoop natuurlijk dat het positief is.
dus dan zit je met je cyclus gerekend op 38dagen is minder als vorige x toch??
mier

Vorige keer 28, daarvoor 44 en daarvoor tussen de 31 en 39 dagen. Echt feest dus bij mij. Ik twijfel of ik over 2 weekjes even naar de ha zal gaan of niet. Het maakt me wel onzeker en het is ook een dure grap. Heb deze maand al voor meer dan €65 aan ovulatietesten gebruikt. En om de dag wiebelen is aan het begin wel leuk, maar na 2 of 3 weken echt niet meer, tenminste niet bij ons!! Ik ga in ieder geval tempen, maar wat zou jij doen, ha of niet?

Pink

Terug
Bovenaan