"Wiebel-meiden"!!!

ik zal wel naar de ha gaan ,je kan het in ieder geval toch voorleggen en wat de opties zijn(medicatie of niet) je bent nu ook al een lange tijd gestopt toch met de  pil??
 ik ga het in ieder geval wel vragen dat van mij  dat dat zo opeens bloed was,misschien ben ik nu helemaal ontpild en daardoor dat het nu echt helder bloed was,weet ook niet.
voor tempen ben ikzelf niet zo n voorstander van want heb onregelmatige werktijden soms moet ik dan al om 6:15 van huis en zie het niet zitten als ik dan van tevoren nog moet tempen.
mier

Op zich is tempen niet veel werk, het kan alleen frustrerend zijn, tenminste had ik wel vorige maand. Ik droomde er zelfs van en als ik wakker werd dacht ik meteen: niet te veel bewegen, want dan stijgt'ie1! Op zich is het binnen een minuutje gebeurd. Thermo erin, na een halve minuut ongeveer geeft hij een piepsignaal omdat de temp dan constant is en dan is het klaar.
Wat wel lastig is, is dat je zoveel mogelijk rond dezelfde tijd moet tempen, ik zette in het weekend mijn wekker ook, want als je langer uitslaapt, gaat je temp weer omhoog.

Het houdt wel wat in hoor!!! En dan zijn er mensen die één keer de pil vergeten en zwanger zijn! WOW

Pink

Maar over je berichtje over de ha:
Denk je dat de HA mij nu al medicijnen gaat voorschrijven? Zo snel gaat dat niet toch? Dan moet je toch eerst wel een jaar bezig zijn? Ben in september met de pil gestopt en sindsdien geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt maar gegokt en geteld. Wel iedere keer 'verkeerd' geteld ivm onregelmatige cyclus en daardoor wel iedere keer tijdens de vruchtbare dagen gewiebeld (achteraf berekend). Vanaf april 'bewust' bezig (ik moest nog op vriendjelief wachten....). Dus ja, al 10 maanden onbeschermd gewiebeld....

Misschien moet ik gewoon gaan, al is het alleen maar om hem mijn twijfels en gevoelens voor te leggen, ik kan altijd horen wat hij zegt

Pink

een dochter van een collega van mij is zwanger geworden door de pil heen,dat snap ik dan niet maar ja het zal dan zo moeten zijn denk,nog even zullen wij geduld moeten hebben en hoop dat we snel beloond worden.

Nou volgens mij hebben wij met z'n tweeën bijna een pagina gevuld vanavond.
Ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg uit mijn bedje...

Lekker slapen!!

Pink

idd en je huisarts weet toch niet hoe lang je al bezig bent,je kan het in ieder geval toch voorleggen en misschien wat dingen laten verhelderen.
je bent nu 10 maanden gestopt is natuurlijk ook al een hele tijd,ok dan wel niet hele tijd op het goede moment gewiebeld maar toch...
mier

Hoi Pink,
Ik weet ook niet wat die steekjes kunnen zijn. Misschien juist omdat je ei later was en je daardoor meer voelt, net zoals je ongi heftiger is als het op zich laat wachten. Ik heb vorige ronde een week lang steekjes gevoeld maar dat was de week voor mn NOD. Nu had ik tijdens mn ei en de dag erna erg veel last van steken en krampen... heel raar nooit eerder gehad, maar na die dag was het over.
Ik zou als ik jou was ook eens bij de HA polsen wat de mogelijkheden zijn. Als je een onregelmatige cyclus hebt mag je eerder naar de HA stappen. Dus baadt het niet, dan schaadt het niet, toch?

Hoi Mier,
Ik weet niet of het een vroege miskraam zou kunnen zijn. Je hebt wel altijd een regelmatige cyclus toch? Dus dit is wel anders dan normaal voor jou. Als je toch bij de HA bent, zou ik het gewoon eens voorleggen.

Ik ga nu maar mn bedje opzoeken. Morgen weer een lange dag, dus zal pas weerlater op de avond hier te vinden zijn. Werk ze morgen.

Trusten.

Liefs Anoek

ja idd,was weer gezellig,effe lekker kletsen
ik ga ook lekker naar bedje toe,morgen weer een lange dag werken van 8 tot 20
slaap lekker
groetjes mier

Terug
Bovenaan