Hej allemaal,
Ik blijf maar onder de indruk van wat jullie kids allemaal al eten..... over jullie inspanningen maar niet te zwijgen!! TOPmoeders zijn jullie!!
Wij tobben nog steeds met Linde. ongelofelijk. Als de lepel er aankomt doet ze haar lippen dicht!! Ik heb al zovaak uitgelegd, dat ze het precies andersom moet doen, ha,ha,ha! Komt de lepel eraan, dan mondje OOOOPENNN..... en hupsakee, klepje gaat dicht!! Ha,ha,ha,ha,ha. Er zijn best dingen die ze lekker vindt hoor, let op: zalm (!) met rijst van een potje uit de winkel, witvis met een bloemsausje en bloemkool met geperste gare aardappel van mama (pers van IKEA), spaghetti, pasta met broccoli. Maar toch blijft het hangen en wurgen. Eerlijk gezegd heb ik er een beetje genoeg van, omdat ik niet weet hoe ik het nu het beste aan kan pakken. Van alles al geprobeerd, zelf laten doen, geen succes, het beland zo op de keukenvloer en de hond zit er al onder voor de zekerheid zeg maar

) Een tweede lepel erbij, zodat ze ook wat in haar handjes heeft, het maakt niets uit. Met de vinger in d emond geven, helpt niets, eerder op de dag geven, nop! Ik probeer er toch een ritme in te krijgen, maar deze dame wil niet echt meewerken. Verder is wel een lieffie hoor, dat jullie niet denken dat ik 's werelds lastigste meidje hier thuis heb zitten, ha,ha,ha.
Met onze jongens gingen die mondjes gewoon open! Hap! En zoon 2 was echt geen grote eter, maar hij at braaf alles wat er voor zijn mondje kwam. Tot het genoeg was. En nu?? Ik geloof dat hier op het forum al meer baby's zijn die jonger zijn dan Linde maar veel meer eten!
Het gekke was gisteren met fruit. Ik rasp een stukje appel, geef haar dat. BLUH! Uit met die frutsels! Ok, banaantje erdoor schatje?? Banaan erdoor, ok. BLUH!!!! Uit met die hap!! Terwijl ze banaan erg lekker vindt. Ok, moppie, alternatiefje drie: kaneel erdoor? Beetje dan hè. Mmmm, ff proeven, mmmm, 2 hapjes erin. Lippen dicht. POTDICHT!!! Snotverdikkeme!! Dus wie had er een lekker fruithapje?? Juist: mama!!! GEK word ik ervan. Vanmorgen wilde ze de BV niet eens, hopeloos. Ze is om het minste afgeleid en wil alles bekijken ipv eten. Ze ziet er trouwens uit als Zweeds welvaren hoor, dus dat is het niet, ze valt niet af. Pap kunnen we ook vergeten, brood gaat goed. Gelukkig maar. Rijstwafels ook, maar dat zet toch geen zoden aan de dijk?? Dames, help, wie heeft er meer tips, trucs om deze eigenwijze miep aan het eten te krijgen?? Ze is al 8,5 maand....
Het is alweer bijna tijd voor het fruithapje ;-)
Liefs Pippi