Reuma en zwangerschap

De afgelopen week ging het idd niet toppie. Maar als ik kijk naar begin van de week, en hoe ik dan liep (als ik kon lopen) dan gaat het nu al ietsjes beter. Maar ja tis idd vervelend. Hopelijk blijft het mooie weer weer een tijdje en gaat het daardoor iets beter.

Hoe gaat het met jou lichamelijk en de rest van de meiden?

hoi,
Gisteren ging het met mij lichamelijk echt niet lekker, zeer pijnlijke pols, erg veel last van rug en niet vooruit geraken. Maar vandaag gaat het weer wat beter.
Daar ben ik gelukkig om.

Ben ook blij te lezen dat tegenover het begin van de week beter met je gaat.
zo, ga nu weer, moet zo weer weg.

hoe gaat het met de andere dames?

liefs

Was ik weer. Lig al lekker in bed. Bij de verjaardag van opa ook met van alles geholpen. Zorgen dat iedereen koffie, gebak, fris e.d. kreeg. Geen goed idee natuurlijk, maar ja kan het niet laten.

Mijn lichaam zal volgende week helemaal moeten wennen. Heel veel revalidatie therapie. En geloof de week erop nog meer afspraken, dus zal mijn weg hier ff in moeten vinden. Alles wat echt MOET alleen doen en de rest een beetje de boel de boel laten en HULP vragen. Als we willen kunnen we ook wel een dag ofzo bij mijn ouders eten, dus dat is wel fijn, maar eet liever thuis. Maar toch maar ff kijken hoe we het allemaal doen. Als ik laat ben met therapie en daarna nog moet koken, tja dan is het wel fijn als je bij paps en mams zo ff kan aanschuiven op een avond hè. Mijn vriend moet ook gewoon 40 uur werken. En zal de komende weken ook maar ff wat meer thuis moeten doen. Vind dat al moeilijk genoeg allemaal. Maar goed komt goed. Vind er mijn weg wel in.

Liefs Nathalie

Hoi,
nathalie, heel veel succes met je weg erin vinden.
Probeer je echt wel rustig aan te doen en rust te vragen meid? want dat maakt het e voor jou niet makkelijker op als je teveel gaat doen.
En zeker met de therapie volgende week die meer is.
Wat een baalweertje trouwens vandaag he? hier regent het.

ik wil iedereen een fijne zondag wensen.

groetjes

Terug
Bovenaan