Reuma en zwangerschap

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Gaat het al wat beter?
Wat een krukjes zijn we he? Ik denk dat het slechte weer ook niet echt meewerkt.
Vandaag gaat het beter dan gister, minder pijn in mijn benen.

Gisteravond ongi geworden (zie topic NOD 22-26 mei).
Balen maar ja, we hebben besloten dat we maar beter even kunnen wachten met proberen zwanger te worden.

Ik vind het wel spannend om woensdag naar de reumatoloog te gaan, weet totaal niet wat me te wachten staat.
Ik heb wel een informatiefolder thuis gestuurd gekregen maar daar word ik alleen maar zenuwachtiger van (terwijl het aan de andere kant ook wel fijn is om geinformeerd te worden).

Nou ik ga even actie ondernemen, straks naar de kapper.

Groetjes, Anna

hoi,
mama iris,
hebben jullie besloten om te wachten om de reumatoloog af te wachten? of eerst aan te kijken met medicatie en dergelijke.
hopelijk word je wijzer bij reumatoloog.
heel veel succes.

met mij gaat het weer beter. heb vandaag bijna geen last meer van pols, maar het voelde wel als reumapijn aan, maar gelukkig weer bijna helemaal weg.

hoe gaat het met andere dames?

groetjes

Hier gaat het gelukkig iets beter dan het weekend. Alleen brrrr ik heb het koud. Vanmorgen ffies gewerkt, daarna brood en beleg gehaald van de winkel, thuis wat dingetjes gedaan en nu lekker ff rust. De was aan het doen, die zal zo wel uitgedraaid zijn. Alles maar een beetje in etappes. Zou het morgen mooi weer worden dacht jij Bloemetje? Nou ik hoop het, maar word wel gek van dat wisselvallige weer!

Spannend voor jullie mama-iris. En jammer dat je ongi bent geworden. Als je reuma blijkt te hebben, willen jullie dan eerst geen kids of helemaal niet? Omdat je bang bent dat je het lichamelijk niet red? Niet te zenuwachtig zijn hoor, die man bijt niet en de duidelijkheid die je krijgt lijkt me ook wel fijn hè. Succes in elk geval, en hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

ik hoorde van een collega dat het morgen boven de 25 graden zou zijn, maar als ik zo kijk op internet dan lijkt dat niet zo.maar vanaf woensdag tot en met zondag word het wel weer erg mooi weer.
ga nu dus wat inpakken,zodat ik van een hele hoop al vanaf ben. proberen het meeste al in dozen te krijgen vandaag.

groetjes

hoi nathalie,

hier ben ik weer even, eventjes rust. Dus, ik neem pauzes hoor. Hihi.
Wil vandaag graag nog aantal dingen uit keuken inpakken, spulletjes die we niet vaak gebruiken, en spulletjes uit voorraadkast.
misschien paar dingetjes uit badkamer, maar dat is bijna niets, hihi.
en morgen ga ik alles wassen en strijken.

en dan kan ik eigenlijk niet veel meer voor het verhuizen.

liefs

Ondanks dat ik het in delen gedaan heb vanmiddag gaat het toch weer mis. Tis toch soms ook niet eerlijk hè. Ik heb het al druk, dus kan moeilijk de hele week doen over mijn was. En dat stapeld zich dan ook weer op hè. Net ons beddengoed er ff afgehaald en nu ben ik kapot. Zoveel heb ik niet eens echt gedaan. Teministe vind ik. Dus nu maar ff rustig zitten, want volgens mij begint mijn hoofdpijn ook weer heviger te worden. Meestal is het wel aanwezig, maar verneem ik het al niet echt meer, maar soms van die rot steken enzo. Dus maar ff rustig zitten voordat ik dalijk met mijn mams ff na de stad moet rijden.

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,
Je moet toch nog iets rustiger doen denk ik. Misschien aan je mannetje hulp vragen? Of je moeder? Je moet ook aan jezelf denken hoor.
Neem je eigenlijk medicatie? En in welke vorm ben je kapot, pijn? of heel vermoeid lichaam?
Ik ga nog ff half uurtje verder, en dan kap ik ermee voor vandaag. Moet ook nog eten maken, en ook nog hele week werken. Dus maar rustig aan doen.

Liefs.

Terug
Bovenaan