roken

hoi

ik ben gelijk toen ik de test heb gedaan gestopt met roken en ik mis er nix aan ik ben blij dat ik het heb gedaan je doet het met een doel  en een heel mooi doel.het is beter om te stoppen dan weet je zeker dat je kindje er geen last van heeft.je kan dan nog beter uit frustratie een zak snoep leeg eten.en sorry dat ik het zeg maar er zijn mensen die het al moeilijk genoeg hebben tijdens de zwangerschap en die zich kwaad kunnen maken over mensen die roken.voor de rest weet ik nix meer te zeggen.ps dit is gewoon mijn mening hoop geen mensen boos te maken  

liefs tara

hoi,

een verloskundige zegt wel dat het beter is om te roken dan stress maar..............

als je weet dat je zwanger wilt worden en je stopt van te voren
heb je geen stress tijdens je zwangerschap

groetjes moekje,

( heb zelf jaren 25 sigaretten per dag gerookt maar toen het ziekenhuis met vruchtbaarheids behandelingen zeiden stoppen ben ik meteen gestopt zonder pardon, en ben nu tijdens mijn zwangerschap blij dat ik het gedaan heb )

Een stampvolle kroeg zou ik nooit binnenstappen met de kleine.
Ik bedoelde meer overdag een keertje in een cafeetje. Maar zeker niet als er volop gerookt wordt. Als het ff kan in een rookvrij gedeelte.
En het liefst op het terras. (daar is het nu alleen wat koud voor )
Ik bedoelde er mee dat ik heus niet alleen thuis ga zitten met de kleine en nergens meer heen kan.

Gr. Kar

quote: sandra1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2007 14:26:27'));

1. en wat doen jullie in een overvolle kantine van je werk waar volop gerookt wordt met sinterklaas???

2. maar ik denk wel dat als je zo beschermd om je kindje bent kun je nergens meer naar toe.

Hoi,

1. Ehm, Sinterklaas is een kinderfeest, dus ik mag aannemen dat er op dat moment ook daadwerkelijk kinderen in die kantine aanwezig zijn? Dan is het schandalig, dat dat uberhaupt wordt gerookt! En nee, ik zou daar dus pertinent niet heen gaan. Ik ben nu heel wat wijzer dan vier jaar geleden; toen heb ik rond deze tijd als zwangere een verjaardag bezocht waar de kamer blauw stond van de rook (ik rook zelf niet, heb ook nooit gerookt). Tot op de dag van vandaag heb ik daar ontzettend veel spijt van. Dat nooit weer!

2. Dat valt best wel mee hoor. En al ben je daardoor beperkter in je doen en laten; dat kun je er toch voor over hebben? Het is tenslotte voor een goed doel; de gezondheid van je kind!

Groetjes van Yvonne, mv Claudia

Allereerst doe lekker wat je zelf wil, maar kijk niet naar het geluk dat sommige kinderen hebben gehad ondanks dat er gerookt werd.

Ik laat mijn zoontje namelijk niet aan de rand van de sloot spelen, ondanks dat het buurtjongentje wel gered is toen hij er in viel. Mijn zoon zou wel eens minder gelukkig kunnen zijn.

Succes allemaal

Miep

Wat heb je aan een statische kans dat het allemaal wel meevalt en jij straks een kind met astma hebt?
Zoek desnoods hulp bij een psycholoog, een acupuncturist of weet ik wat. Maar stop ermee. En dat het moeilijk is, is gewoon waar. Maar dat je het kunt, is ook waar!
En denk niet bij de eerste tegenslag: "zie je wel, ik kan het niet". Maar ga door en je zult zien dat het je echt gaat lukken.

Maar je moet wel willen, en dat lees ik nog niet uit je berichtje!

greet

Ik vin dhet een beetje een onzinnige en onnodige discussie. Ik ben zelf 5 jaar geleden gestopt. En als je het echt wilt is het echt geen probleem.

Jammer dat iedereen van alles erbij gaathalen, sinterklaas feest, broodjes filet americain, geen gordel dragen????? Heeft toch niks met roken te maken.

Ik ben van mening dat je moet stoppen als je een kleintje wilt. Ik vind het ook geen gezicht als iemand met een peuk achter de kinderwagen loopt...

Groetjes

Terug
Bovenaan