Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi hoi
Sjonge duurt wel lang hoor Evie... Maar er zijn wel meer meiden met een laat ei!
Hoe lang duren jouw cycli gemiddeld ook al weer? best lang toch? dan is een laat ei heel normaal! Stug doortemperaturen... hahah hoop dat je snel positief test!
Kun je de moed er nog een beetje inhouden??
groetjes sas

Goedemorgen Sas,

Vanmorgen had ik nog steeds geen verhoging terwijl ik gisteravond en heel erg las had van mijn buik en echt dacht dat ik mijn ei had...Maar goed, ik blijf wel positief, het komt wel goed (hoop ik) Mijn gemidelde cyclus is  28 a 35 dagen, niet echt regelmatig dus. Gister heb ik het boek zwanger worden gekregen, echt een mooi boek.

Groetjes Evelien

Hoi!
Leuk kadootje! Van manlief?
Met cyclus van 35 dagen is het volgens mij normaal dat je ei later is. Maar ja kan me voorstellen dat je inmiddels wel heeel erg graag een positieve test wilt zien..
Er is trouwens ook een heel mooi fotoboek, van lennert nilson (misschien schrijf ik het verkeerd..) daar staan echt suuuupermooie foto's in van foetus en embryo, echt heel leuk om te zien hoe het kindje zich ontwikkelt!
Weer lekker aan het werk? ik ga nu naar verjaardag en heb straks late dienst...
groetjes !

Hoi meiden,

Welkom Esther.
Balen sas dat je aan de medicijnen moet, maar wat je zegt je moet er het beste van maken en nu heb je een maandje rust. Kan je weer een keer in maanden denken ipv ovulatie en nod enzo hihi.

Evie nog steeds lage temp, op welke dag zit je nu dan? Gebruik je nog ovulatie testen?
Hoop dat je snel je ovulatie zal hebben!

Suza nog een paar dagen!!! Spannend... Zal voor je blijven duimen!

Mijn nod is denk ik eind volgende week, voel nog niet echt iest bijzonders helaas.

xx bo

Goedemorgen meiden,

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van...Gister had ik een ovulatietest gedaan en er was een heeeeel licht streepje op te zien. Vanmorgen weer mijn temperatuur opgemeten en het was nu 36.7. Gister was het 36.4 en daar voor tussen de 36 en 36.3. Het gaat dus eigenlijk gelijdelijk omhoog, echt vreems. Zou ik nou gister mijn eisprong hebben gehad of zou het vandaag zijn?? Ik ga vanmiddag wel weer een ovulatietest doen en dan hoop ik dat er een duidelijker streepje te zien is en dan maar flink klussen vanavond, haha!

Het boek was geen kadootje van mijn man maar meer van mezelf. Ik heb hem via marktplaats gekocht en hij is nog zo goed als nieuw en dat voor 12,50! Ik vind het echt een mooi boek en je blijft er echt in lezen.

Alvast een fijn weekend!

Liefs evelien

Hey meiden,

Raar hoor evie, tja idd gewoon maar doorklusen

Ben het weekend weg, lekker met ze'n 2tjes!!!

xx

Lekker hoor, Bo, lekker weg met z'n 2en, heel veel plezier

Evie:
nou ben benieuwd naar je test vanmiddag! Licht streepje telt als negatief toch met ovulatietesten? Wel een teken dat ie eraan zit te komen, joepieie!

Bo: fijn weekend!!!

Terug
Bovenaan